Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke greia med at enkelte gutter klarer å være så av og på. Det føles ut som han skrur av alt han har av følelser, for så å skru de på igjen. Vi er ikke sammen, men har holdt på en god stund. Jeg skjønner virkelig ikke hva som er greia? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mange grunner til det. Det er dessverre noen ganger slik at den du holder på med er så godt vandt til å være singel og er opptatt med sitt, uten at han tenker over det. Noen er veldig egoistiske. Og andre igjen, ønsker ikke forpliktelse. Eventuelt kan det dreie seg om usikkerhet.  

Selv om det er vanskelig, vil jeg anbefale å spørre han hvorfor han trekker seg tilbake. Det er ikke ok å sitte og vente og gruble. Vis at du er en jente som tar ansvar og ikke lar deg tråkke på. 

Det er bedre å få det "overstått" og finne ut av ting, enn å innse at man plutselig har brukt flere måneder på noe som aldri kunne bli noe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg når det passer han. Når han er på. Men vil ikke no med deg utover det

Anonymkode: 58041...a28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han driter i deg, men kan slå i hjel tid med deg mens han venter på noe bedre, så lenge du ikke blir vanskelig og krever noe.. 

Anonymkode: fe878...81b

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg holder på med er også slik. Det er rett og slett fordi han ikke føler seg klar til å binde seg og at han har dårlige erfaringer med forhold tidligere, der han ikke fikk holde på med hobbyene sine eller jobbe overtid og være med kompiser uten at damene har blitt sure. Vært i flere lange forhold uten noe særlig pause mellom de, så han er vanskelig å "hanke inn" 🙈 Men det begynner å komme seg - merker at når jeg gir han tid og ikke spør om oss og slikt så kommer han nærmere og nærmere meg og blir varmere i pelsen. Så jeg gir han den tiden han trenger.

Anonymkode: 5d2ba...004

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...