AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Heisann Jeg trenger tips til en ny pc med masse minne til å lagre ting på. Budsjettet mitt er på 5000 kroner, men jeg kan gjerne strekke meg til 5500 om det trengs. Anonymkode: 08ba1...59a
Gjest Optimo Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Hva skal du lagre? Tekstdokumenter krever ikke mye plass, skal du redigere video derimot ... I den prisklassen hadde jeg heller gått for en rask maskin med SSD og kjøpt en ekstern harddisk ved siden av. Forslag til maskin Annet forslag til maskin Ekstra harddisk Du lander på ca 5500-6000 totalt.
ajarRun Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, Guile skrev: Hva skal du lagre? Tekstdokumenter krever ikke mye plass, skal du redigere video derimot ... I den prisklassen hadde jeg heller gått for en rask maskin med SSD og kjøpt en ekstern harddisk ved siden av. Forslag til maskin Annet forslag til maskin Ekstra harddisk Du lander på ca 5500-6000 totalt. De har så små SSDer, hvorfor ikke kjøpe en med HDD og så oppgradere? Synes de tar blodpris for laptoper med ssd inni seg.
Gjest Optimo Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Ikke alle som tør å skru. Men klart, det er en mulighet det også. Gjelder å finne en maskin som er lett å åpne da, ikke alltid så enkelt å vurdere ut fra bilder. Den jeg sitter på selv er rimelig tett. Det hadde nok gått å få den opp hvis jeg virkelig ville, men ...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Kjøpe en rosa en, med blomster på dekselet. Slikt vi jenter liker. Anonymkode: 224aa...132
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 1 time siden, Guile skrev: Hva skal du lagre? Tekstdokumenter krever ikke mye plass, skal du redigere video derimot ... I den prisklassen hadde jeg heller gått for en rask maskin med SSD og kjøpt en ekstern harddisk ved siden av. Forslag til maskin Annet forslag til maskin Ekstra harddisk Du lander på ca 5500-6000 totalt. Har hørt at Acer er dårlige. Mulig jeg går for den første TS Anonymkode: 08ba1...59a
NewYork Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 5500 er for lite for en "bra" PC. En telefon koster fort mer, du vil bruke mer på en PC. feks står U'n for "Ultra-low power" i den pcn du ønsker å kjøpe, tenk over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå