AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #21 Skrevet 3. mars 2017 Hjelp! I dag når jeg kommer på do kommer det masse slim og luft. Må på do hele tiden. Blør litt gjør jeg og, men det er utapå tror jeg ts Anonymkode: 26cae...327
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #23 Skrevet 3. mars 2017 5 minutter siden, Forundret.. skrev: Skal informere de som skrev mailen jeg Bra, det tror jeg vil redde husfreden og nattesøvnen i ganske mange hjem. Anonymkode: 86189...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #24 Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, Tahini skrev: Kan du ikke bare gå til legen? Ikke planer om det enda nei Hvis det kan unngås.. bare lurer på hva det kan være jeg. Men ser ut fra google at det mest sannsynlig er hemorroider med det som kom i dag.. ts Anonymkode: 26cae...327
Tahini Skrevet 3. mars 2017 #25 Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke planer om det enda nei Hvis det kan unngås.. bare lurer på hva det kan være jeg. Men ser ut fra google at det mest sannsynlig er hemorroider med det som kom i dag.. ts Anonymkode: 26cae...327 Det kan være mark, sopp, hemoroider osv osv. Like greit å la legen ta en titt.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #27 Skrevet 3. mars 2017 Snakket med en vennine nå som er helsesekretær. (Som regel de som sjekker sånt på legesenteret). Fikk beskjed om å ta markkur og kjøpe hemoroidesalve i første omgang og se om det ble noe bedre. Det var visst ganske standard ts Anonymkode: 26cae...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå