Gå til innhold

Forlover tør ikke holde tale

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holdt ikke tale da jeg var forlover. Tror ingen merket noe til det, var nok av taler uansett. Gjorde ikke noe annet istedet heller, men var ved brudens side hele dagen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du leser inn noen ord av deg selv med bilder og videoklipp så kommer lyden i bakgrunnen 😊 

Anonymkode: fcd63...937

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Forloveren til en venninne lagde en fin pp-presentasjon med bilder, litt tekst og musikk. Det var veldig koselig :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 2. mars 2017 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært i noe bryllup. Men jeg er forlover og har veldig sceneskrekk. Så blir ingen tale eller sang fra meg. Dette vet hun og forventer ikke noe sånt av meg. Men er det noe annet man kan gjøre i stedet får? Skrive en tale på papir å gi henne? Er det rart? 

Noen andre forslag? Av ulike grunner har ikke jeg møtt han hun skal gifte seg med mange ganger, så kjenner han ikke så godt.. 

Anonymkode: 7903d...cdb

Jeg foreslår bilder. Og jeg foreslår å lage dem i ulike former.

1. En bilde-vegg. Sett opp bilder av brud og brudgom med sine familier og venner (og hverandre) et sted i minglearealet. Gi bildene tekst. Ikke tenk flaut eller pinlig, her er småmorsomt ideen. Tanken er at brudgommens onkel Arne fra bildet med grilling på stranda kan ha en mulighet for smaltalk med venninne Anne til bruda som også liker sjømat. Folk kjenner hverandre ikke i bryllup. Gi dem noe å snakke sammen om. Om du fortrekker kan bildene vises på en skjerm.

2. En bilde-presentasjon. Du trenger ikke si et ord. Du trenger kun tilgang til enkel bilderedigering (alt fra powerpoint til video er ok), bilder fra brudens (igjen: og brudgommens) historie og artige tekster til bildene. Tenk pinlig, men på en hyggelig måte. Her er det innenfor å ta med feks den pinlige historien fra første crush etc. Dersom du synes det er ok å snakke til kamera så kan du fortelle en artig historie. Dersom ikke: lag et soundtrack som betyr noe for paret/bruda og setter stemningen.

Anonymkode: a16f8...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en video med bilder osv. av henne og deg/vennegjengen?:)

Anonymkode: 2b1cc...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...