Gå til innhold

Optiker

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen må jeg komme meg til optiker å få tatt en synstest. Noen som kan anbefale en i Oslo sentrum? Må man bestille time?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker Krogh optikk på Byporten og er veldig fornøyd med dem. Tror man må bestille time for synstest, ja, men det er jo verdt å stikke innom noen for å høre om de har tid?

Skrevet

Gundersen og Løken rett ved Tinghuset (Grensen). Jeg har brukt dem i flere år (valgte dem fordi de fleste optikere har en engangsbetaling når man begynner hos dem og det hadde ikke de) og er veldig fornøyd med dem.

Skrevet

Jeg bruker Krogh optikk nederst på Karl Johan til brillene mine, og Oslo kontaktlinsesenter i annen etasje til linsene mine. (skjønt det er vel Krogh det også nå...) Er kjempefornøyd.

Skrevet
Gundersen og Løken rett ved Tinghuset (Grensen). Jeg har brukt dem i flere år (valgte dem fordi de fleste optikere har en engangsbetaling når man begynner hos dem og det hadde ikke de) og er veldig fornøyd med dem.

Hva slags engangsbetaling? Betaler man ikke for det man kjøper?

Skrevet

Joda, men for noen år siden måtte man ofte betale en slags "innmeldingsavgift" første gang man begynte hos en optiker, dette da i tillegg til evt undersøkelser, linser/briller og annet utstyr. Jeg vet ikke om det fortsatt er slik da, så det kan være greit å sjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...