AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg går på folkehøgskole, og neste mandag reiser vi til Warszawa med klassen. Jeg har egentlig best venner utenfor klassen min, og kjenner ikke de i klassen min så godt. Nå skal jeg være der i ca 4 dager... jeg gruer meg egentlig skikkelig, men later som om alt er fint! trenger noen gode tips... Anonymkode: f3d52...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg dro på klassetur med hele mitt trinn til utlandet da vi var 17, og jeg var ikke venner med noen av dem. Vær selvstendig og ta ansvar for deg selv, det går helt fint Kos deg på tur! Anonymkode: f50d7...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg reiste til Japan i fjor, uten å være nær venn med noen i klassen. Var også noen i klassen som jeg kom dårlig overens med, men det gikk fint. Det kommer helt sikkert til å gå fint med deg også! Anonymkode: 0b6b6...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå