Gå til innhold

Skulle ønske disse menneskene som er på nettdating som ikke svarer kunne slutte å bruke nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske disse menneskene som er på nettdating som ikke svarer kunne slutte å bruke nettdating. Begynner å bli mektig lei av mennesker som ikke svarer på nettdating. Har fått bekreftet fra venninner av meg at det ikke er noe galt med det jeg begynner samtalen med. Det er sikkert 30% av de jeg matcher med som aldri svarer...

Anonymkode: a6134...a8d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må de svare hvis de ikke er interessert da? 

Anonymkode: 5c8ee...cd0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må de svare hvis de ikke er interessert da? 

Anonymkode: 5c8ee...cd0

TS her. Hva er poenget med å like meg hvis de ikke ønsker å ha en samtale?

• Liker 3
Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg ikke legger mye arbeid i første melding jeg sender. Folk klager over at de kun får "hei"-meldinger. Men det er jo fordi man vil sjekke om den andre personen er villig til å svare før man legger noe arbeid i å starte samtalen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 62783...1cb

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hermine Grang skrev:

Det er en av grunnene til at jeg ikke legger mye arbeid i første melding jeg sender. Folk klager over at de kun får "hei"-meldinger. Men det er jo fordi man vil sjekke om den andre personen er villig til å svare før man legger noe arbeid i å starte samtalen. 

TS her. Jeg bruker som regel å skrive "Hei, så fint at vi matchet. Ser du skriver at du liker å danse på fritiden. Hvilken danser driver du med"?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her. Hva er poenget med å like meg hvis de ikke ønsker å ha en samtale?

For menn kan det jo være at de liker alt. Bare fordi det er raskest. Men det kan jo også være at de i utgangspunktet ønsket å snakke med deg, men så begynte de å snakke eller date en en annen person før du sendte melding. Det er jo begrenset hvor mange samtaler man kan ha på en gang. Og siden man ikke er garantert noe ved å få en match så må man jo ha flere matcher enn man har mulighet til å snakke med. 

Skrevet

Det er strengt tatt bortkastet tid å svare noen man ikke er interessert i i utgangspunktet enten det kommer av trynefaktor eller informasjon i profilen som ikke har inneholder de punktene man ser etter i en partner. 

Man koster i praksis bort begges tid om man innleder en dialog med noen som man vet man ikke kommer til å falle for. 

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Hahahhahahaha sikkert 90% som ikke svarer meg, men begynner ikke å klage av den grunn. De siste 10 prosentene er artige. Der har du traktorbabes, som bare snakker om gårdsbruk fra morra til kveld. Ja for ikke å snakke om de kristne. Jeg har lært mye på nettdating. Alt fra hvor satanistisk metal og rock er til hvordan man driver et gårdsbruk. Jeg har også lært diverse ting om diverse sykdommer. Men gjør det meg noe? Jeg klager ikke over dette. Jeg liker disse damene, fordi de liker meg og jeg liker meg, så vi er i det minste enig om å like meg. Kanskje du burde sette litt mer pris på de som liker deg?

Gjest Cartman
Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

Det er strengt tatt bortkastet tid å svare noen man ikke er interessert i i utgangspunktet enten det kommer av trynefaktor eller informasjon i profilen som ikke har inneholder de punktene man ser etter i en partner. 

Man koster i praksis bort begges tid om man innleder en dialog med noen som man vet man ikke kommer til å falle for. 

Godt oppsummert!

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske disse menneskene som er på nettdating som ikke svarer kunne slutte å bruke nettdating. Begynner å bli mektig lei av mennesker som ikke svarer på nettdating. Har fått bekreftet fra venninner av meg at det ikke er noe galt med det jeg begynner samtalen med. Det er sikkert 30% av de jeg matcher med som aldri svarer...

Hvorfor bryr du deg om de som ikke svarer? Ingen er forpliktet å svare akkurat deg, hvis de ikke vil. Du forventer for mye av en fremmed person. Det lukter ren desperasjon av deg.

Personlig svarte jeg ikke på meldingene om jeg ikke syntes vedkommende hadde en del felles med meg, og virket verdt min tid og krefter. 

Synes du bør legge energi i de som svarer deg og vil bli bedre kjent med deg. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
3 timer siden, WubWub skrev:

Iblant så kommer du med fornuftige svar, WubWub. :klappe:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel ikke fysisk attraktiv da for disse?

Anonymkode: dd7f3...378

Skrevet
27 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Iblant så kommer du med fornuftige svar, WubWub. :klappe:

Hender da at jeg glimter til :)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke interessert i deg! Jeg nettdater nå, og får minst en melding om dagen, gjerne to. Jeg er verken en supermodell eller spesielt stygg. Helt normal! Jeg gidder faktisk ikke å svare folk, bare for å avvise dem. For vet du hva som skjer da? Jeg skriver: "Jeg tror ikke vi passer så godt sammen, men takk likevel" Og får til svar "Hvordan vet du det??". Jo, jeg vet det fordi jeg IKKE synes du er attraktiv, men det har jeg ikke lyst til å si. Da er det bedre å la være å svare, det sier det meste uten å si for mye...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det problemet frem til jeg la ut bilde i helfigur (ikke noe sånt sexy bilde, men fullt påkledd i treningsklær, men det viser at jeg er slank og godt trent) og nå blir jeg nedrent med meldinger, så hvis du ikke har helfigurbilde og du har en flott kropp så har du i alle fall oppskriften på hvordan du skal få flere meldinger. 

Anonymkode: 362ed...14f

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
12 minutter siden, sol87 skrev:

De er ikke interessert i deg! Jeg nettdater nå, og får minst en melding om dagen, gjerne to. Jeg er verken en supermodell eller spesielt stygg. Helt normal! Jeg gidder faktisk ikke å svare folk, bare for å avvise dem. For vet du hva som skjer da? Jeg skriver: "Jeg tror ikke vi passer så godt sammen, men takk likevel" Og får til svar "Hvordan vet du det??". Jo, jeg vet det fordi jeg IKKE synes du er attraktiv, men det har jeg ikke lyst til å si. Da er det bedre å la være å svare, det sier det meste uten å si for mye...

Det stemmer det du beskriver. Opplevde det samme i begynnelsen når jeg nettdatet. Verste av alt er at de supplerer med "Er jeg ikke bra nok for deg? Du er heldig som får oppmerksomhet fra meg!!!". Gurimalla! Etter flere slike episoder gadd jeg ikke å svare de som virket uinteressante. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonGangerTo skrev:

Det stemmer det du beskriver. Opplevde det samme i begynnelsen når jeg nettdatet. Verste av alt er at de supplerer med "Er jeg ikke bra nok for deg? Du er heldig som får oppmerksomhet fra meg!!!". Gurimalla! Etter flere slike episoder gadd jeg ikke å svare de som virket uinteressante. 

Ja, jeg fikk den der "Du synes vel bare ikke jeg var kjekk nok". Ha litt selvrespekt, får jeg lyst til å si til sånne! Ah.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg får så mange svar på nettdating at jeg blir sprø. Man klarer ikke å svare alle..... Litt frustrerende å få mange svar fordi da sliter man å finne ut av hvem som kan være riktig å velge å bli kjent med... men... jeg er dame. Er nok derfor.... 

Du er helt sikkert kjekk nok. Men årsaken er at man får så ekstremt mye henvendelser at det er vanskelig å sile.. 

Endret av Sallie
AnonymBruker
Skrevet

Nettdating er vindusshopping. Det er grunnleggende uforpliktende. Skal det lite til for at du mister motet, så er ikke nettdating for deg.

(Gjelder menn OG kvinner).

Anonymkode: a167f...1c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...