Gå til innhold

Alle menn på Tinder er drittsekker og kun ute etter sex, mens damer er engler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn på Tinder er drittsekker og kun ute etter sex, mens damer er engler.

Stemmer dette? Det går jo ikke en dag på dette forumet uten man ser en eller annen tråd av typen"Alle menn er kun ute etter sex", "Tinder er en puleapp" eller "For en drittsekk, han var kun ute etter sex. Traff han på Tinder"

Det generaliseres enormt mye på dette forumet. Det kommer aldri frem at en del kvinner velger feil menn. Selv om det slettes ikke bør være utenkelig.

Anonymkode: f8d01...acc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer aldri frem at en del kvinner velger feil menn

Det ligger i kortene. Derfor smart for kvinner å unngå yngleplasser for drittsekker som Tinder og byen kl 02.30, for å minimere dette problemet. 

Anonymkode: e9e65...7fb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer dette? Det går jo ikke en dag på dette forumet uten man ser en eller annen tråd av typen"Alle menn er kun ute etter sex", "Tinder er en puleapp" eller "For en drittsekk, han var kun ute etter sex. Traff han på Tinder"

Det generaliseres enormt mye på dette forumet. Det kommer aldri frem at en del kvinner velger feil menn. Selv om det slettes ikke bør være utenkelig.

https://m.youtube.com/watch?v=WZr2LfyrDZk

😉

Anonymkode: b5c65...e89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det dere menn trenger fra oss ekte kvinner fra nå av! 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😉

???? 

Hva er det du prøver å få frem egentlig? At dama var dum og falt for en drittsekk, og så henger han ut på nett? Folk er utro hele jævla tiden, big deal. Problemet er bare at damer har en tendens til å falle for feil menn i større grad. Og da må man rette pekefingeren på kvinnene. Men jeg kjenner kvinner godt, og hvis det er en ting jeg vet, er det at selvkritikk føles vondt, og dermed vil man ikke tenke kritisk om seg selv. Gud forby at man holder en kvinne ansvarlig for hennes egen ulykke. Det er altlid alle andre sin skyld ;)

Anonymkode: ae150...dce

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man en drittsekk om man bare er ute etter sex, da? Så lenge man er ærlig om det, er det jo ingenting galt med det. Jeg har dessuten hørt om mange som har funnet kjærligheten gjennom Tinder, så helt puleapp kan det jo ikke være.

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er så galt med å være ute etter sex? Det er da helt fair det, man blir da ikke drittsekk av den grunn. 

• Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet

Synes i grunn de fleste damene der er ute etter sex. Noen vil til og med dominere meg og ta meg i ræva. No pain, no gain. Neida. Bare avviser alle sammen. Det finnes sikkert jævla mange rare mannfolk der, men ikke lat som om damene er så jævla mye bedre.

Skrevet

Fått et inntrykk av at det er mange som tror at sex betyr at man har bestemt seg for å være et par. Selv om man bare har møtt hverandre fra 3 -10 ganger. Så blir de bedre kjent og fyren finner ut at hun ikke er drømmedama. Han dumper henne, og på magisk vis omdannes han til drittsekken som kun ville ha sex. Selv om han egentlig bare fant ut at han ikke var interessert. 

• Liker 2
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
36 minutter siden, Blablab skrev:

Fått et inntrykk av at det er mange som tror at sex betyr at man har bestemt seg for å være et par. Selv om man bare har møtt hverandre fra 3 -10 ganger. Så blir de bedre kjent og fyren finner ut at hun ikke er drømmedama. Han dumper henne, og på magisk vis omdannes han til drittsekken som kun ville ha sex. Selv om han egentlig bare fant ut at han ikke var interessert. 

Ikke sant? Et godt eksempel er tråden "Har han følelser eller er vi bare FF?". Det verste er når man ikke lærer av sine egne feil og gjør de, gang på gang, med forskjellige menn. Slike mennesker kan ikke reddes. 

AnonymBruker
Skrevet

Næ..har møtt en kjempebra fyr derfra😊 pulte til og med på første date!😂 (og det var dritbra) Finner vi ut det ikke fungerer er vel jeg like mye ute etter "bare sex" som han da. 

Anonymkode: 78a85...9fb

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Ikke sant? Et godt eksempel er tråden "Har han følelser eller er vi bare FF?". Det verste er når man ikke lærer av sine egne feil og gjør de, gang på gang, med forskjellige menn. Slike mennesker kan ikke reddes. 

Enig. Får du følelser i en sånn relasjon er det bare å stikke av.

Jeg har sex på 3-4 date for da vet jeg om jeg ønsker å bli bedre kjent. Jeg skjønner ikke at det går an å legge mer i det enn det når man velger å ha sex etter noen dater. Så det må da søren meg være lov å trekke seg ut av datingen etter sex uten å bli stemplet som en dritt.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
Akkurat nå, Blablab skrev:

Jeg har sex på 3-4 date for da vet jeg om jeg ønsker å bli bedre kjent. Jeg skjønner ikke at det går an å legge mer i det enn det når man velger å ha sex etter noen dater. Så det må da søren meg være lov å trekke seg ut av datingen etter sex uten å bli stemplet som en dritt.

Enda verre er det når vedkommende får på seg en dårlig rykte og plutselig er det fritt fram for mannfolka å utnytte. Synd at enkelte kvinner ikke føler seg bra nok, hverken i et forhold eller alene, og lar seg utnytte. 

De fleste vet at Tinder er brukt av mange (ikke alle men mange) som kun er ute etter sex. Når man vet det faktum, så har man et valg. Vil du kun ha sex, bruker du Tinder. Er du ute etter et forhold, ikke bruk Tinder men andre veier for å treffe menn. Det er ikke rakettforskning. 

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som i det virkelige liv.

Anonymkode: b94a0...173

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Blablab skrev:

Enig.

Anonymkode: 518bc...493

Skrevet
9 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Enda verre er det når vedkommende får på seg en dårlig rykte og plutselig er det fritt fram for mannfolka å utnytte. Synd at enkelte kvinner ikke føler seg bra nok, hverken i et forhold eller alene, og lar seg utnytte. 

De fleste vet at Tinder er brukt av mange (ikke alle men mange) som kun er ute etter sex. Når man vet det faktum, så har man et valg. Vil du kun ha sex, bruker du Tinder. Er du ute etter et forhold, ikke bruk Tinder men andre veier for å treffe menn. Det er ikke rakettforskning. 

Uenig. Jeg vil ha et forhold og har truffet mange fine og seriøse menn gjennom tinder. Har datet tre av dem over en lengre periode. Synes egentlig det har vært overraskende lett å sile ut de seriøse. 

Dårlig rykte eksisterer ikke i min verden. Jeg har sex når jeg har lyst. Det fine med det er at det er umulig å utnytte meg, jeg er med på det selv. 

• Liker 2
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
12 minutter siden, Blablab skrev:

Uenig. Jeg vil ha et forhold og har truffet mange fine og seriøse menn gjennom tinder. Har datet tre av dem over en lengre periode. Synes egentlig det har vært overraskende lett å sile ut de seriøse. 

Dårlig rykte eksisterer ikke i min verden. Jeg har sex når jeg har lyst. Det fine med det er at det er umulig å utnytte meg, jeg er med på det selv. 

Det er derfor jeg skrev "mange men ikke alle". Har lest at det kan bli forhold av Tindermatcher, så det er positivt. 

Klart det finnes uttak, som deg. 

Skrevet

Jeg har Tinder, men er nesten aldri inne på appen lenger. Årsaken er at jeg har fått høre at det er en sexapp. Menn er kun ute etter sex der inne sies det. Jeg har erfart at en av dem virket til å bare være ute etter sex. Han dro av buksen sin som en surprise på første date. Så dermed stemmer myten.

Men jeg håper det fins menn der inne som ikke bare er ute etter sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter for øyeblikket med to seriøse og veldig flotte menn på Tinder. Han ene har jeg snakket med ganske lenge nå og vi snakker mye hver dag.. har begynt å få sommerfugler i magen når han sender en melding :fnise: 

Anonymkode: 9ce04...cf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg mener å huske at du skrev i en tråd at du hadde nettdatet før du fant din drømmemann her? 

Anonymkode: 18bd3...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...