AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 I hele dag har jeg opplevd noe som kjennes ut som krampe i magen, det har vært på minutta mellomrom. Det er ikke sting. Blir litt bekymra, har noen opplevd dette? (er 17 år gammel, bruker pstav og en type p piller som jeg nettopp har startet med, for å stoppe blødninger. og ja har diskutert med legen og har fått resept fra dem.) skjønner dere blir å si jeg skal kontakte lege men det er allerede planlagt om en-to uker. men hjelper veldig om noen som har opplevd samme kan roe ned nervene mine litt. Anonymkode: 792a6...79e
Honey Dew Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Jeg vet ikke hva det er, men blir det verre, kontakter du fastlegen for akuttime, eller legevakten.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Når var du på do sist? Vanskelig å kunne si noe om hva det kan være siden man ikke vet engang hvor i magen det er, men jeg hadde iallefall sterke krampeaktig smerter ved forstoppelse. Dem kom oftere og mer smertefult utover dagen til jeg dro på legevakt. Anonymkode: 027cc...484
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Du holder på å føde😂 Anonymkode: 395f1...031 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Jeg var hos gynekologen for stikkende smerter og jeg var redd spiralen var på villspor. Fikk beskjed om at det bare var luftsmerter Men om du nettopp har begynt på pillene kan det hende det er bivirkninger? Anonymkode: fd32f...f37
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Kan være luftsmerter, forstoppelse (har selv rielignende smerter da), det kan og være uvi.. Trodde og kanskje at det var fødsel, men ser at du går på psprøyte. Ta kontakt med lege om det blir verre, ikke stopper eller allmenntilstanden blir verre.. Anonymkode: 6df5c...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå