Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #1 Del Skrevet 12. desember 2004 Til dere goth metallere som leker deprimerte og bifile: Dette er brukt opp og begynner å bli kjedelig. "åh, jeg er en sort og deprimert liten mørk sjel. Jeg sitter og skjærer meg i armen mens jeg drikker rødvin og hører på goth metal. Dessuten er jeg bifil" Flere enn meg som har lagt merke til slike wannabe deprimerte og bifile goth metal folk? (Særlig på dark date) Jeg har INGENTING i mot deprimerte og bifile mennesker, men jeg har noe i mot at dette liksom har blitt "in" og at folk spiller på det. Jeg synes det er tragisk at de leker noe de ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2004 #2 Del Skrevet 12. desember 2004 *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 12. desember 2004 #3 Del Skrevet 12. desember 2004 Sær trend, spør du meg. Men jeg utelukker ikke at det kan være tilfelle. Husker fra hjembyen min, en trivelig liten by på Østlandet, hvor plutselig alle jentene som var med i Rød Ungdom ble lesbiske. På likt! Jeg vet ikke hvor mange av dem som fortsatt er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2004 #4 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja, og jeg skal vedde på at alle negre har store pi**er, alle innvandrere er kriminelle, og at alle fjortisser sniker på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 12. desember 2004 #5 Del Skrevet 12. desember 2004 Haha. Nei denne bi trenden er nok i flere miljøer. Det foregår jo nærmest en kampanje for å gjøre homofili trendy, referer til diverse programmer. Jaja trendnisser biter på mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #6 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja' date= og jeg skal vedde på at alle negre har store pi**er. Det stemmer. Jeg har blitt homofil, og snakker av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #7 Del Skrevet 12. desember 2004 Jepp! Jeg er en trendnisse og har vært det i snart 26 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #8 Del Skrevet 12. desember 2004 Jepp! Jeg er en trendnisse og har vært det i snart 26 år Så så, det finnes fine små menighet (sekter) hvor man kan bli kvitt noen av uvanene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2004 #9 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg likte deg, gjest! Og ikke glem at alle er seg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. desember 2004 #10 Del Skrevet 12. desember 2004 hahahha, er du og på DD? hvemhvemhvem? Jeg deler dine synspunkter, skal ikke drepe deg med øksa mi altså Seriøst, jeg kaller meg for "pinkfluffy" der inne, si noe fint og dystert til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2004 #11 Del Skrevet 12. desember 2004 Har du blitt homofil? :o :-? Nei, nå ble jeg deprimert . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #12 Del Skrevet 12. desember 2004 Nei, nå ble jeg deprimert . Du kan få enhver mann, uansett legning til å etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2004 #13 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva hjelper vel det, når jeg liker slanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #14 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva hjelper vel det, når jeg liker slanger? Fortsatt slange jeg. Rattleshake, the snake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2004 #15 Del Skrevet 12. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #16 Del Skrevet 12. desember 2004 Hele Dark Date er full av slike liksom deprimerte og bifile fjortisidioter. Blir ganske lei av å besøke slike profilsider etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2004 #17 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvorfor er du der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 13. desember 2004 #18 Del Skrevet 13. desember 2004 Ligger det ikke litt i navnet da, Darkdate liksom, lurer på om jeg skal starte yoyodate eller bichasAndHosdate. Det går ikke an å være trendnisse hvis man har holdt på i 26 år, rigtignok kommer trender tilbake, men man bør helst ignore dem i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #19 Del Skrevet 13. desember 2004 Så så, det finnes fine små menighet (sekter) hvor man kan bli kvitt noen av uvanene sine. Wow! Det må jeg prøve! Synes nemlig livet er så trist som homofil... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neste gjest Skrevet 13. desember 2004 #20 Del Skrevet 13. desember 2004 Wow! Det må jeg prøve! Synes nemlig livet er så trist som homofil... :-( Det er sikkert ikke så farlig så lenge du ikke samtidig er gother. Men er gother og goth metall-tilhenger det samme? Da snakker jeg ikke om noe å henge bak bilen. Men jeg har inntrykk av at det er et skille mellom skikkelig metttall og goth - sistnevnte er meget trist og svulstig og dystert , førstnevnte bråkete, sint og svulstig. Tilgi meg hvis jeg tar feil, jeg er ikke spesielt bevandret i noen av musikkformene, men har ofte fått gothstemplet musikk som høres rimelig blaut ut. Goth metall er... ? Synes ellers mange gothere er nokså patetiske generelt, jeg, makan til uniformering, liksom. En venn av en venn tok dem etter min mening litt på kornet da han spiste rå potet på nachspiel for å lide litt og bli trist. Men for all del - for noen er det sikkert riktig. Bare fri meg fra fjortisene. ALLE fjortiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå