Gå til innhold

Reise på ferie med date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en i ca to uker nå. Vi har god kjemi og har vært sammen omtrent hver dag siden første gang vi møttes. Nå har vi begge noen fridager om ikke så lenge og det virker som han hinter til at vi kanskje kunne dratt til utlandet. 

Tror dere det er en god ide? Liker han godt, men tenker jo at vi ikke har kjent hverandre kjempe lenge. 

Anonymkode: c12a8...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet

Man blir godt kjent om man drar på ferie, så kjør på! Bare pass på å ta bilder ved serverdigheter alene også, slik at hvis det ikke blir noe av forholdet så har du fortsatt fine bilder av deg ved det skjeve tårnet i Pisa eller Eiffeltårnet :)

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt på med en i ca to uker nå. Vi har god kjemi og har vært sammen omtrent hver dag siden første gang vi møttes. Nå har vi begge noen fridager om ikke så lenge og det virker som han hinter til at vi kanskje kunne dratt til utlandet. 

Tror dere det er en god ide? Liker han godt, men tenker jo at vi ikke har kjent hverandre kjempe lenge. 

Anonymkode: c12a8...026

Hadde jeg vært heldig å funnet meg en kjekk date, så hadde jeg faktisk slengt meg på tur med han :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri reist med noen etter så kort tid. 

Du skriver dere har vært sammen omtrent hver dag. Men hvor lenge hver dag?  Det er stor forskjell på å henge et par timer på kveldstid, og det å være sammen hele bidige dagen flere dager i strekk. 

Anonymkode: aa833...4e4

Gjest Overrasket
Skrevet

Heck yes! Man lærer utrolig mye av å reise sammen. Det blir jo et hurtiginnføringskurs i hverandre, men jeg hadde ikke vært i tvil i din situasjon. 

Skrevet

Jeg reiste på tur med samboeren etter at vi hadde datet en liten stund, dette var helt i begynnelsen så vi kjente hverandre ikke så godt enda. Det var en helgetur, og hadde funnet et fint hotell og alt lå til rette for å ha en topp helg. Det ble det også, med sightseeing og shopping, helt til lørdagskvelden. Da var vi ute og spiste på restaurant, og jeg fikk et par sterke drinker til maten. Jeg var ganske nervøs, så drinkene ble fulgt opp av et par til, og et par til... Det endte med at jeg ble så full at han måtte bære meg tilbake til hotellet. Trenger jeg si hvor flaut det var? Dagen etter var jeg så dårlig, og så flau, tenkte at han sikkert ikke ville ha mer med meg å gjøre, at han trodde jeg var alkoholiker eller lignende, hehe, det var mildt sagt grusomt.... Men han var veldig sporty da, tok det med humor, selv om jeg var daten fra helvete på den turen. Og nå mange år etterpå mobber han meg fortsatt for denne episoden fra tid til annen. Så, ja, lykke til, og pass på hvor mye du drikker...? ;-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...