AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Del Skrevet 1. mars 2017 Synes mannen har blitt litt ekstrem. Eksempler: ute ca 2 ganger i året, bor på et lite sted så er ikke så mange utesteder. Stedet "alle" drar til er det plutselig helt krise at jeg drar på. Har som regel trosset han, og det blir et helvete når jeg kommer hjem. Ville søke på en litt spennende jobb med mye nytt, han virket negativ til hele opplegget. Søkte og fikk den, fikk da beskjed om at jeg ikke kunne regne med hans støtte. Skulle feks ikke klage over nye arbeidsoppgaver eller at det var mye å sette seg inn i. Er det noe som stresser han, blir han svært nærtagende og tar alt jeg sier som kritikk. Føler han distanserer seg til tider, og når jeg kan gi uttrykk for det, og si at jeg ønsker litt nærhet (da snakker vi at jeg ikke har fått noe nærhet/klem/kyss på to uker) tar han det på verste måten. Da kan han finne på å bli sint og si at jeg ikke fortjener det fordi jeg maser på han, at jeg må skjønne at han ikke har lyst til det når jeg er sånn (maser på han), og kan si at hvis du maser sånn blir det i alle fall lenge til. Jeg blir som regel paff, andre ganger så blir jeg forbanna og reiser, og blir borte noen timer. Han lover jo dagen etter at han skal skjerpe seg osv, men de gangene jeg lar dette gå inn på meg så blir jeg faktisk veldig såret. Nå har det skjedd igjen, sa bare greit og reiste til faren min. Han angrer seg allerede, men nå kjenner jeg litt på at dette ikke går om han skal fortsette slik. Hjelp meg, noen med erfaringer eller bare råd? Vil egentlig at dette skal fungere. Anonymkode: 3225c...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 1. mars 2017 #2 Del Skrevet 1. mars 2017 Dette hadde jeg ikke orket. Man skal da ikke måtte be om litt nærhet fra sin egen kjæreste! Hadde følt meg avvist og lite verdt av den behandlingen.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 1. mars 2017 #3 Del Skrevet 1. mars 2017 Hva tror du selv er grunnen til at han er blitt slik? Utroskap i bildet? Flørting? etc etc Høres ut som at han ikke stoler på deg når du er plasser han ikke er tilstede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Del Skrevet 1. mars 2017 8 minutter siden, Ardenus skrev: Hva tror du selv er grunnen til at han er blitt slik? Utroskap i bildet? Flørting? etc etc Høres ut som at han ikke stoler på deg når du er plasser han ikke er tilstede. Vi har ikke hatt utroskap i bildet, og ingen av oss er det nå. Vi har vært sammen i 10 år. Vet at eksen hans var det, mulig det sitter i ennå? Anonymkode: 3225c...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Del Skrevet 1. mars 2017 44 minutter siden, Ardenus skrev: Hva tror du selv er grunnen til at han er blitt slik? Utroskap i bildet? Flørting? etc etc Høres ut som at han ikke stoler på deg når du er plasser han ikke er tilstede. Han høres ikke helt riktig skrudd sammen el... uansett hva bakgrunnen kan være så er man ikke så nedlatende! Jeg hadde reist fra han tverdt, men nå finner jeg meg ikke lenger i folk som elsker styringen eller er nedlatende. Bare det at du må gjøre deg fortjent til ting for mine varsellamper til å lyse! Anonymkode: ea78e...90a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Del Skrevet 1. mars 2017 Utrolig hva kvinner finner seg i. Tror dere virkelig det ikke finnes menn der ute uten psykiske problemer? Til opplysning så finnes det massevis. Det finnes også massevis av menn med en iq over 100. Og kombinasjonen iq over 100 uten psykiske problemer er faktisk ganske vanlig. Mulig dere må reise til en større by for å finne en, men det er ikke verre. Anonymkode: 4cd16...fc8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Del Skrevet 1. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes mannen har blitt litt ekstrem. Eksempler: ute ca 2 ganger i året, bor på et lite sted så er ikke så mange utesteder. Stedet "alle" drar til er det plutselig helt krise at jeg drar på. Har som regel trosset han, og det blir et helvete når jeg kommer hjem. Ville søke på en litt spennende jobb med mye nytt, han virket negativ til hele opplegget. Søkte og fikk den, fikk da beskjed om at jeg ikke kunne regne med hans støtte. Skulle feks ikke klage over nye arbeidsoppgaver eller at det var mye å sette seg inn i. Er det noe som stresser han, blir han svært nærtagende og tar alt jeg sier som kritikk. Føler han distanserer seg til tider, og når jeg kan gi uttrykk for det, og si at jeg ønsker litt nærhet (da snakker vi at jeg ikke har fått noe nærhet/klem/kyss på to uker) tar han det på verste måten. Da kan han finne på å bli sint og si at jeg ikke fortjener det fordi jeg maser på han, at jeg må skjønne at han ikke har lyst til det når jeg er sånn (maser på han), og kan si at hvis du maser sånn blir det i alle fall lenge til. Jeg blir som regel paff, andre ganger så blir jeg forbanna og reiser, og blir borte noen timer. Han lover jo dagen etter at han skal skjerpe seg osv, men de gangene jeg lar dette gå inn på meg så blir jeg faktisk veldig såret. Nå har det skjedd igjen, sa bare greit og reiste til faren min. Han angrer seg allerede, men nå kjenner jeg litt på at dette ikke går om han skal fortsette slik. Hjelp meg, noen med erfaringer eller bare råd? Vil egentlig at dette skal fungere. Anonymkode: 3225c...61b Det med nærhet kjenner jeg igjen selv altså! "Når du maser/hinter sånn så blir det hvert fall ikke noe." Får jeg høre, eller fikk. Taklet det ikke. Hadde det sånn med nærhet maks 1 gang i mnd i 1.5 år. Anonymkode: af26c...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirams Skrevet 1. mars 2017 #8 Del Skrevet 1. mars 2017 Ja det gjør han. Det du skriver her sier mye om hvilken person han er, og dette er ikke bra for deg. Jeg har selv vært i forhold med en som var slik, og vet godt hvor skadelig det er. Finn info om dette på nettet, desverre kommer han nok ikke til å forandre seg. http://www.tengel.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Del Skrevet 1. mars 2017 Det skjer ikke hver uke dette her, men når han har stressende perioder. Det har blitt verre de to siste årene. Jeg ser jo at dette vil slite meg ut over tid Anonymkode: 3225c...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 1. mars 2017 #10 Del Skrevet 1. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville søke på en litt spennende jobb med mye nytt, han virket negativ til hele opplegget. Søkte og fikk den, fikk da beskjed om at jeg ikke kunne regne med hans støtte. Skulle feks ikke klage over nye arbeidsoppgaver eller at det var mye å sette seg inn i. Synes alle tingene du beskriver er gode nok grunner til å kutte ut dette forholdet. Men spesielt det med den nye jobben, og rasjonering av nærhet. "vil du ha, da skal du i hvert fall ikke få". Er det mulig. Håper du reiser fra ham fort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #11 Del Skrevet 2. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Og kombinasjonen iq over 100 uten psykiske problemer er faktisk ganske vanlig Så intelligente mennesker blir sjeldnere psykisk syke? Trodde det var omvent. Kreative smarte mennesker med ocd feks. uansett, denne fyren virker emoajonellt ustabil. Han sliter jo mye. Kansje han burde få hjelp. Anonymkode: e47a2...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 2. mars 2017 #12 Del Skrevet 2. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så intelligente mennesker blir sjeldnere psykisk syke? Trodde det var omvent. Kreative smarte mennesker med ocd feks. uansett, denne fyren virker emoajonellt ustabil. Han sliter jo mye. Kansje han burde få hjelp. Anonymkode: e47a2...3f8 Emosjonellt heter det 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #13 Del Skrevet 2. mars 2017 12 timer siden, Zouk skrev: Synes alle tingene du beskriver er gode nok grunner til å kutte ut dette forholdet. Men spesielt det med den nye jobben, og rasjonering av nærhet. "vil du ha, da skal du i hvert fall ikke få". Er det mulig. Håper du reiser fra ham fort. Føler meg så liten når jeg må mase etter slikt Anonymkode: 3225c...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #14 Del Skrevet 2. mars 2017 Har dere barn sammen? I så fall, familieterapi. Har dere ikke barn, så ville jeg dratt! Anonymkode: 54531...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #15 Del Skrevet 2. mars 2017 Virker som han bør dra til psykolog eller fastlegen og starte med en kognitiv terapi eller sinnemestring av noen sort. Her bør han slutte å si "unnskyld" og heller faktisk GJØRE noe og jobbe med seg selv. Sett et ultimatum om at han MÅ søke hjelp hvis forholdet skal fortsette. Anonymkode: 5b2a8...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #16 Del Skrevet 2. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere barn sammen? I så fall, familieterapi. Har dere ikke barn, så ville jeg dratt! Anonymkode: 54531...f4b Vi har hver vår tenåring. Jeg er så redd for å miste familien hans også, de er så fine mennesker, så blir trist å miste "alle". Jeg kjenner jeg er veldig svak. Ønsker bare å ha det bra, og synes det er veldig trist og vanskelig å se for meg et brudd. Anonymkode: 3225c...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #17 Del Skrevet 2. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har hver vår tenåring. Jeg er så redd for å miste familien hans også, de er så fine mennesker, så blir trist å miste "alle". Jeg kjenner jeg er veldig svak. Ønsker bare å ha det bra, og synes det er veldig trist og vanskelig å se for meg et brudd. Anonymkode: 3225c...61b Jaha, og hvordan tror du barnet har det oppi alt dette? Anonymkode: 2eb73...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. mars 2017 #18 Del Skrevet 2. mars 2017 15 timer siden, Ardenus skrev: Hva tror du selv er grunnen til at han er blitt slik? Utroskap i bildet? Flørting? etc etc Høres ut som at han ikke stoler på deg når du er plasser han ikke er tilstede. Det ringte ei utrobjellle i mine ører også, men jeg mistenker gubben. Det virker som om det er noe som plager han. Han stoler ikke på deg- på seg selv kjenner man andre. Det at han sier at du ikke kan regne med hans støtte er egentlig skilsmissegrunn. Partnere skal være partnere og være på lag for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #19 Del Skrevet 2. mars 2017 2 timer siden, I Grosny skrev: Det ringte ei utrobjellle i mine ører også, men jeg mistenker gubben. Det virker som om det er noe som plager han. Han stoler ikke på deg- på seg selv kjenner man andre. Det at han sier at du ikke kan regne med hans støtte er egentlig skilsmissegrunn. Partnere skal være partnere og være på lag for hverandre. Jeg vet at han ikke er utro, han kommer hjem etter jobb og er sjeldent avgårde. Mye hjemme. Ja, det sårer meg jo veldig at han ikke støtter meg i ting som jeg engasjerer meg i Anonymkode: 3225c...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. mars 2017 #20 Del Skrevet 2. mars 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at han ikke er utro, han kommer hjem etter jobb og er sjeldent avgårde. Mye hjemme. Ja, det sårer meg jo veldig at han ikke støtter meg i ting som jeg engasjerer meg i Anonymkode: 3225c...61b Støtter du han i hans ting? Mener han at partnere skal støtte hverandre, eller mener han at partnere bør finne støtte andre steder? Hvis dere ønsker å fortsette videre, så bør dere vurderere samlivskurs. Det kan dere forresten ta uansett. Det kan komme godt med i samspill med eventuelt nye partnere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå