AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Jeg er en ung dame som sliter litt med å få hverdagen til å fungere rent praktisk. Jeg har ikke rutiner på noe og føler jeg får så lite gjort på fritiden. Føler livet mitt blir så ustrukturert. Tenker da både på husarbeid, fritidsaktiviteter o.l. Jeg er er i 100% jobb, samboer ingen barn eller dyr. Jeg har ikke hatt noen tydelige rollemodeller i oppveksten og heller ingen rundt meg per nå som jeg tørr å spørre. Derfor er kvinneguiden veldig anonymt og fint da dette er litt flaut. 1.) Hvordan fordeler du husarbeidet gjennom uken? 2.) Hvor ofte skifter du sengetøy? 3.) Hvor ofte dusjer du eller vasker deg? 4.) Hvordan er morgen- og kveldsrutinene dine? 5.) Hvordan ser ettermiddagen og kvelden din ut når du er ferdig på jobb? 6.) Hvordan får du til egentid og hva gjør du da? 7.) Hva bruker du og din evt. samboer å finne på sammen i hverdagen? 8.) Når bruker du å ha middag? 9.) Hva gir deg ekstra glede i hverdagen? 10.) Hvordan ser en typisk fridag ut for deg? Sikkert teite spørsmål dette, men for meg så er det verdifullt hvis du tar deg tid til å svare. Anonymkode: 98fea...d37
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Gammel tråd, men bumper denne grunnet interessante spørsmål. Anonymkode: 0c7e0...a47
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gammel tråd, men bumper denne grunnet interessante spørsmål. Anonymkode: 0c7e0...a47 1. Hvorfan fant du denne? 😅 2. Lurer du for din egen del? Fordi du sliter med det samme? Anonymkode: a5c0b...30d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå