AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Får ikke puste! Kjekke, snille og gode menn, men altfor pågående. Jeg blir kvelt av at man skal finne på noe hele tiden, ja helst hver dag om mennene fikk bestemme. Sender sms, snap osv opptil flere ganger daglig og skal ha mest mulig kroppskontakt den tiden man er sammen. Jeg er for å treffes et par ganger i uken, ha kontakt ila dagen og kose når man er sammen, men de siste jeg har truffet har vært ekstrem på dette. Anonymkode: 3af83...66d 3
WubWub Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Kan du ikke informere vedkommende du dater om at du foretrekker et roligere tempo? Om han ikke respekterer dette så hopper du videre til du finner en som ikke presser eller stresser deg. Er ikke verre enn det 2
Sykkelkopp Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Finn deg noen med et liv Trodde det var mest jenter som maste om å være ilag hele tiden, selv synes jeg to ganger i uken med sporadisk samtale innimellom burde holde i massevis
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Det er rasende lett å finne drittsekker som vil treffe deg én gang annen hver uke og hive deg på dør etterpå da. Anonymkode: 61fb2...4d0 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rasende lett å finne drittsekker som vil treffe deg én gang annen hver uke og hive deg på dør etterpå da. Anonymkode: 61fb2...4d0 Jeg har aldri møtt denne type drittsekk. Men jeg har blitt anbefalt av de fleste å holde meg unna "love bombing". Normalt oppegående mennesker respekterer grensene dine og vil ikke pushe deg, mennesker som vil manipulere deg og pushe deg/love bombe VIL bestemme hvilken grenser du bør ha. Normalt oppegående mennesker vil at du skal ha interesser, ha en fritid, ha space når du trenger det, ta kontakt når du vil, henge med venner osv. Mennesker som vil at du skal fokusere på dem hele tiden og blir usikker hvis du ikke gjør det, er ikke sunt. Det er noe annet å ha en drittsekk som ikke vil vite av deg, og ha en person foran deg som trenger å ha et liv. Anonymkode: 05e06...3ca 2
Macro Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Kvinner er desperate fra 5-aldern, så hvorfor klager du? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri møtt denne type drittsekk. Men jeg har blitt anbefalt av de fleste å holde meg unna "love bombing". Normalt oppegående mennesker respekterer grensene dine og vil ikke pushe deg, mennesker som vil manipulere deg og pushe deg/love bombe VIL bestemme hvilken grenser du bør ha. Normalt oppegående mennesker vil at du skal ha interesser, ha en fritid, ha space når du trenger det, ta kontakt når du vil, henge med venner osv. Mennesker som vil at du skal fokusere på dem hele tiden og blir usikker hvis du ikke gjør det, er ikke sunt. Det er noe annet å ha en drittsekk som ikke vil vite av deg, og ha en person foran deg som trenger å ha et liv. Anonymkode: 05e06...3ca Hvordan får du denne mannen til å bli sykelig? Mest sannsynlig er fyren bare forelsket i ts og vil være med henne hele tiden noe som er helt naturlig i starten av et forhold. Hvis man er forelsket. Ts er antagelig bare ikke forelsket i han. Hvorfor skal man være kjæreste med noen om man til og med i starten av et forhold helst vil ha alenetid? Det er jo bare absurd.. Anonymkode: 61fb2...4d0 1
