Gå til innhold

Kvinner som klager over menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Det-gar-alvorlig-darlig-med-guttene-vare-Men-mediene-reproduserer-stereotypier-om-kjonnsmakt--Anki-Gerhardsen-616200b.html   

Zara Larsson uttaler seg på Skavlan;  Jeg er feminist!  Alle menn er ekle, ubehagelige og slitsomme. Publikum klapper, Skavlan ler.
Hvordan ville reaksjonen vært om en mann sa det som en generell uttalelse om alle damer - førstesidestoff i VG.

Hvordan har vi havnet i et samfunn hvor det er menn VS damer ?

Anonymkode: 195ac...dd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra. Hennes troverdighet var vel allerede noe inskrenket. Skrev hun ikke noe om at alle menn burde straffes for voldtekt eller noe slikt en gang og?

Anonymkode: 5256e...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker dette kommer fra en tenåring som nok har opplevd mye ubehagelig kontakt fra menn.

Anonymkode: 21961...a5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er i det minste ærlig i motsetning til en del andre feminister og Anki Gehardsen treffer spikeren på hodet nok en gang.

Anonymkode: 2f47f...610

AnonymBruker
Skrevet

Hun sier bare sannheten.

Anonymkode: 31696...ad5

Skrevet

Dette var drøyt. Om en mann hadde sagt noe lignende, hadde sannsynligvis blitt en stor (større) sak. Virker som om det har blitt greit å generalisere menn, hvorfor i all verden blir dette godtatt? Jeg vil ikke at min sønn skal vokse opp i et slikt samfunn. 

• Liker 1
Skrevet
På Friday, March 03, 2017 den 2.21, AnonymBruker skrev:

Hun sier bare sannheten.

Anonymkode: 31696...ad5

Jeg går ut fra at du er en omgjengelig, tolerant og hyggelig kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2017 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Ikke bra. Hennes troverdighet var vel allerede noe inskrenket. Skrev hun ikke noe om at alle menn burde straffes for voldtekt eller noe slikt en gang og?

Anonymkode: 5256e...8a8

Det synes urimelig å anklage alle menn for voldtekt. Det er imidlertid på høy tid å innse at fullbyrdet sex mellom mann og kvinne har karakter av voldtekt med kvinnen som offer. Det må derfor diskuteres om det bør bli straffbart for menn å ha insertiv sex med kvinner.

Anonymkode: d0ba8...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...