Gå til innhold

Sitter og søker bolig, men når i alle dager starter studie???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og søker bolig til i høst. Gjør dette via SINN (Søker i Lillehammer), men det står hvor lenge jeg skal ha bolig... Altså, skal jeg bare ta 30 august til 30 juni? Eller???

Står også dato for studiestart- og slutt... Skal jeg ta studieslutt 3 og 4 semester? Skal ta bachelor... Tenker egentlig jegburde søke for 1 og 2 nå også sedet hele an?

Hejlp alt er helt kaos

Anonymkode: 32739...3e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ha bolig for hele bachelor velger du bolig fra august 2017 til juni 2020. Hvis det var det du mente? Studieslutt er da 6 semester. Det er 6 semester i en bachelor. 3 semester vil være første halvår av andre året ditt (høst 2018) og 4 semester vårhalvåret 2019. 

Studiestart er som regel 14-17 august 2017 og studieslutt som regel mellom 24. mai til 14. juni. 

Det er i hvert fall datoene vi hadde oftest som start-/sluttdato på Lillehammer. 

Anonymkode: dce85...654

AnonymBruker
Skrevet

Studieslutt er da sjette semester. Det er 6 semester i en bachelor. Tredje semester vil være første halvår av andre året ditt (høst 2018) og fjerde semester vårhalvåret 2019. *

Anonymkode: dce85...654

AnonymBruker
Skrevet

Du må føre opp når du starter på studiet (august 2017) og når du slutter (vår 2020). Det vil ikke si at du søker om å bo der alle studieårene, men studentsamskipnaden vil orientere seg om utdanningsløpet ditt. Du kan når som helst si opp hybelen. 

Jeg ville hvertfall ha planlagt innflytting tidlig i august (eller evt. tidligere), men ikke noe særlig senere enn det. 

Anonymkode: f02ec...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...