AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Jeg skal til Roma i april, og jeg har lest at det pleier å være rundt +10 på sitt kaldeste og +19/20 på det varmeste. jeg har veldig lyst til å bruke kjoler og skjørt, men hvor mange grader må det være før dere dropper strømpebuksa under skjørtet/kjolen? Jeg er veldig blind på grader og tall (dyskalkuli), så forstår ikke grader og klarer ikke regne ut hvor varmt/kaldt det er. Hva skal jeg pakke? Forslag til fine antrekk? Anonymkode: 79275...f6a
Majott Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 I +15 grader hadde jeg droppet stømpebukse under kjolen, og sikkert lenge før det også. Regner med at det er ganske varmt der sammenlignet med temperaturene her. Pakk med to par strømpebukser, så kjenner du når du er der om du trenger de. Forslag til antrekk: Kjole Jeans eller dressbukser med t.skjorte eller bluse, og evt cardigan eller blazer. Skjørt og bluse/t-skjorte Shorts med t-skjorte/bluse Alt dette kan du bruke både sneakers og sandaler til. Og pluss på med en cardigan eller blazer, samt smykker og/eller skjerf. Det er ikke så vanskelig. Bruk en veske som passer til antrekket. Ofte handler det om farger, og hvordan man setter de sammen. Ta med sneakers, de får du bruk for. Og sandaler. De trenger ikke være høyhælte, men ta med sandaler som er fine enten det er dag eller kveld. Kjøp gnagsårplaster, for det får du bruk for om det blir varmt og du skal gå mye. Egentlig klarer du deg fint om du har 1 jeans, 1 shorts, 1 skjørt og 1 kjole, cardigan, og noen t-skjorter og bluser.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Jeg elsker vårtemperatur så jeg hadde droppet strømpebuksen og gått i skjørt, kjole og shorts hver dag I april kan du sikkert sole deg i Roma!! Anonymkode: 3e021...1b3
Sallie Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Jeg har tenkt å ta meg en tur til Roma også. Det blir i juli. Tror at det er en fin tid å reise til våren i april. Da er det ikke for varmt. Kan nok bli ganske varmt i Roma by i Juli tenker jeg.....
funginger Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Nå vet vi jo ikke om du fryser lett eller ikke, men 15-20 grader er ikke for varmt til å gå med bukse i hvert fall. Jeg hadde ikke tatt med meg sandaler. Du kan ta med strømpebukse eller kjøpe nye hvis det er behov for det. Det kan fort bli kjølig om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 https://www.google.no/search?q=korte+tights+dame+undertøy&client=safari&hl=nb-no&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwilruW_x7nSAhVC2CwKHQxeABYQ_AUIBygB&biw=1024&bih=672#imgrc=CGBe_eABzCh7tM: Anonymkode: fc48a...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå