Surikatta Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Hei Jeg heter Surikatta og jeg har kranglete legger Altså, høyre leggmuskelen røk i festet for tre år siden. For litt over ett år siden, får jeg delvis avrivning av venstre. Begge gangene har jeg fått behandling (dryneedling og trykkbehandling) som gjorde at jeg kunne begynne å trene igjen. Nå trener jeg meg opp til halvmaraton i mai og kjenner at min venstre legg, den som røk sist, krangler igjen. Den er stiv (hard klump på den tykkeste delen av muskelen) og innimellom kjennes det ut som at det er like før den ryker igjen. Jeg forserer ikke altså. Løper ca 5 km. tre ganger i uka, nettopp fordi jeg vil ta det med ro, men dette begynner å haste. Er jeg bare hysterisk? Noen som har tips og råd eller liknende erfaring? Jeg vilhelst løpe ute men det frister ikke å gjøre det i øspøsregn eller i 10 minus..så det har vært en del mølle i det siste. Jeg hater den for... mølla! Noen som blir stivere i muskulaturen av å løpe på mølle kontra asfalt? Setter pris på alle svar! Takk takk
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Jeg skal ikke si noe om dine plager, for det vet jeg ingenting om, men jeg blir stiv i leggene og hater mølle! Det er en vanesak for min del. Da har jeg løp mye på mølle var det bedre. Nå blir det bare en gang annenhver uke. Anonymkode: 9a334...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå