Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bolledeig
Skrevet

Trådstart sier det meste :) Er det for sent/ikke noe vits, gitt at man ellers er frisk og rask?

Tanken er en tur på ca 2 timer med fly, i så fall, og å ellers se an ferien etter formen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De forskjellige selskapene har ulike maksgåtte uker, så sjekk hva som gjelder de du skal med for å være sikker.

Jeg syns personlig ikke det er noe problem å skulle fly så kort i uke 33. Mest sannsynlig kommer jeg til å gjøre det selv ettersom familien bor på andre siden av landet og vi er der ofte.

Er formen bra, så ser jeg ikke noe problem :)

Anonymkode: 237e0...429

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Bolledeig skrev:

Trådstart sier det meste :) Er det for sent/ikke noe vits, gitt at man ellers er frisk og rask?

Tanken er en tur på ca 2 timer med fly, i så fall, og å ellers se an ferien etter formen.

Du kan fly frem til uke 36. Hvertfall med SAS og Norwegian.

Jeg gjorde dette i første svangerskap, og skal gjøre det nå i mitt andre svangerskap. (Blir en 2-3 timers flytur i uke 33) Ser ikke noe problem med det :-)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Takk for svar! Blir å fly med SAS i så fall, så jeg vet for så vidt at jeg har det rent formelle i orden med tanke på å ha "lov" til å fly. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Bolledeig skrev:

Sjekk at du har reiseforsikringg som dekker for tidlig fødsel eller andre svangeskapsrelaterte ting du kan havne på sykehus for, ellers kan dette bli ferien du angrer på. 

Anonymkode: 5db2e...c16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flyr Oslo-Bergen annenhver uke og er i uke 33 nå. Synes ikke det er noe problem. Med Norwegian kan man fly på korte turer fram til 4 uker før termin. 

Anonymkode: 96eaa...e4c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flyr Oslo-Bergen annenhver uke og er i uke 33 nå. Synes ikke det er noe problem. Med Norwegian kan man fly på korte turer fram til 4 uker før termin. 

Forresten, det kan være lurt å ha med legeerklæring på når terminen er. 

• Liker 3
Gjest Bolledeig
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk at du har reiseforsikringg som dekker for tidlig fødsel eller andre svangeskapsrelaterte ting du kan havne på sykehus for, ellers kan dette bli ferien du angrer på. 

Anonymkode: 5db2e...c16

Godt poeng :) Ganske sikker på at alt er dekket, men det skal jeg dobbeltsjekke!

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, det kan være lurt å ha med legeerklæring på når terminen er. 

Veldig lurt, man kan bli nektet å være med i flyet om man ikke har det med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...