SunnivaOslo Skrevet 2. mars 2017 #8 Skrevet 2. mars 2017 3 timer siden, WubWub skrev: Kan du ikke informere vedkommende du dater om at du foretrekker et roligere tempo? Om han ikke respekterer dette så hopper du videre til du finner en som ikke presser eller stresser deg. Er ikke verre enn det Og hvis man gjør det er det synd på han som bare var så snill og grei og hun vil bare ha drittsekker...Dette er sånn typisk mannementalitet...De som hevder at jenter går for drittsekker osv...Nei, jenter bare orker ikke en som er limt på deg hele tiden. Det er koselig til en viss grad,men man må få puste og...leser av og til om menn som mener de 'skjønner'kvinner og skriver at kvinner vil bli behandla sånn og sånn og skal leke mayor douchebag,men disse mennene forstår ikke mye. For dem er det enten en needy fyr som er på 24/7 eller et rasshøl som har 15 andre jenter å holde på med...det finnes liksom ikke en mellomting i deres verden. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du denne mannen til å bli sykelig? Mest sannsynlig er fyren bare forelsket i ts og vil være med henne hele tiden noe som er helt naturlig i starten av et forhold. Hvis man er forelsket. Ts er antagelig bare ikke forelsket i han. Hvorfor skal man være kjæreste med noen om man til og med i starten av et forhold helst vil ha alenetid? Det er jo bare absurd.. Anonymkode: 61fb2...4d0 Får ikke puste! Kjekke, snille og gode menn, men altfor pågående. Jeg blir kvelt av at man skal finne på noe hele tiden, ja helst hver dag om mennene fikk bestemme. Sender sms, snap osv opptil flere ganger daglig og skal ha mest mulig kroppskontakt den tiden man er sammen. Jeg er for å treffes et par ganger i uken, ha kontakt ila dagen og kose når man er sammen, Men de siste jeg har truffet har vært ekstrem på dette. Hvis man leser disse punktene, så ser det ikke ut til at problemstillingen er at ts ikke liker personen(e) men opplever å bli kvelt av de punktene hun nevner som problemstilling. Å fremkalle kvelningsfølelse er noe annet enn å vise interesse for noen. De fleste som er forelsket klarer å vise interesse på en positiv og sunn måte, ikke fremkalle kvelningsfølelser. Selvsagt er det fint at man er forelsket og vil henge masse sammen, jeg henger masse sammen med personene jeg er forelsket i. Synes jeg? -Men jeg synes det er sykeliggjøring at "hvis man ikke vil gjøre dette hele tiden og ta i mot love bombing i et tempo (hvorfor skal alt gå så fort? kan man ikke nyte øyeblikkene?) så er man ikke interessert, og den som vil gjøre dette hele tiden er liksom sååå innmari mye mer nteressert. Dette blir som å ta to ytterpunkter, i stedet for å finne den friske og sunne balansen på kontaktnivå. Det jeg prøver å få frem, er at normalt oppegående mennesker bør klare å vise interesse uten å kvele den man er interessert i og kreve 100% fokus hele tiden. Hvem blir du hvis du ikke får hengt med venner? Hvem blir du hvis du må fokusere på den ene personen hele tiden? Jeg pleier å være glad når daten min fokuserer på noe annet og virkelig koser seg, han ville vel neppe vært så oppegående og stabil hvis jeg krever noe annet. Jeg blir også kjempe glad når daten min gir meg oppmerksomhet og viser at han tenker på meg, selv når han prøver å fokusere på noe annet... Tror du ikke at man klarer å tenke på den andre og sitte for seg selv og smile mens man er på cafe med venner? Det er sånn forelskelse føles. Når jeg går ut av døra er det ikke sikkert jeg tar opp telefonen og skriver til han, men jeg går definitivt rundt med en smil hele dagen lang og tenker på han stort sett hele tiden. Forelskelse er oppslukende, det kjennes i hele deg! Men å kvele hverandre er ikke et fint nivå å ligge på. -Hvorfor man helst vil ha alenetid i starten av et forhold: det er dine ord og forumulering, som du selv synes er absurd. Jeg synes det er absurd å kvele noen i et forhold, uansett hvor man står. Jeg har aldri hatt problemer med at partneren min trenger alenetid innimellom..får tid til å savne meg og får tid til å fokusere på noe annet enn meg hele tiden. Hvorfor er det absurd? Igjen synes jeg at du ikke klarer å se noe annet enn svart-hvitt på dette, du velger bare ytterpunktene, når det er mellomtingen som er sunt. Anonymkode: 05e06...3ca
