Charmina Skrevet 28. juli 2002 #1 Skrevet 28. juli 2002 Hei! Åhhhhhhh, jeg holder på å bli gal :evil: Jeg får hver eneste dag mailer fra folk jeg ikke har hørt om med tekst jeg ikke aner hva er! Og hele tiden med spørsmål om å laste ned filer! Sletter de alltid uten å laste de ned selvfølgelig.......men jeg er så drittlei av å få de!! Noen som aner hva dette er, og ikke minst hvordan jeg kan få slutt på dette?? -Charmina
Gjest Hege Skrevet 28. juli 2002 #2 Skrevet 28. juli 2002 Hei! Om du ikke aner hvem som sender dem så gjør du nok lurt i a se på det som mulig virus. Tror de fleste mailprogram har et form for filter, der du kan sette egne kriterier for søppelpost. Disse blir så slettet automatisk.
Gjest Enigma - ikke innlogget Skrevet 29. juli 2002 #3 Skrevet 29. juli 2002 Det enkleste du gjør er å "gi opp" din gamle adresse og opprette en ny - på Netscape. Jeg har til dags dato aldri mottatt en eneste søppelmail der. Si/skriv aldri din nye e-postadr. til ukjente personer eller på noen som helst internett-sider. Tvinges du til å oppgi en adresse, skriv din gamle - der kommer det jo så mye dritt fra før at det neppe skader noe ytterligere om det skulle komme mer. Glem Hotmail - Netscape ruler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå