Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i vasken på badet til stemor 🤢 Og forklarer i detalj hvordan den ser ut og hvilke størrelse den har....den følelsen. Gleder meg til neste overleveringskaffe..🤐

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

eh

Anonymkode: 4305d...31b

Skrevet

Det er vel bare å holde det helt for deg selv? Kan ikke være så vanskelig.

• Liker 14
Skrevet

Du trenger vel ikke ta det opp under overleveringskaffe? Hvorfor skulle du isåfall gjort det?

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hmmm!!! Det virker som du er en smule bitter. Ikke bra😐. Kan hende det beste er og ikke ta opp dette temaet på overleveringskaffe'n.

Endret av Atleten
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Ananas. skrev:

Det er vel bare å holde det helt for deg selv? Kan ikke være så vanskelig.

Akkurat DET blir ikke vanskelig i det hele tatt. Det ble bare litt for mye informasjon..om litt feil personer 😅

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Du trenger vel ikke ta det opp under overleveringskaffe? Hvorfor skulle du isåfall gjort det?

Det tenkte jeg også. Det er dessuten helt normalt å ha en dildo. Jeg skjønner ikke at dette skal være flaut i det hele tatt. 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Har absolutt ikke tenkt å ta det opp! Kommer bare til å tenke veldig mye på en lilla dildo når jeg ser henne..på en måte 😜

Skrevet
Akkurat nå, Arkana skrev:

Det tenkte jeg også. Det er dessuten helt normalt å ha en dildo. Jeg skjønner ikke at dette skal være flaut i det hele tatt. 

Helt enig. Det er noe de flester damer har og jeg ser ikke noe galt, flaut eller skammelig over det. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Vera79 skrev:

Det ble bare litt for mye informasjon..om litt feil personer 😅

Den ser jeg. Jeg glemmer ikke da svigerinnen min skrev på FB noe sånt som "det er "biff og blowjob"-dagen i dag, vi har barnevakt og biffen er straks ferdig". Eh, ja, akkurat det bildet jeg trenger av min svoger og svigerinne. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Ups. Jeg ville bedt henne å gjemme bort sexleketøyene, iallefall når når datteren din er på besøk og kan nå de. Hun gjorde det nok ikke med vilje, sikkert bare glemt seg bort. Men jeg ville forklart at hun hadde mange spørsmål, og at stemoren kanskje også må forberede seg på noen.

Husker når jeg fant mamma sin og viste den til halve nabolaget. Den var selvlysende og veldig fascinerende for en 7 åring. Men jeg snoket. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Arkana skrev:

Jadda, jeg er fullstendig klar over at det er heeeeeelt normalt å ha en dildo. Jeg syns heller ikke at det er flaut med dildoer..settingen var bare rar..ble litt sånn første gang du fant ut at mamma og pappa hadde seg følelse 😅 Har et strålende forhold til bonusmor, men vi snakker ikke så mye om sex 😜

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Arkana skrev:

Den ser jeg. Jeg glemmer ikke da svigerinnen min skrev på FB noe sånt som "det er "biff og blowjob"-dagen i dag, vi har barnevakt og biffen er straks ferdig". Eh, ja, akkurat det bildet jeg trenger av min svoger og svigerinne. :fnise:

Ikke sant! Man er jo fullstendig klar over at de har sex..man vil bare ikke vite det allikevel. Yes, but no 😜

Skrevet
17 minutter siden, Atleten skrev:

Hmmm!!! Det virker som du er en smule bitter. Ikke bra😐. Kan hende det beste er og ikke ta opp dette temaet på overleveringskaffe'n👍

Veldig bitter 😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere ikke benekter stedatters observasjon og fremstiller henne som løgner og idiot går det bra. Mor til jenta kjenner nok til slike potensielle situasjoner selv.

Anonymkode: 33497...be2

Skrevet

Jeg ville synes det var veldig ubehagelig om barnet mitt fant sexleketøy i vasken hos faren. Og det er ikke fordi jeg er bitter eller har problemer med sex, men fordi jeg synes barn skal slippe å se sånt.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, WubWub skrev:

Hallo! Selvfølgelig har hun ikke tenkt å ta det opp! Må være bra fjern for å gjøre det! Hun mente vel at det blir vanskelig æ skyve tanken på dildoen bort... tror du ikke det..?

Anonymkode: 9f938...3f6

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Elliespelli skrev:

Ups. Jeg ville bedt henne å gjemme bort sexleketøyene, iallefall når når datteren din er på besøk og kan nå de. Hun gjorde det nok ikke med vilje, sikkert bare glemt seg bort. Men jeg ville forklart at hun hadde mange spørsmål, og at stemoren kanskje også må forberede seg på noen.

Husker når jeg fant mamma sin og viste den til halve nabolaget. Den var selvlysende og veldig fascinerende for en 7 åring. Men jeg snoket. 

Hahahahahaha fantastisk 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Vera79 skrev:

Gleder meg til neste overleveringskaffe..🤐

Jøss...for der er du?! 😳😲

De overleveringer vi kjenner til er kun mellom far og mor.

Anonymkode: 38e15...498

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Elliespelli skrev:

når når datteren din er på besøk og kan nå de. 

TS er fars elskerinne/nåværende partner. Fars og mors datter er kun deres datter.

Anonymkode: 38e15...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...