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke puste! Kjekke, snille og gode menn, men altfor pågående. Jeg blir kvelt av at man skal finne på noe hele tiden, ja helst hver dag om mennene fikk bestemme. Sender sms, snap osv opptil flere ganger daglig og skal ha mest mulig kroppskontakt den tiden man er sammen. Jeg er for å treffes et par ganger i uken, ha kontakt ila dagen og kose når man er sammen, Men de siste jeg har truffet har vært ekstrem på dette. Hvis man leser disse punktene, så ser det ikke ut til at problemstillingen er at ts ikke liker personen(e) men opplever å bli kvelt av de punktene hun nevner som problemstilling. Å fremkalle kvelningsfølelse er noe annet enn å vise interesse for noen. De fleste som er forelsket klarer å vise interesse på en positiv og sunn måte, ikke fremkalle kvelningsfølelser. Selvsagt er det fint at man er forelsket og vil henge masse sammen, jeg henger masse sammen med personene jeg er forelsket i. Synes jeg? -Men jeg synes det er sykeliggjøring at "hvis man ikke vil gjøre dette hele tiden og ta i mot love bombing i et tempo (hvorfor skal alt gå så fort? kan man ikke nyte øyeblikkene?) så er man ikke interessert, og den som vil gjøre dette hele tiden er liksom sååå innmari mye mer nteressert. Dette blir som å ta to ytterpunkter, i stedet for å finne den friske og sunne balansen på kontaktnivå. Det jeg prøver å få frem, er at normalt oppegående mennesker bør klare å vise interesse uten å kvele den man er interessert i og kreve 100% fokus hele tiden. Hvem blir du hvis du ikke får hengt med venner? Hvem blir du hvis du må fokusere på den ene personen hele tiden? Jeg pleier å være glad når daten min fokuserer på noe annet og virkelig koser seg, han ville vel neppe vært så oppegående og stabil hvis jeg krever noe annet. Jeg blir også kjempe glad når daten min gir meg oppmerksomhet og viser at han tenker på meg, selv når han prøver å fokusere på noe annet... Tror du ikke at man klarer å tenke på den andre og sitte for seg selv og smile mens man er på cafe med venner? Det er sånn forelskelse føles. Når jeg går ut av døra er det ikke sikkert jeg tar opp telefonen og skriver til han, men jeg går definitivt rundt med en smil hele dagen lang og tenker på han stort sett hele tiden. Forelskelse er oppslukende, det kjennes i hele deg! Men å kvele hverandre er ikke et fint nivå å ligge på. -Hvorfor man helst vil ha alenetid i starten av et forhold: det er dine ord og forumulering, som du selv synes er absurd. Jeg synes det er absurd å kvele noen i et forhold, uansett hvor man står. Jeg har aldri hatt problemer med at partneren min trenger alenetid innimellom..får tid til å savne meg og får tid til å fokusere på noe annet enn meg hele tiden. Hvorfor er det absurd? Igjen synes jeg at du ikke klarer å se noe annet enn svart-hvitt på dette, du velger bare ytterpunktene, når det er mellomtingen som er sunt. Anonymkode: 05e06...3ca Ja, men det er også noe som heter kompatibilitet. Føler man seg kvelt eller får for lite oppmerksomhet i starten, er ikke det noe som vil forsvinne senere i forholdet. Det betyr ikke at en av partene er syk i hodet. Det betyr bare at de har ulike behov. Så ulike at det kanskje bare ikke er noen vits. Det er ingenting galt med å være intens mer enn det er noe galt med å være følelsesmessig avmålt og kontrollert. Men det er en fordel at to personer er litt like for at det skal funke. Jeg forstår meg virkelig ikke på denne sinnsyke sykligjøringen av sterke følelser og folk som viser det. Anonymkode: 61fb2...4d0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå