AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Når jeg påfører maskara på vippene så blir den øvre våtlinjen veldig synlig. Det er ikke spesielt pent, spesielt ikke når jeg vil ha en dramatisk mørk look uten å bruke eyeliner på nederste våtkant. Har veldig små øyne, så de blir bare enda mindre med eyeliner nederst. Men, er det noen som vet om en bra eyeliner som ikke smitter så lett av på nedre våtkant, som jeg kan bruke til å skjule øvre våtkant? Håper på svar:) Anonymkode: 60e80...f2c
Gjest Anthrax Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Jeg bruker dipliner som jeg fyller inn mellom vippene med. Altså ikke bare på våtkanten oppe, men dytter spissen inn mellom de individuelle vippene.
Perle Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Jeg bruker en slik skrå tynn pensel og "dutter" og presser samme pudderet jeg bruker på brynene inn mot mot vippekanten. Er ikke glad i kajal eller eyliner, da jeg synes det blir for hardt Dette jeg nevner overfor her gir et veldig naturlig mykt resultat.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Takk for gode tips, begge to!:D Anonymkode: 60e80...f2c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Vet ikke hvor "bra" dette er, men hvis jeg bruker eyeliner så pleier jeg å ta en skrå, tynn kost og påfører vannfast mascara som jeg "tight - liner" med på øvre våtkant. Funker gull hver gang, og mellomrommet forsvinner mellom eyeliner og vippekant/våtlinje. Anonymkode: 816a0...7fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå