Gå til innhold

Til deg som er E-bruker. trenger hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg lurte på når dere får brev der ang skatteoppgjør og feriepenger osv, blir det sendt også brev i postekassen? Eller sender de kun på altinn? Håper noen svarer, er redd samboer skal se de brevene når de kommer

takk på forhånd

Anonymkode: acae5...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E-brukere i Altinn får alle brev kun i Altinn.

Nå tror jeg forresten at alle, også de som ikke har registrert seg som e-bruker, kun får sine brev i Altinn fremover.

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg forventet noe helt annet når jeg klikket på linken.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, matters2matter skrev:

Vet ikke hvorfor jeg forventet noe helt annet når jeg klikket på linken.

Noe grisete?

Anonymkode: f3ca1...270

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe grisete?

Vil ikke kalle det grisete, men nå ble jeg nysjerrig på hva du tenkte :P

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg lurte på når dere får brev der ang skatteoppgjør og feriepenger osv, blir det sendt også brev i postekassen? Eller sender de kun på altinn? Håper noen svarer, er redd samboer skal se de brevene når de kommer

takk på forhånd

Anonymkode: acae5...07a

Jeg er registrert som e-bruker og får KUN skatteoppgjør osv i Altinn innboksen, ikke noe på papir. Det er hele vitsen, at de skal slippe papirforsendelsene.

Og samboeren din VET jo at du får de papirene. Han (eller hun) får jo sine brev fra Altinn nøyaktig samtidig, og vet jo da at du også får dine...Så selv om han ikke SER dem i postkassen, vet han jo at du har fått de på nettet.

Foreløbig skatteoppgjør kommer i begynnelsen av April. Den fjerde april mener jeg det var.

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, matters2matter skrev:

Visste ikke hva e-bruker var. Derfor klikket jeg.

Måten du skrev på, fikk meg til å lure på om du siktet til noe spesielt som "alle andre" hadde fått med seg.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, matters2matter skrev:

En avansert dildo eller noe kanskje? :flau:

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke lønnsslippene dine der da (feriepenger som du skriver). De får du av arbeidsgiveren din, så du må høre med de hvordan de sender det ut. 

Anonymkode: 1e50f...011

AnonymBruker
Skrevet

Motstandere av de ulike postkassenes viktigste argument er nettopp at Altin burde være tilstrekkelig. Ergo at man ikke skal trenger mer enn Altin for å motta elektronisk post. 

Men Altin er ikke stor nok, til å klare mer enn det den en gangni tiden ble konstruert for, skatteetaten og Husbanken. Altså dine ulike Epostkasser snakker ikke sammen, de fungerer uavhengig av hverandre. 

Anonymkode: 4a461...d4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...