Tutta90 Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Heii! Tok en graviditetstest nå, altså ikke med morgenurin og skal ha mensen på lørdag-søndag. Syns jeg kan se en svaaak stek?? Vært prøvere i 2 år og venter på svar på Rikshospitalet for prøverør. Gynokolen mente egglederen min var for trang, og at det kunne være derfor vi ikke har blitt gravide enda. Så ble veldig overrasket da jeg tok denne testen nå. 1
_Selma_ Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Ja vil absolutt si det er positiv test gratulerer sã masse
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Det er absolutt en strek der. Men ville dobbeltsjekket én av de neste dagene med digital f.eks fordi streken ser så grå ut.. Anonymkode: 072b9...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Ser to streker ja, men syns teststreken er litt lenger fra kontrollstreken enn den skal være. Har du flere tester ville jeg tatt en til. Håper på det beste for deg, lykke til. Anonymkode: 3873f...9d3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Jeg reagerer og på at streken er grå. Jeg vil tro den er positiv men før du tar helt av i gledesrus bør du vente til i morgen tidlig og ta en test på morgenurin. Så krysser jeg fingrene for at du får gledesrusen da. Lykke til 😄 Anonymkode: cfe7e...b8d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Kjøp sånn skikkelig test på apoteket for å dobbeltsjekke (mener ikke strimlene ikke er skikkelige, men jeg har hatt sånn skyggestrek på strimmel før uten å ha vært gravid) . Jeg ser to streker jeg også forresten. Anonymkode: 227c7...b5b
Tutta90 Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2017 Var bare denne jeg hadde i skapet, fikk bare en følelse av at jeg skulle ta en:p Tusen takk for svar😊 Drar å kjøper en annen test i morgen. Så får jeg bare krysse fingrene😊
Tutta90 Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2017 Tusen takk🤗 Trodde jeg skulle få mensen for ett par dager siden, for det kjentes sånn ut. Lignet ihvetfall på mensensmerter, bare ikke like ille. Hva kan dette være? Våknet også med ekstrem halsbrann en morgen! Kan dette være tegn på graviditet Eller bare tilfeldig? Har også ømme bryster, men det pleier jeg alltid å ha før mens.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 Jeg tror den er positiv! Ville gjort som de andre sier og kontrollsjekket om noen dager. :-) Anonymkode: 8fcaf...60d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #11 Skrevet 2. mars 2017 2 timer siden, Tutta90 skrev: Tusen takk🤗 Trodde jeg skulle få mensen for ett par dager siden, for det kjentes sånn ut. Lignet ihvetfall på mensensmerter, bare ikke like ille. Hva kan dette være? Våknet også med ekstrem halsbrann en morgen! Kan dette være tegn på graviditet Eller bare tilfeldig? Har også ømme bryster, men det pleier jeg alltid å ha før mens. Menslignende smerter er ganske vanlig i tidlig graviditet. Halsbrann er det litt tidlig å merke noe til, så det kan ha vært tilfeldig. Anonymkode: 3873f...9d3
Tutta90 Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2017 Kom forresten på at jeg tok ett bilde til av testen jeg tok i stad:) er denne veldig grå å? Nå ble det mye spm fra meg her gitt🙈
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #13 Skrevet 2. mars 2017 4 minutter siden, Tutta90 skrev: Kom forresten på at jeg tok ett bilde til av testen jeg tok i stad:) er denne veldig grå å? Nå ble det mye spm fra meg her gitt🙈 Ser jo litt farget ut. Tror dette går riktig vei jeg! Anonymkode: 043c7...57e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #14 Skrevet 2. mars 2017 15 minutter siden, Tutta90 skrev: Kom forresten på at jeg tok ett bilde til av testen jeg tok i stad:) er denne veldig grå å? Nå ble det mye spm fra meg her gitt🙈 Enig i at denne ser mer farget ut. Anonymkode: 072b9...3ca
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #15 Skrevet 2. mars 2017 Den siste så ut som hadde farge i fht bilde nr 1 krysser fingrene for at dette går riktig vei for dere nå! Anonymkode: a32ea...c93
Tutta90 Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2017 Tusen takk for alle svar🤗 Tar en ny test på mandag om ikke mensen har kommet i helgen☺️
Tutta90 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #18 Skrevet 7. mars 2017 Mensen har ikke kommet enda (skulle hatt den på søndag, den pleier å være presis), meen jeg har enda ikke turt å ta en ny graviditetstest🙈 Er så redd for at den er negativ😩😅
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #19 Skrevet 7. mars 2017 Den testen over her er definitivt positiv! Tror ikke du skal være redd for negativ test altså, for du er nok gravid så gratulerer så mye! Anonymkode: 7f023...936
Tutta90 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #20 Skrevet 7. mars 2017 Håper det🤗 Andre klarer ikke å vente med å teste, mens jeg tør ikke å teste igjen😂 Hehe. Takk for at du er så positiv, takket være deg tør jeg teste i morgen eller på torsdag😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå