AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har gått i tre forskjellige klasser på videregående og hatt to forskjellige jobber, men har ennå ikke klart å fått noen venner, bare så vidt bekjente. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør galt, men noen ganger føler jeg meg nesten som luft. Jeg føler nesten at jeg blir ignorert og ekskludert fra ting. Som person er jeg veldig introvert og sjenert, men jeg prøver så godt jeg kan å legge dette til sides og holde samtaler med de på jobb eller skole, men det ser ikke ut til å fungere så veldig bra. Føler ikke at jeg kjenner noen av de godt nok til å invitere de på noe utenom skole eller jobb. Jeg skjønner jo at jeg må prøve å ta mer plass og ta initiativ om det skal løse seg, men det er likevel veldig vanskelig for meg. Noen som har noen gode råd eller kanskje er i samme situasjon? Anonymkode: 54e39...52c
julie08 Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Jeg er også i samme situasjon.. Er ekstremt sjenert med de aller fleste, men samtidig så er det noen jeg klarer å være med selv med fra starten av (men de er ikke mange). Jeg begynte på skole i høst og den ene ordentlige vennen jeg har er ho jeg bor med.. Har tre andre bekjente også, men er ikke sånn at jeg kan snakke med de om hva som helst. Syns dette er forferdelig ensomt og trist og uansett hvor mye jeg prøver å ikke være sjenert så er det så utrolig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 På 1.3.2017 den 18.47, julie08 skrev: Jeg er også i samme situasjon.. Er ekstremt sjenert med de aller fleste, men samtidig så er det noen jeg klarer å være med selv med fra starten av (men de er ikke mange). Jeg begynte på skole i høst og den ene ordentlige vennen jeg har er ho jeg bor med.. Har tre andre bekjente også, men er ikke sånn at jeg kan snakke med de om hva som helst. Syns dette er forferdelig ensomt og trist og uansett hvor mye jeg prøver å ikke være sjenert så er det så utrolig vanskelig. Er enig at det er forferdelig ensomt og trist og at det er vanskelig å bare slutte å være sjenert. Jeg begynner å studere til høsten, håper virkelig jeg klarer å få noen venner da... Anonymkode: 54e39...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå