Gå til innhold

Ville du delt bad eller kjøkken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du må bo med 5 andre, ville du valgt å dele bad eller kjøkken?

Det er digg og mer hygienisk og ha et eget bad føler jeg, men samtidig er det digg å slippe å bekymre seg for at noen stjeler maten din...

Anonymkode: 9d7ef...44f

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart eget bad! Ingen tvil!! Noe mat kan du jo og oppbevare på rommet. 

Anonymkode: 83d72...ece

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

eget kjøkken. Hater retards på kjøkken.

Anonymkode: 242ad...3ec

Gjest Belle âme
Skrevet

Eget bad. 

Dela ikkje bad med typen ein gang.

Skrevet

Eget bad, uten tvil!

• Liker 1
Skrevet

Eget bad her og!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Deler du kjøkken forsvinner lett mat og andre ting. Deler du bad så er noen svært grisete. 

Kan du dele kjøkken og ha eget kjøleskap på rommet? 

Anonymkode: b73ea...121

Skrevet

Hadde gladelig delt kjøkken om jeg fikk ha eget bad (med dusj).

De fleste steder der kjøkkenet deles har egne (små) kjøleskap og skap, noen har også lås (det er kanskje litt ekstremt synes jeg).

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Helt klart eget bad.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort begge deler, og jeg foretrekker helt klart eget kjøkken. Jeg ser nesten aldri de jeg bor med (ved delt bad), og vi har en vaskeliste som går på rundgang. Det er ikke alle som er like flinke til å følge den, men det blir vasket jevnlig. Helt OK. 

Jeg delte kjøkken en gang med 7 andre. Det var helt forferdelig. Mange snakker om uhygeniske bad, men jeg har sett mye verre på kjøkkenet. Og her skal du jo lage mat. Mange ekle vaner, og her er det som regel en høyere terskel for å rydde opp andres rot. Noen kan lage et tårn ut av oppvasken, noen stapper flytende matavfall i en allerede full søppelkasse, noen kaster aldri søppla, noen kan ta maten din eller ta opp din plass i kjøleskap eller fryser, noen vasker aldri, noen lager mat til alle tider med sterk matos, noen vil alltid være på kjøkkenet etc. Nei, Gud bedre. 

Anonymkode: 4f0b7...6cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha bodd i kollektiv i 4,5 år: dele kjøkken, uten tvil!! Å ha sitt eget bad er virkelig gull verdt. Man tåler alltids litt smuler og rot på kjøkkenet, badet derimot - der vil jeg ha full kontroll selv. Har heller aldri opplevd å bli frastjålet mat, og har bodd med litt av hvert. 

Anonymkode: 3bbd5...65d

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du må bo med 5 andre, ville du valgt å dele bad eller kjøkken?

Det er digg og mer hygienisk og ha et eget bad føler jeg, men samtidig er det digg å slippe å bekymre seg for at noen stjeler maten din...

Anonymkode: 9d7ef...44f

dette er vell helt vanelig for studenter. jeg har selv vært lærling og måte bo i kollektiv i 5 år . slik er det bare , det er litt hardt i begynnelsen men etterhvert går det. de fleste studenter og mange unge flytter jo ut etterhvert og da blir det ofte slike kollektiv, det er endel rot og støy men veldig sosialt. de som ikke har bodd i kollektiv eller med andre har mest sannsynelig bodd hjemme gratis og levd på pupp av sin mor, får ingen livserfaring av det

AnonymBruker
Skrevet

Hater å dele kjøkken. Endel mennesker lager ekkel mat som stinker. 

Anonymkode: b5333...643

Skrevet

Jeg ville hatt eget bad! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...