AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Er det fortsatt mulighet for meg å søke lærlingplass? Til informasjon så er det 6 år siden jeg tok ferdig helsefagarbeider, men jeg strøk i praksis faget, grunnet mye fravær. Og gjorde ikke noe med det da. Nå angrer jeg som en hund:/ Og har et håp om at det er mulighet for å bli lærling uansett? Anonymkode: 5039d...aa8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Snakk med lærlingekontoret også er det mulig de kan hjelpe deg. Anonymkode: 1b2b6...e1a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Takk for svar! Prøvde litt for sent idag. Søkte likevel nå, så er det gjort før fristen ihvertfall. Så får prøve igjen imorgen :D Anonymkode: 5039d...aa8
boblevann Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Vet ikke helt hvordan det er lagt opp, men hva står på vitnemålet ditt angående faget som inkluderte praksis? Har du fått karakter? Jeg klarer ikke helt å se for meg at du får godkjent teori-delen uten å bestå praksis først. Men ring opplæringskontoret i morgen bra at du søkte! Så er allefall det i orden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Står ikke vurderings grunnlag, under ''prosjekt til fordypning'' Og det er skikkelig kjipt siden jeg stod på eksamen med 5. Anonymkode: 5039d...aa8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har opplevd det samme, strøk i prosjekt til fordypning pga fravær. Jeg kontaktet karrieresenteret og fikk dem til å vurdere det jeg hadde. Siden jeg hadde vært hjemme med barn i over et år så ble jeg realkompetansevurdert og fikk dermed vitnemål (hadde tatt vg3 som privatist). Vil tro du garantert kan bli lærling uansett. Hva har du gjort i årene etter vgs? Anonymkode: bf712...4cc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Snakket med lærlingkontoret nå, og slik som jeg forstod det kunne jeg arbeide inn de timene jeg manglet, som jeg nå skal gjøre til sommeren, som vikar. Så lenge jeg leverte inn timene mine til skolen, skulle faget da bli godkjent! Så da ordner det seg nok, heldigvis :D Takk for flotte svar! Har jobbet i butikk etter VGS, slet med å finne veien, men nå som jeg er gravid vil jeg ha et fagbrev Anonymkode: 5039d...aa8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #8 Skrevet 2. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakket med lærlingkontoret nå, og slik som jeg forstod det kunne jeg arbeide inn de timene jeg manglet, som jeg nå skal gjøre til sommeren, som vikar. Så lenge jeg leverte inn timene mine til skolen, skulle faget da bli godkjent! Så da ordner det seg nok, heldigvis :D Takk for flotte svar! Har jobbet i butikk etter VGS, slet med å finne veien, men nå som jeg er gravid vil jeg ha et fagbrev Anonymkode: 5039d...aa8 Så bra at det ordnet seg for deg. Det finnes gjerne flere veier til Rom Selv har jeg bare den praktiske eksamen igjen og trenger å jobbe meg opp litt mer praksis før jeg får gå opp. Lykke til til deg. Anonymkode: beaf3...8c8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så bra at det ordnet seg for deg. Det finnes gjerne flere veier til Rom Selv har jeg bare den praktiske eksamen igjen og trenger å jobbe meg opp litt mer praksis før jeg får gå opp. Lykke til til deg. Anonymkode: beaf3...8c8 Takk :D Og masse lykke til, til deg også! Anonymkode: 5039d...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå