AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Hei! Jeg har for et par uker siden blitt kjent med en fyr over nettet, som bor i en annen del av Norge. Vi har skypet mye, og begynner å bli ganske kjent. Vi har ikke møttes og har ikke enda definert hva vi er enda. Som gir mening da kjemi over nettet kan være noe annet enn i virkeligheten. Vi vet ikke om det kan bli noe forhold da verken han eller jeg har tanker om å flytte nære de neste hvertfall tre årene.. Greia nå da er at jeg har snakket smått med en annen fyr som jeg deler arbeidsplass med. Han virker super han også, og jeg har lyst til å bli bedre kjent med han. Men så har jo jeg det bra med han som bor lang unna, tross usikkerheten om fremtida. Er det innafor å prøve å få mer kontakt med Mann 2, samtidig som jeg holder det gående med Mann 1? Føler det blir litt feil, men føler også jeg må gripe muligheten når jeg har den. Tar i mot alle svar! Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 004a5...2c1
Gjest Overrasket Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Et par uker sier du? Ingen stevenmøter enda? Pust ut og la det gå litt mer tid, se hva som utvikler seg.
GenialGalning Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Nei bare pul i vei du, du er ung og hus under hver busk, sikkert mange som vil ha deg som livspartner når de blir kjent med deg og får vite hvor lett du er på tråden og hvor mye du investerer i forhold for å få dem stabile. Det var sarkasme. Om du ikke forstod.
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, GenialGalning skrev: Nei bare pul i vei du, du er ung og hus under hver busk, sikkert mange som vil ha deg som livspartner når de blir kjent med deg og får vite hvor lett du er på tråden og hvor mye du investerer i forhold for å få dem stabile. Det var sarkasme. Om du ikke forstod. herregud 2
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 hadde satset på mann nr 1 som bor i samme by som deg. du kan jo bare se hvordan det går
GenialGalning Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: herregud Nei asså du veit, en nøkkel som kan dirke opp mange låser er en god nøkkel, men en lås som åpner seg samma hva nøkkel det er, er en ubrukelig lås.
Honey&Vodka Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 4 minutter siden, Overrasket skrev: Et par uker sier du? Ingen stevenmøter enda? Pust ut og la det gå litt mer tid, se hva som utvikler seg. Nei, vi har ikke vært på stevnemøter enda. Vi har ikke treffest. Jeg føler bare jeg dolker langt-unna-mannen litt i ryggen ved å prøve meg på noen andre. Vil ikke at han skal miste interessen heller. Dersom han bodde her hadde det vært perfekt!
Gjest Overrasket Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 8 minutter siden, Honey&Vodka skrev: Nei, vi har ikke vært på stevnemøter enda. Vi har ikke treffest. Jeg føler bare jeg dolker langt-unna-mannen litt i ryggen ved å prøve meg på noen andre. Vil ikke at han skal miste interessen heller. Dersom han bodde her hadde det vært perfekt! Jeg synes det er flott at du tenker sånn altså, men etter kun et par uker ville jeg nok slappet av litt rundt og bare tatt ting som det kommer.
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 17 minutter siden, GenialGalning skrev: Nei asså du veit, en nøkkel som kan dirke opp mange låser er en god nøkkel, men en lås som åpner seg samma hva nøkkel det er, er en ubrukelig lås. jeg kjenner godt til det ordtake der, men du kan ikke bruke det i denne settingen. hun holder ikke på med noen av de. og ingenting her som tilsier at ts er bilig. hun har god kontakt med 2 menn. ikke roting eller noe. hun kan da velge selv hvem hun vil satse på ?
Honey&Vodka Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 Godt poeng. Jeg tror jeg bare tenker for mye, som lager litt kaos i hodet mitt. Men da kan jeg se om jeg blir bedre kjent med nære-mannen da, og se hvor det kan gå.
GenialGalning Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: hun kan da velge selv hvem hun vil satse på ? Ja jøss velg og vrak er jo en grei holdning som ikke fører til havari av typen 1/3 av alle norske menn forblir barnløse og skal liksom sponse kvinner sin forplantning med å betale skatt til barnehager etc Og la oss ikke nevne resirkuleringen av lydige menn eller at 76% av alle skilsmisser blir initiert av kvinner og at menn blir marginalisert etter en skilsmisse Viktig å holde fødselstallene oppe bare synd at det reduserer seg til sponsing av alenemødre
Honey&Vodka Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 7 minutter siden, brownbrown skrev: jeg kjenner godt til det ordtake der, men du kan ikke bruke det i denne settingen. hun holder ikke på med noen av de. og ingenting her som tilsier at ts er bilig. hun har god kontakt med 2 menn. ikke roting eller noe. hun kan da velge selv hvem hun vil satse på ? Jeg har ikke noe god kontakt med nære-mannen. Det er litt mer at jeg ser og snakker med han inni mellom. Skulle ønske jeg ble bedre kjent med han. Langt-unna-mann snakker jeg med hver dag, og begynner å bli et nært bånd, men avstanden gjør at vi ikke vil binde oss enda. Jeg skrive dette innlegget for akkurat å få råd om hvem jeg skal satse på, og hva folk mener om å starte et forhold med avstand og viten om at det kommer til å bli et avstandsforhold en stund.
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 16 minutter siden, GenialGalning skrev: Ja jøss velg og vrak er jo en grei holdning som ikke fører til havari av typen 1/3 av alle norske menn forblir barnløse og skal liksom sponse kvinner sin forplantning med å betale skatt til barnehager etc Og la oss ikke nevne resirkuleringen av lydige menn eller at 76% av alle skilsmisser blir initiert av kvinner og at menn blir marginalisert etter en skilsmisse Viktig å holde fødselstallene oppe bare synd at det reduserer seg til sponsing av alenemødre menn velger og vraker de også. ikke vær så bitter . Ts gjør ikke noe galt. alle damer er litt skeptisk når mange menn går for tømm og rømm og ikke vil ha noe seriøst men velger å være falsk isteden slik at de kan komme ned i buksen på andre kvinner
GenialGalning Skrevet 1. mars 2017 #14 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: menn velger og vraker de også. ikke vær så bitter . Er ikke bitter, er bare resignert av idioter som luller seg inn i den der lave kognitive oppfatningen av at frihet er bra Har gått flott med India med valgmuligheter for kjønnsselektiv abort, og kommer til å bli strålende for Norge når vi går inn i massiv arbeidsledighet og hønsa legger masse egg sånn bare for å ta økonomiske gisler for å sikre sin egen fremtid Bra med alenemødre som ikke kan annet enn å verpe og utnytte velferdsløsninger Men ikke lytt til meg for jeg er jo gal
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #15 Skrevet 1. mars 2017 Date begge to, når du finner ut hvem du liker best så er det bare å dumpe den andre. Akkurat slik som mannfolk gjør Anonymkode: 6363c...03e 1
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #16 Skrevet 1. mars 2017 14 minutter siden, GenialGalning skrev: Er ikke bitter, er bare resignert av idioter som luller seg inn i den der lave kognitive oppfatningen av at frihet er bra Har gått flott med India med valgmuligheter for kjønnsselektiv abort, og kommer til å bli strålende for Norge når vi går inn i massiv arbeidsledighet og hønsa legger masse egg sånn bare for å ta økonomiske gisler for å sikre sin egen fremtid Bra med alenemødre som ikke kan annet enn å verpe og utnytte velferdsløsninger Men ikke lytt til meg for jeg er jo gal nei jeg skjønner litt hva du går innpå, men lovene holder på å endre seg i norge nå med tanke på fedre sine rettigheter/alenemødre sine rettigheter , og forhåpentligvis får vi også en mulighet til å juridisk si fra oss rollen som far vist man ikke vil ha barnet selv , men kvinnen vil beholde, slik at menn ikke trenger å bli økonomisk ansvarlig. men dette har ingenting med denne posten å gjøre. ts roter eller holder ikke på med noen av de. så hun kan velge hvem hun vil satse på selv. akkurat som meg og deg kan velge og vrake mellom henriette og pernille hvem som er finest blir valgt eller whatever.... han andre bor jo langt vekke. bare frodi de har en god kjemi betyr ikke at hun ikke kan ha en romanse med en annen mann.
GenialGalning Skrevet 1. mars 2017 #17 Skrevet 1. mars 2017 (endret) 5 minutter siden, brownbrown skrev: og forhåpentligvis får vi også en mulighet til å juridisk si fra oss rollen som far vist man ikke vil ha barnet selv , men kvinnen vil beholde, slik at menn ikke trenger å bli økonomisk ansvarlig. Ja det har jo staten interesse av i nedgangstider, mer utgifter Sitat men dette har ingenting med denne posten å gjøre. Nei, ingen ting har noe med noen ting å gjøre, og med arbeidsledighet som skyter i taket kommer vi jo ikke til å se en økning i alenemødre som tar økonomiske gisler med flere fedre Så det er helt innafor og sosialt akseptabelt because FREE-DUMB Endret 1. mars 2017 av GenialGalning
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2017 #18 Skrevet 2. mars 2017 Prøvekjør begge to? Trekant og greier Fra spøk til alvor. Det er en stor fordel med han på den andre siden av landet. Hvis ting ikke går som det skal, så slipper du kleine opplevelser på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå