Gå til innhold

Oralsex. Hvor lenge etter vask?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en ny fyr. Vi har veldig forskjellig syn på hva som er "lenge siden sist vask" når det kommer til oralsex.

Han tenker det holder å dusje om morgenen før han mottar oralsex på kvelden. Selv om han har vært på jobb o.l. i mellomtiden. Han lukter ikke så mye av selve penis, men ballene, mellomkjøttet og rompa hans lukter.

Kan jeg fortelle han dette?

Kan jeg kreve at han vasker seg oftere/tettere opp mot oralsexen? Han vil alltid ha oralsex før penetrering, og jeg synes av og til det er litt ubehagelig og er alltid redd for hvor mye han lukter.

Selv reagerer han ikke så mye lukt og synes sjeldent noe lukter sjenerende. 

Anonymkode: 63ab1...bda

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg kreve at han vasker seg oftere/tettere opp mot oralsexen?

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet

5 sekunders regelen gjelder, men den er økt til 15 minutter. Jeg liker ikke å ha gammel ballesvette med gammel promp-essens i munnen. 

Anonymkode: 57fbc...399

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke han som bestemmer premissene for din BJ. Be han vaske seg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 sekunders regelen gjelder, men den er økt til 15 minutter. Jeg liker ikke å ha gammel ballesvette med gammel promp-essens i munnen. 

Hmm, har du kilde til dette? 

Anonymkode: 34025...08d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er gandke pinlig med folk som krever kilde for alt.

TS, du kan kreve det du vil, om han ikke aksepterer blir det ingen BJ. Han kan ta to min i dusjen før du suger. Kjapt gjort.

Anonymkode: 21d9e...61b

• Liker 5
Skrevet

Helt normalt at du krever at han tar en dusj. Bare å si at hvis han vil ha en BJ så er det bare å ta en dusj først.....garanterer at du aldri har sett ham så rask på å hoppe i dusjen😉😉 når han vet det venter en BJ som belønning på ham😉

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Kom hit på besøk hos oss på kveldstid og sug min mann. God nok kilde?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Men hva er vanlig?

Jeg leser her på KG at mange ikke dusjer hver dag, så er jeg prippen? Eller har ikke folk oralsex?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tenker det holder å dusje om morgenen før han mottar oralsex på kvelden. Selv om han har vært på jobb o.l. i mellomtiden. Han lukter ikke så mye av selve penis, men ballene, mellomkjøttet og rompa hans lukter.

Kan jeg kreve at han vasker seg oftere/tettere opp mot oralsexen?

Ja, det skal du fortelle ham. I stedet for å kreve en vask, si at på grunn av lukta fra områdene du beskriver funker dårlig når du skal utføre oralsex, greier du ikke å utføre det så bra som du ville gjort dersom lukta var borte. Selv om han ikke kjenner den så godt (sånn er vi laget, egen kroppslukt kjennes ikke spesielt godt) så er det din opplevelse og dine sanser som må styre det.   ":pls: kjære, ta en kjapp dusj så skal vi ha det gøy etterpå" er bedre enn " :nei:fra nå av k-r-e-v-e-r jeg at du vasker deg skikkelig før jeg i det hele tatt vurderer å være i nærheten av utstyret ditt"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må vaske seg først. Svett underliv lukter ikke godt. Gjelder begge kjønn

Anonymkode: 9df3f...832

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, dk73 skrev:

Helt normalt at du krever at han tar en dusj. Bare å si at hvis han vil ha en BJ så er det bare å ta en dusj først.....garanterer at du aldri har sett ham så rask på å hoppe i dusjen😉😉 når han vet det venter en BJ som belønning på ham😉

Og kvinner skjønner ikke hvorfor altfor mange menn er enkle?

Anonymkode: dcdb0...d27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har man vært på toalettet, så må det vask til. 

Anonymkode: 5f9d7...253

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2017 den 19.44, Rotemor skrev:

Det er ikke han som bestemmer premissene for din BJ. Be han vaske seg.

Men når det er omvendt så  estemmer damen premissene allikevel😄

Anonymkode: d61fd...096

Skrevet

Burde jo egentlig ikke være noe problem mellom personer med normal sosial intelligens, du selv skal faktisk ønske å føle deg ren før sex. Om motparten ikke skjønner dette.........da har vi et problem, med mindre du er sykelig opptatt av hygiene, for det er like gale andre veien.

Skrevet
På 2.3.2017 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Men hva er vanlig?

Jeg leser her på KG at mange ikke dusjer hver dag, så er jeg prippen? Eller har ikke folk oralsex?

Har aldri krevd vask umiddelbart før oralsex, aldri tenkt over når sist dusj e.l. var heller, med andre ord: Om det var om morgenen eller i går har ikke spilt noen rolle for meg. Hadde det vært en lukt som var så ubehagelig at jeg det ødela opplevelsen for meg, så ville jeg sagt ifra, men ikke ellers. Er av typen som skrur av både bekymringer og komplekser når jeg har sex, og det faller vel inn under der. Tenker rett og slett ikke på det. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Ananas. skrev:

Har aldri krevd vask umiddelbart før oralsex, aldri tenkt over når sist dusj e.l. var heller, med andre ord: Om det var om morgenen eller i går har ikke spilt noen rolle for meg. Hadde det vært en lukt som var så ubehagelig at jeg det ødela opplevelsen for meg, så ville jeg sagt ifra, men ikke ellers. Er av typen som skrur av både bekymringer og komplekser når jeg har sex, og det faller vel inn under der. Tenker rett og slett ikke på det. 

Isj.

Det er tydeligvis stor stor forskjell på folk.

Jeg ønsker å gjøre meg ren og pen og presentabel for min partner. At noen ikke tenker slik gjør det vanskelig. Forklare hvorfor man skal vaske seg først...

Hvordan skulle jeg på best mulig måte sagt til deg at jeg ønsker at du vasker deg tettere opptil oral-sexen? Du hadde kanskje bare bedt meg dra en viss plass?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier jo ikke til folk at de lukter vondt, for det er jo ikke nødvendigvis tilfellet heller.

For meg er det mer tanken på at "kanskje det ikke er helt rent når det lukter litt sånn vel mye kjønn her"(og som du sier så er det jo ikke selve penis som er problemet - men at man blir litt restriktiv på annet), og jeg bare skylder på at jeg er litt vel overfølsom på sånt.

Dermed får man ta en kjapp dusj der man ønsket å bli slikket. Gidder han ikke det er han utrolig rar, de fleste blir jo ekstra påpasselige ovenfor en partner. 

Anonymkode: e3c4f...193

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så klart har man lov til å si ifra, på en hyggelig måte. 

Nå synes jeg det er for mye fokus på hyper-renslighet generelt når det gjelder sex, så jeg hadde personlig syntes det var ganske avtennende om jeg var i et forhold hvor oralsex kun skjedde rett etter at man kom ut fra dusjen. Det virker som mange i dag er veldig redde for at kjønn skal være "ekkelt", og at alt må være helt sterilt, luktfritt og hårfritt. For meg tar man bort noe av det digge ved sex når man har den mentaliteten. Kjønn lukter kjønn, og kroppen blir svett og klam, det er naturlig og for meg ganske sexy.

Men alt handler jo om balanse. Om det er 14 timer siden forrige dusj, og man har vært på jobb, småløpt til trikken, vært på do x antall ganger, så fresher man seg litt opp. Det tror jeg de fleste gjør på eget initiativ, også for å selv være komfortabel med å motta oralsex. Men om det har gått et par timer, så bryr i hvert fall ikke jeg meg. I så fall kan man jo aldri ha spontan sex.

Anonymkode: 8453c...779

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelige greier. Når jeg har hatt samboer har jeg vasket kjønnet mitt og rassen minst 3-4 ganger om dagen. Gjerne ved toalettbesøk. Bare sånn i tilfellet dama finner på å ville ha sex/kose med staken. Syntes alltid det er ekkelt få BJ om det er mange timer siden jeg vasket meg, da jeg er fullstendig klar over den odør'en det fort blir der nede. Blanding av urin/fjerte-svette etc.

"Men det gjelder ikke meg!! Jeg lukter ikke vondt der nede, av kjønnet og rassen min er det bare den skjønneste friske blomster-dunst!!" Jo for faen, det gjelder deg òg.

Seriøst, gjør detta: Gå en halv dag uten å vaske/stelle deg der nede, så tar du hånd-flata di, legger den sidelengs og drar den gjennom ræv-sprekken din. Så lukter du på den etterpå. Kjenner du lukten?

Det er den lukta man får rett i fleisen når man går ned på et kjønn som ikke er blitt vasket de siste timene.

Anonymkode: b3f10...f65

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...