AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Del Skrevet 1. mars 2017 Skal søke studentbolig i Oslo, men er ikke kjent i byen. Hvor burde jeg søke for å være nærmest VID? (Er det en kristen skole forresten? Mener å ha hørt det et sted...) Valget står mellom: Bjerke Studenthus Bjølsen Studentby Carl Berner Studenthus Enerhaugen Studenthus Fagerborg Studenthus Grünerløkka Studenthus St. Hanshaugen Studentby Iladalen Studenthus Kansleren Studenthus Kringsjå Studentby Lillo Studenthus Nydalen Studenthus Pilestredet Studenthus Pilestredet Park Studenthus Rodeløkka Studenthus Sofienberg Studenthus Sogn Studentby Stensberggata Studenthus Studenterhuset Schultz' gate Nordberg Studentby Tullinløkka Studenthus Ullevål Studentby Vestgrensa Studentby Anonymkode: b31f9...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Del Skrevet 1. mars 2017 pilestredet Anonymkode: db48b...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Del Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: pilestredet Anonymkode: db48b...83e Hm, så rart... Er visst ingen boliger der... Fikk iallefall ikke opp noen derfra.. Anonymkode: b31f9...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Del Skrevet 1. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, så rart... Er visst ingen boliger der... Fikk iallefall ikke opp noen derfra.. Anonymkode: b31f9...9e9 Du har jo listet Pilestredet? Anonymkode: ffb2d...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 1. mars 2017 #5 Del Skrevet 1. mars 2017 Du har ikke vurdert å bruke Google Maps for å beregne avstand, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Del Skrevet 1. mars 2017 3 minutter siden, GulSol skrev: Du har ikke vurdert å bruke Google Maps for å beregne avstand, vel? Hahah jeg kom på det etter at jeg skrev tråden. Fant ut at St.Hanshaug bare tar 40 min når man går Anonymkode: b31f9...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Del Skrevet 1. mars 2017 Fagerborg og Schultz' gate. Men dette burde du klare å google selv. Anonymkode: af669...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Del Skrevet 1. mars 2017 Høgskolen i Oslo ligger i Pilestredet.Du har jo skrevet opp Pilestredet studenthus og Pilestredet park studenthus??? Anonymkode: 787a0...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Del Skrevet 1. mars 2017 https://www.sio.no/bolig/boligoversikt/pilestredet-studenthus Anonymkode: 787a0...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Del Skrevet 2. mars 2017 Pilestredet blir vel nærmest, men dette er vel rimelig populært slik jeg har forstått det, ikke alle som får plass der. Men det er mange andre som også ligger relativt nærme, om man greier å bo litt lenger unna 2-5 minutter å gå. Stensberggata, Sofienberg, Tullinløkka (som også er veldig nærme spør du meg) osv. er også ganske sentralt i Oslo. Vestgrensa ligger et stykke lenger opp, i nærheten av Blindern, så det er kanskje ikke 100% optimalt for høyskolestudenter å bo der, selv om det går helt fint det også. (Trikken ned tar ikke mer enn 15 min.). Ullevål studentby ligger nok lengst unna. Anonymkode: 28d38...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå