Gå til innhold

Damer med store pupper = underdanige

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg rett i at damer med store pupper er og blir sett på som underdanige?
Store pupper er jo en hindring når det kommer til aktivitet, helse og klær. Å ha stor og stram rumpe derimot, er en fordel når det kommer til både aktivitet og helse.

Anonymkode: 44e60...fd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke noe på den hypotesen, selv om den stemmer på meg. Jeg har gigantiske naturlige pupper og er svært underdannig. Men jeg tviler på at det ene har noe med det andre å gjøre

Anonymkode: 7e144...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Så mange teite tråder for tiden.

Anonymkode: dddff...77f

• Liker 6
Skrevet

Noen med store pupper er sub, noen er dom, noen er vanilje.. 

så.. ja, nei, kanskje :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en litt vill teori angående dette med hvem som er underdaning. Hold deg fast for den er ganske "out there". Det kommer an på enkeltindividets personlighet og ikke på hvordan kroppen ser ut! Jeg vet, jeg vet.. Det er ganske kontroversielt. 

Anonymkode: edf65...2b7

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer overhodet ikke for mitt vedkomne. Jeg er dominant, har store pupper, og stor rumpe, ellers slank og trener 5 dager i uken. Ikke noe problem å trene med store pupper nei, eller ikke noe problem hva gjelder klær, og heller ikke noe problem med helsen. Så din hypotese er i hvertfall ikke generaliserbar! 

Anonymkode: 364f9...27c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en litt vill teori angående dette med hvem som er underdaning. Hold deg fast for den er ganske "out there". Det kommer an på enkeltindividets personlighet og ikke på hvordan kroppen ser ut! Jeg vet, jeg vet.. Det er ganske kontroversielt. 

Anonymkode: edf65...2b7

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dominant med store pupper her! Ser dårlig ut for hypotesen din..

Skrevet

*Hilsen TS med fin rumpe men puppekompleks

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i å være underdanig, du fremstiller det som det er det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...