Lano1 Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Har datet en i 10 mnd og vi er begge 24 år. Det har vært mye av og på og frem og tilbake fra hans side. Jeg tror han liker meg, (mulig han ikke liker meg godt nok), men at han ikke føler seg klar for å binde seg. Han har bl.a. sagt at om vi blir sammen nå kommer vi til å være sammen resten av livet. Jeg tenker ikke sånn, og blir derfor ikke skremt av tanken heller. Siden jul har ting vært veldig stabilt og bra, vi har møttes flere ganger i uken, snakket sammen nesten hver dag og initiativet har gått begge veier. Han er interessert i meg og mitt, og alt handler ikke om sex når vi er sammen. Vi har også spist middag uten at vi har hatt sex. Jeg har selvfølgelig tenkt at nå ordner det seg, men så var det som at han våknet for akkurat en uke siden og tenkte at nå skal jeg være rasshøl. Han kom hjem fra ferie på søndag. Vi har snakket litt siden forrige onsdag, men jeg merker at han helst vil la være. Jeg spurte han igår om han ville møtes en dag, hvor han skrev jepp. Jeg sa jeg ikke orket å leke gjetteleken, og lurte på hva det var. Han svarte med at han har veldig mye jobb, noe jeg vet han i perioder har, men han som alle andre har tid til en melding ila dagen. Jeg finner virkelig ingen logisk forklaring på denne plutselige tilbaketrekningen, og er veldig redd for at dette er slutten for godt. Må si jeg synes det er veldig egoistisk om dette er måten han gjør det på, og at han ikke engang gidder å sende en melding og si at han ikke vil mer .. Jeg har bestemt meg for og ikke ta noe kontakt før han evt. gjør det, men ventetiden føles uendelig lang. Det har ikke gått en dag enda engang. Har noen en fornuftig forklaring? Jeg blir sprø av meg selv og mine tanker om årsaken..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Hvilken forklaring vil du ha? Alt har vært på hans premisser hele veien tydeligvis, mens du har latt deg være dørmatte. Derfor har han ingen respekt for deg. Sett deg i respekt og slutt å kryp for en mann som behandler deg DÅRLIG. Anonymkode: b9484...681 2
pelici Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 La det gå noen dager og se om han gir en lyd fra seg. Hvis ikke ville jeg spurt han direkte om han ønsker å fortsette å møte deg. Det er bedre å spørre enn å gå rundt å vente på noe som eventuelt ikke er verdt å vente på. Det er i hvert fall min erfaring. Men alt med måte; det kan selvsagt hende at han trenger et lite pust i bakken.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Bare gitt faen i han. Klarer ikke sånne folk. Aldri vært så desperat heller. Anonymkode: 7be37...85b 1
jabx Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 1 time siden, Lano1 skrev: Han kom hjem fra ferie på søndag. Vi har snakket litt siden forrige onsdag, men jeg merker at han helst vil la være. Jeg spurte han igår om han ville møtes en dag, hvor han skrev jepp. Jeg sa jeg ikke orket å leke gjetteleken, og lurte på hva det var. Han svarte med at han har veldig mye jobb, noe jeg vet han i perioder har, men han som alle andre har tid til en melding ila dagen. Jeg finner virkelig ingen logisk forklaring på denne plutselige tilbaketrekningen, og er veldig redd for at dette er slutten for godt. En mulighet er at han har møtt noen han liker under ferien. Liker eller har ligget med eller hva det nå måtte være. Altså at det er en annen kvinne et eller annet sted. Kanskje kryper han tilbake til deg når den andre kvinnen er "ute av systemet". 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Det er vanlig at menn trekker seg litt tilbake i innimellom. Bare ikke reagere med å kjefte på han eller kreve svar osv. Ikke gjør noe ut ifra desperasjon. La han få avstand, men om dere ikke har snakket på mange dager kan du ta kontakt å si at du savner han. Mange vil syntes dette er et skikkelig dårlig råd, å si at du savner han, da "vinner" jo han. Men det er ikke det det handler om, hvem som vinner, det handler om at du skal tørre å være sårbar. Kanskje det ender bra, kanskje ikke, men at du er sårbar øker uansett bare sjansen din. Om han avviser deg helt og slutter å svare har du så klart fått svare ditt. Anonymkode: 4545a...0f5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå