AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Hører om flere som sier de bare ble "sammen" uten at noen stilte spørsmålet. Hvordan vet man egentlig at man er sammen da? Jeg holder på med en. Vi har kjent hverandre i 3 uker og har vært sammen omtrent hver dag og har ofte kontakt. Vi sover hos hverandre, lager mat sammen, jeg lufter hunden hans om han skal tidlig på jobb og motsatt. Jeg føler på en måte at vi oppfører oss ganske likt som et par, men vi har jo kun kjent hverandre 3 uker og selv føler jeg ikke at jeg er "sammen" med noen uten at vi har diskutert dette. Anonymkode: ad563...a67
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Introdusert som kjæreste. Anonymkode: 19f2e...160 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Man viser det ved at man oppfører seg som kjærester. Om du lurer på hvordan du vet om man selv er sammen er vel å spørre den andre. Anonymkode: 34ca4...e2f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Dette lurte jeg også på det første halvåret vi datet. Da han snakket om meg som kjæresten sin, visste jeg det. Jeg tenkte på ham som kjæresten min allerede etter en måneds tid, når vi tilbragte mange dager i uken sammen, og hver helg. Anonymkode: 53626...b8e
Minlillesky Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hører om flere som sier de bare ble "sammen" uten at noen stilte spørsmålet. Hvordan vet man egentlig at man er sammen da? Jeg holder på med en. Vi har kjent hverandre i 3 uker og har vært sammen omtrent hver dag og har ofte kontakt. Vi sover hos hverandre, lager mat sammen, jeg lufter hunden hans om han skal tidlig på jobb og motsatt. Jeg føler på en måte at vi oppfører oss ganske likt som et par, men vi har jo kun kjent hverandre 3 uker og selv føler jeg ikke at jeg er "sammen" med noen uten at vi har diskutert dette. Anonymkode: ad563...a67 Jeg tenker man er kjærester når man har pratet om det med den andre parten og begge er enige om det
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Man kan fint oppføre seg som kjærester uten å være kjærester eller på vei til å bli det ! Se bare på hvor mange menn som oppfører seg som kjæreste de to gangene i mnd man ses men ikke har interesse av å kontakte deg hyppigere. Det er sååååå mange hjerter som knuses av at man ikke tar prater og er klare med intensjonene sine. Det gjør begge usikre som igjen fører til at en eller begge vil holde følelsene sine igjen. Damene tror de er på vei til å bli kjærester fordi man er mye sammen mens mannen ser på det som en grei måte å slå ihjel dødtid på bare. Så spør !!!!! Hos oss var det sånn at jeg sa at jeg gidder ikke kaste bort tid eller være med en mann som ikke så for seg ekteskap med meg, så hva så han på oss som? Vi er vel kjærester da sa han, vi er "vell" det spurte jeg? Enten så skriver du på facebook nå at vi er det eller så er vi ikke det og jeg åpner dørene for andre. Så blei vi offisielle der og har det som datoen vår. Anonymkode: 61545...2e1 2
Sallie Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Jeg synes situasjonen var klein. Vedrørende siste forhold: Å spørre : er vi sammen? Det var ikke lett.. Jeg valgte heller å treffe han. Vise interesse ved det. Og spurte om det var kun meg for han. Han sa at det var kun meg. Ingen andre damer. Men vi sov bare noen fåtallsganger over hos hveandre. Han gikk som oftest hjem å sov der.. I etterkant så får jeg høre at noen hevder at jeg ikke kan kalle han eks. Mens noen sier det motsatte. Så i dont know, men da han slo opp med meg så sa han at vi hadde vært et par... De andre to forholdene mine: Da spurte de meg om å være sammen med meg. Endret 3. mars 2017 av Sallie
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Introdusert som kjæreste. Anonymkode: 19f2e...160 Dette er jeg enig i at er den beste indikatoren om man ikke tør å spørre rett ut. Er også ganske stor risk for noen å presentere en som kjæreste om man ikke har avklart det så for å finne ut av det du lurer på er det enkleste ofte det beste nemlig å ta det opp for å ikke avle mer usikkerheter dere imellom Anonymkode: 61545...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå