Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og vil nå prøve IVF. Jeg har både lavt stoffskifte (TSH 7.5), AMH på 3, muskelknute ved livmorshalsen og små eggestokker. Har derfor fått anbefalt å ta IVF av gynekolog. Jeg vurderer å bruke dodnoregg. Er det noen andre her som som har gjort det? Hvordan føles det i etterkant? 

Veldig takknemlig for svar! 

Anonymkode: fc613...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt donoregg og er veldig fornøyd. Jeg føler det var det riktige valget. Har dog inge problemer med å bli gravid.

Anonymkode: 8849c...2f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt donoregg og er veldig fornøyd. Jeg føler det var det riktige valget. Har dog inge problemer med å bli gravid.

Stryk denne,var helt i øska. Brukte sæddonor.

Skrevet

TSH er veldig høy og i seg selv negativ for en evnt graviditet. Du må få kontroll på stoffskiftet ditt før du startet med IVF.

Får du hjelp med stoffskiftet av spesialist?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ulven skrev:

TSH er veldig høy og i seg selv negativ for en evnt graviditet. Du må få kontroll på stoffskiftet ditt før du startet med IVF.

Får du hjelp med stoffskiftet av spesialist?

Ja, jeg vet. TSH har tidligere vært på 28, så nå er det "kjempebra". Jeg får hjelp av Balderklinikken nå og går på Armor Thyroid. Så har troen på at dette kan bli bedre nå :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet. TSH har tidligere vært på 28, så nå er det "kjempebra". Jeg får hjelp av Balderklinikken nå og går på Armor Thyroid. Så har troen på at dette kan bli bedre nå :)

Så bra du får god hjelp. :) Balderlegene er dyktige. Før du starter en evnt IVF/graviditet, skal TSH ned rundt 0.5 var den infoen jeg fikk av en spesialist på riksen. Håper det ikke tar for lang tid før du kommer deg dit ned. :hug:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Ulven skrev:

Så bra du får god hjelp. :) Balderlegene er dyktige. Før du starter en evnt IVF/graviditet, skal TSH ned rundt 0.5 var den infoen jeg fikk av en spesialist på riksen. Håper det ikke tar for lang tid før du kommer deg dit ned. :hug:

Tusen takk for det! :)  Ja, dette er ett kappløp med tiden. Så tør nok ikke å vente på det dersom det tar lang tid. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring, men ville ikke vurdert eggdonasjon uten å ha gjort i hvertfall ett forsøk med egne egg først, i passende tid etter stabilisering av stoffskiftet.

Siden barnet ikke vil ha kontakt med biofar, ser jeg det som en fordel at barnet får ha en bioforelder i deg, om det er mulig. 

Amh er høy nok til godt håp om graviditet, og for donoregg betyr det ikke så mye å vente. Kommer an på hvor god tid du har med muskelknuten.

Anonymkode: 85c70...353

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...