Gjest GreenSky Skrevet 17. januar 2005 #41 Del Skrevet 17. januar 2005 Åh? Nå ble jeg ikke nyskjerrig. Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 17. januar 2005 #42 Del Skrevet 17. januar 2005 Åh? Nå ble jeg ikke nyskjerrig. Neida. hoho.. Nattsol og jeg har hatt mange uenigheter på screamboardet. Dette kan bli gøy ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. januar 2005 #43 Del Skrevet 17. januar 2005 Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 18. januar 2005 #44 Del Skrevet 18. januar 2005 Åh faen, screamboardet har jeg glømt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattsol Skrevet 21. januar 2005 #45 Del Skrevet 21. januar 2005 Har et inntrykk fra andre steder at nattsol er generelt flink til å uttrykke seg. Kan bli interessant fremover dette her.. Tusen takk. 8) Hvilke andre steder? Og Donnie Darko; Haha, jeg tror den ene uenigheten var litt misforstått in the frist place. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 21. januar 2005 #46 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg er deprimert og gother' date= men ikke bifil. Tror jeg, da. Ei venninne av meg som er bifil, hadde følgende forklaring: Hun likte former og hun likte fitte, men innimellom trenger hun pikk. Det vil jo si at jeg er bifil også.... Jeg elsker former og jeg elsker fitte.... og uten pikk ville det blitt j.... vanskelig å pisse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #47 Del Skrevet 22. januar 2005 Det vil jo si at jeg er bifil også.... Jeg elsker former og jeg elsker fitte.... og uten pikk ville det blitt j.... vanskelig å pisse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. januar 2005 #48 Del Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk. 8) Hvilke andre steder? Og Donnie Darko; Haha, jeg tror den ene uenigheten var litt misforstått in the frist place. blink bl.a. Kaller meg andre ting der da... =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå