AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Det-gar-alvorlig-darlig-med-guttene-vare-Men-mediene-reproduserer-stereotypier-om-kjonnsmakt--Anki-Gerhardsen-616200b.html Zara Larsson uttaler seg på Skavlan; Jeg er feminist! Alle menn er ekle, ubehagelige og slitsomme. Publikum klapper, Skavlan ler. Hvordan ville reaksjonen vært om en mann sa det som en generell uttalelse om alle damer - førstesidestoff i VG. Hvordan har vi havnet i et samfunn hvor det er menn VS damer ? Anonymkode: 195ac...dd7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Ikke bra. Hennes troverdighet var vel allerede noe inskrenket. Skrev hun ikke noe om at alle menn burde straffes for voldtekt eller noe slikt en gang og? Anonymkode: 5256e...8a8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Jeg tenker dette kommer fra en tenåring som nok har opplevd mye ubehagelig kontakt fra menn. Anonymkode: 21961...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Hun er i det minste ærlig i motsetning til en del andre feminister og Anki Gehardsen treffer spikeren på hodet nok en gang. Anonymkode: 2f47f...610
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Hun sier bare sannheten. Anonymkode: 31696...ad5
Eirams Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Dette var drøyt. Om en mann hadde sagt noe lignende, hadde sannsynligvis blitt en stor (større) sak. Virker som om det har blitt greit å generalisere menn, hvorfor i all verden blir dette godtatt? Jeg vil ikke at min sønn skal vokse opp i et slikt samfunn. 1
Blålys Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 På Friday, March 03, 2017 den 2.21, AnonymBruker skrev: Hun sier bare sannheten. Anonymkode: 31696...ad5 Jeg går ut fra at du er en omgjengelig, tolerant og hyggelig kvinne.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 På 2.3.2017 den 8.06, AnonymBruker skrev: Ikke bra. Hennes troverdighet var vel allerede noe inskrenket. Skrev hun ikke noe om at alle menn burde straffes for voldtekt eller noe slikt en gang og? Anonymkode: 5256e...8a8 Det synes urimelig å anklage alle menn for voldtekt. Det er imidlertid på høy tid å innse at fullbyrdet sex mellom mann og kvinne har karakter av voldtekt med kvinnen som offer. Det må derfor diskuteres om det bør bli straffbart for menn å ha insertiv sex med kvinner. Anonymkode: d0ba8...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå