Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg orker i et forhold, det er for komplisert (av årsaker jeg ikke vil gå inn på). 

Så hvordan finner man seg en FF? 

Jeg går ikke på byen, så ONS skjer ikke, og det vil jeg ikke ha heller. Hadde vært kjekt å hatt en mann jeg bare hadde et seksuelt forhold til. En sånn kosete en liksom, som også var litt dominerende 😂

Han kunne komme hit og pirret meg herfra til evigheten og hatt sex med meg, og strøket meg på ryggen eller massert meg til jeg sovnet, og så vært fullstendig forduftet når jeg står opp. For så å gjenta det når begge ønsker. Finnes det sånne menn? ☺️ 

Endret av LillePF
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at hvis du dra til gamle bazaarer så kan du være heldig å finne en gammel oljelampe, hvis du gnir på den, så kan du være heldig å finne en magisk ånd. Der du får 1 ønske.

Hvis du ikke gidder det, så kan du sikkert melde deg inn på diverse nettsider, tinder,happn osv å skrive hva du er ute etter, går fortere tror jeg og mer realistisk.

• Liker 1
Skrevet

Hørt at KG er en god arena for dette.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, LillePF skrev:

Jeg orker i et forhold, det er for komplisert (av årsaker jeg ikke vil gå inn på). 

Så hvordan finner man seg en FF? 

Jeg går ikke på byen, så ONS skjer ikke, og det vil jeg ikke ha heller. Hadde vært kjekt å hatt en mann jeg bare hadde et seksuelt forhold til. En sånn kosete en liksom, som også var litt dominerende 😂

Han kunne komme hit og pirret meg herfra til evigheten og hatt sex med meg, og strøket meg på ryggen eller massert meg til jeg sovnet, og så vært fullstendig forduftet når jeg står opp. For så å gjenta det når begge ønsker. Finnes det sånne menn? ☺️ 

Tinder eller Happn er arenaene du trenger. Detter type puleapper. Ingen forpliktelser. Her finner du alt fra single til gifte menn. Så det er bare å ta for seg!

Anonymkode: 48d31...c51

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Hva er galt med forpliktelser da? Du forplikter å lage middag til meg og jeg forplikter å lade slagskipet til deg. Forpliktelser er alt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...