AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Denne artikkelen her er vel med å fyre opp stemingen mellom kvinner og menn på Tinder: http://www.dagbladet.no/kultur/jeg-motte-gutter-som-bare-var-pa-tinder-for-sex-hvis-noen-ber-deg-om-a-komme-hjem-og-se-film-styr-unna/67357801 "Heidi Nathalie Hovland bodde på Oslos østkant, mens daten var fra vestkanten, og hun bestemte seg for å kjøpe inn litt ekstra god mat, sånn mat man sikkert spiser på Oslo vest. 2500 kroner kostet det. Hun sminket seg, tente stearinlys, og ventet. Og ventet. Og ventet. Og innså at han aldri kom til å dukke opp." At det går an? Blir dere å kjøpe boka? Anonymkode: 70fb9...109
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Nei, alle har kjipe dates, ikke noe å skrive bok om akkurat. Anonymkode: 26cc7...2f8
Gjest Overrasket Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Hun har skrevet bok om folk som bare er ute etter sex på en møteplattform som er lagt for folk som bare vil ha sex? Akkurat.
Stiigen Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 " De matchet på datingtjenesten Tinder. Han var kjekk. Akkurat sånn hun likte dem. " Ha ha , beste setningen. Hun er en av disse damene som like kjekke menn hun der Og hvem i Helv**^^** er det som kjøper inn mat for 2500 kr til en tinder date, høres rimelig despo ut. 11
OppNedPåAlt Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Vil jeg lese om dårlige dates så leser jeg denne tråden, gratis. Også er jeg litt lei av alle som forteller om hvor ille Tinder er i media. Spesielt damer. Med litt fornuft kommer man langt. Ja, ber han deg hjem er sjansen for at han er ute etter å få seg noe stor. Ligger du med de på første date, er sjansen for at han er bare ute etter å få seg noe også stor (i tillegg var det tydeligvis vellykket). Og hvis man går på 3 dater i uka med tre forskjellige, så kan det kanskje tyde på at man ha behov for å fylle noen hull (følelsesmessige etc...). 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Feit og dum nok til å kjøpe inn mat for 2500 kroner til første date... Ikke rart ingen vi ha mer enn sex med henne "mange så ikke ut som på bildene" Gjett om hun skjulte overvekten selv da med tricky bilder Anonymkode: 8fa16...308 3
King in the North Skrevet 2. mars 2017 #8 Skrevet 2. mars 2017 "Hun visste akkurat hvordan han skulle se ut. Helst skulle han ha bil, penger, foreldre med hytte. Tenk hvor fin Instagram-feeden hennes ville bli." hahahahahaah jesus. Blir vel rik på dette tenker jeg. 2
Sykkelkopp Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 5 minutter siden, King in the North skrev: "Hun visste akkurat hvordan han skulle se ut. Helst skulle han ha bil, penger, foreldre med hytte. Tenk hvor fin Instagram-feeden hennes ville bli." hahahahahaah jesus. Blir vel rik på dette tenker jeg. For sitt salg av tragikomedie da regner jeg med Newsflash: For å være golddigger må man i det minste ta vare på det man skal digge med: Kroppen sin
perplexed Skrevet 2. mars 2017 #11 Skrevet 2. mars 2017 11 minutter siden, King in the North skrev: "Hun visste akkurat hvordan han skulle se ut. Helst skulle han ha bil, penger, foreldre med hytte. Tenk hvor fin Instagram-feeden hennes ville bli." hahahahahaah jesus. Blir vel rik på dette tenker jeg. Det var ille. Det var pinlig frem til den setningen her, så ble det bare latterlig.
Listen Skrevet 2. mars 2017 #12 Skrevet 2. mars 2017 5 minutter siden, canacas skrev: Herregud så pinlig lesning! Man kan bare kniiise 😂
WubWub Skrevet 2. mars 2017 #13 Skrevet 2. mars 2017 Hehehehe sitter her å humrer i skjegget. Festlig artikkel. Men nei jeg kommer ikke til å kjøpe boken. Tinder er utenfor min interessesfære
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #14 Skrevet 2. mars 2017 Nei, kommer ikke til å kjøpe boken, uansett om den kan være gøy hvis hun er flink til å skrive. Men jeg har helt annen opplevelse av tinder. Har aldri opplevd at noen er ute etter sex der. Altså har sett noen profiler som skriver at de ikke ønsker noe seriøst og de sveiper jeg til venstre. Men alle jeg har møtt har ønsket et forhold. Så jeg synes tinder er veldig bra. Det eneste er at man ikke vet om man er kompatible siden det bare er bilder man bestemmer etter. Så har dessverre avvist alle jeg har møtt der. Men nå er jeg invitert på middagsdate, så håper at det går bra Anonymkode: 957ae...abb 2
Apollonia Skrevet 2. mars 2017 #15 Skrevet 2. mars 2017 31 minutter siden, King in the North skrev: "Hun visste akkurat hvordan han skulle se ut. Helst skulle han ha bil, penger, foreldre med hytte. Tenk hvor fin Instagram-feeden hennes ville bli." Er man så overfladisk kan man ikke klage på at man tiltrekker seg overfladiske mennesker. Tinder er hverken en ren sex- eller forholdsapp. Den fungerer til begge deler, og hvem man er og hva man formidler avgjør hva slags mennesker man tiltrekker seg. De fleste kvinner gidder ikke skrive noe om seg selv, og så blir de sure fordi menn vurderer dem ut fra utseende? Hva ellers skal man gå etter da? Selv har jeg motsatt problem på Tinder, selv når jeg bare søker tilfeldig sex ender de fleste opp med å ønske noe mer etter 1-3 treff. Når jeg leser sånt som denne artikkelen skjønner jeg at jeg antakelig er for smart og seriøs, og alt for lite overfladisk. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #17 Skrevet 2. mars 2017 Ut fra intervjuet høres det ut som hun har refleksjonsevne og intellekt på nivå med en gjennomsnittlig Paradise Hotel-deltager, hvilket knapt kan karakteriseres som et godt utgangspunkt for et forfattervirke. Men livet er et lære, man må alltid lære. Dette kan være den mest unødvendige boka på lange tider, men siden den handler om håpløse menn på tinder så finnes det nok et marked. Anonymkode: eec04...f9e 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #18 Skrevet 2. mars 2017 Denne DAMA virker som datingverdens svar på Charter-Svein. Dessverre for alle "kraftige" KG livsløgnere som kun går for de peneste kjøttstykke på Tinder er det altså noe som tør å bekrefte ting slik de er mot å få reklame for sitt taperliv på bok. Anonymkode: fd602...b71
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #19 Skrevet 3. mars 2017 Dette er et klokkeklart eksempel på sterotypen menn bruker når de skal forklare probleme til damer på tinder. Denne jenten er søt og ansiktspen, men hun er veldig kraftig. Hun kunne lett vært en 8'er om hun tok vare på utsende sitt, men hun er midt på treet fordi hun ikke gjør det. http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3710505/What-Tinder-strategy-Men-likely-casually-swipe-right-women-match-attract-them.html Menn er rausere med hvem de matcher med på tinder enn hva kvinner er. Det forklarer hvorfor hun kan date 3 menn i uken fra en app som egentlig er utseendebasert hvor hun selv er helt gjennomsnittlig. Noen menn er kanskje dritsekker som matcher med og dater damer de egentlig ikke er tiltrukket av, men er det så vanskelig å forstå at man burde ta vare på utseende sitt for å lykkes på en app som er utseendebasert? Anonymkode: f7d75...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå