Gå til innhold

Livet mitt føles tomt og ensomt ut..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spesielt nå som jeg er singel mor. Uten mann hjemme å prate med om kveldene.. Jeg jobber, studerer deltid. På mine barnefri uker kjennes det riktig ensomt ut. De få vennene jeg har er liksom opptatt med seg og sine. Hun ene venninnen min har tonnevis med venner fra jobb og er sosial hver dag ser det ut som.. nå har jeg sendt mail til frivillighetssentralen og håper å finne noe meningsfylt her i livet å gjøre og kjekke folk å bli kjent med. Har to nære venninner og mange bekjente. Uff, føler meg liten og patetisk. Er forresten sosial på studieukene mine og har det fint på jobb, men hater lange ettermiddager og kvelder alene. Helgene er verst! Vil ikke ha "festevenner" men noen å ta en kaffe med eller gå tur med. Synes det er lettere finne kjæreste enn en god venn...

Anonymkode: 05168...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bor du Oslo så kan jo vi bli venner :D Har nettopp flyttet hit og kjenner ingen.

Anonymkode: 1fc74...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjekt å ha noen venner.

hvorfor søker du ikke her inne da?

det er sikkert mange som er i din situasjon eller føler seg alene og vil finne noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, cmd skrev:

Alltid kjekt å ha noen venner.

hvorfor søker du ikke her inne da?

det er sikkert mange som er i din situasjon eller føler seg alene og vil finne noen venner.

Har prøvd😊 dessverre ikke mange nok fra min by her inne ser det ut som! Bor ikke i Oslo, til deg øverst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du, jeg synes du er heldig når du ærlig og oppriktig kan si at du har to nære venner.

Husk at det går an å være ensom selv om man er på ulike arrangement der det er mange andre til stede. Gjerne også selv om man er det flere ganger. At man for eksempel viser interesse for tusen arrangement på Facebook, betyr heller ikke at man går på alle dem.

Anonymkode: 7981e...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd😊 dessverre ikke mange nok fra min by her inne ser det ut som!

Full forståelse.

men ta deg ut en tur i helg og bli kjent med noen. Men som du skrev, kan fort folk tenke på ligg når man sjekker andre på kvelder eller netter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg synes du er heldig når du ærlig og oppriktig kan si at du har to nære venner.

Husk at det går an å være ensom selv om man er på ulike arrangement der det er mange andre til stede. Gjerne også selv om man er det flere ganger. At man for eksempel viser interesse for tusen arrangement på Facebook, betyr heller ikke at man går på alle dem.

Anonymkode: 7981e...49e

Ja, vet jeg er heldig. Mine venner har jeg kjent i 26 år og 15 år og de har alltid vært der for meg uansett hvor langt vi har bodd unna hverandre.. slike vennskap er hellig og jeg tror ikke jeg finner det andre plasser😊 Jeg liker å ha mennesker rundt meg, og føler meg fort ensom- spesielt når jeg ser andre farter rundt og er sosiale. Sosiale medier kan være noe dritt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vet jeg er heldig. Mine venner har jeg kjent i 26 år og 15 år og de har alltid vært der for meg uansett hvor langt vi har bodd unna hverandre.. slike vennskap er hellig og jeg tror ikke jeg finner det andre plasser😊 Jeg liker å ha mennesker rundt meg, og føler meg fort ensom- spesielt når jeg ser andre farter rundt og er sosiale. Sosiale medier kan være noe dritt 

Da syns jeg du skal holde deg litt unna sosiale medier. :) Har du en hobby du har lyst til å prøve? Jeg anbefaler alltid klatring, kjempegøy og sosialt.

Anonymkode: 46dd4...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da syns jeg du skal holde deg litt unna sosiale medier. :) Har du en hobby du har lyst til å prøve? Jeg anbefaler alltid klatring, kjempegøy og sosialt.

Anonymkode: 46dd4...879

Takk for tips. Har meldt meg som frivillig. Har også lyst å prøve salsa Kurs og kor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...