Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nitidige undersøkelser på MUA, har jeg bestemt meg for å kjøpe en farget fuktighetskrem fra et av disse merkene.

Men generelt, hvilket merke mener dere er best? Shiseido skal visst ha "gode" ingredienser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg hadde absolutt valgt shiseido.

Hva heter disse kremene forresten?

Er ute etter en ny selv jeg :)

Skrevet

Jeg heller mot Shiseido jeg også.. Men har ikke prøvd noe fra Clarins, så jeg er nok litt biased.

Den heter Shiseido - The Skincare Essential Tinted Moisturizer SPF 15. Kunne godt vært uten solfaktor for min del, men farget fuktighetskrem _skal_ visst ha det :-? Antagelig beregnet for mer solrike strøk enn Norge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt på kanten, men hva er dette MUA som "alle" snakker om?

Skrevet

MUA=makeupalley.com

Jeg ville også valgt Shiseido; har ingen motforestillinger mot Clarins, men har vært fornøyd med alt jeg har prøvd fra Shiseido.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg heller mot Shiseido jeg også.. Men har ikke prøvd noe fra Clarins, så jeg er nok litt biased.

Den heter Shiseido - The Skincare Essential Tinted Moisturizer SPF 15. Kunne godt vært uten solfaktor for min del, men farget fuktighetskrem _skal_ visst ha det :-? Antagelig beregnet for mer solrike strøk enn Norge.

Takk.

Tittet på den på MUA.

Den virket kjempe bra (shiseido sin).

Det jeg også likte er at den ikke virket for fet.

Og siden jeg i hvertfall har fet hud så er det bra.

Tror jeg skal gå for en sånn selv jeg :sjarmor:

Så jepp, jeg ville valgt shiseido :)

Skrevet

Ah, tøft :) Ser den koster ca 170 på strawberrynet. Kunne du gitt meg en beskjed når du har kjøpt den?

Jeg har også tendenser til blank hud. Veldig fornøyd med Clinique city wear, ikke spør meg hvorfor jeg vil bytte..

Gjest Anonymous
Skrevet
Ah, tøft :) Ser den koster ca 170 på strawberrynet. Kunne du gitt meg en beskjed når du har kjøpt den?

Jeg har også tendenser til blank hud. Veldig fornøyd med Clinique city wear, ikke spør meg hvorfor jeg vil bytte..

har bestilt den nå.

men kan sende deg en pm når jeg har den, hvis det var det du mente?

Skrevet

Du kan jo alltids gå innom Esthetique eller noe, og få en prøve på den fargede dagkremen? Nysgjerrig som jeg er, MÅTTE jeg lese anmeldelsene på MUA, og inntrykket jeg fikk der, var at den er tykk i konsistensen, relativt dekkende, og kanskje ikke optimal for fetere hudtyper.

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å vite om jeg liker et produkt bare basert på en engangsprøve. Også har jeg en lei tendens til å kjøpe andre ting når jeg stikker innom parfymerier :oops: Men skal stikke innom et snart:)

Gjest Anonymous
Skrevet
Du kan jo alltids gå innom Esthetique eller noe, og få en prøve på den fargede dagkremen? Nysgjerrig som jeg er, MÅTTE jeg lese anmeldelsene på MUA, og inntrykket jeg fikk der, var at den er tykk i konsistensen, relativt dekkende, og kanskje ikke optimal for fetere hudtyper.

fikk inntrykk av at shiseido sin passet bedre for fetere hudtyper jeg.

siden man måtte bruke fuktighetskrem under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...