Gå til innhold

Til dere gutter som liker store jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Inntrykket på kg er at gutter ligger med alle eller at de er ekstremt kresne. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men noen gutter gir inntrykk av at de liker frodige eller tykke jenter, og da lurer jeg på hvor grensen går mellom frodig og tjukk? Og hva en foretrekker? Kan noen gutter fortelle hvorfor de tiltrekkes store jenter?

Ryddet for omtale av andres kropp. Edie, mod.

Anonymkode: 71a3b...d75

Endret av Edie
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Fordi smaken er som baken.

Anonymkode: df058...75f

• Liker 4
Skrevet

Men jeg synes det er vanskelig å forklare hvorfor noen foretrekker frodige damer. Det kan nok være flere grunner og litt sammensatt, men for min del så føles det mye bedre å stryke og kna på en kropp som har fylde. Ei dame som bærer noen ekstra kilo med selvtillit utstråler mer trygghet og det synes jeg er veldig sexy.

Det er kun min forklaring. Andre menn har helt sikkert forskjellige begrunnelser.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 1.3.2017 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Inntrykket på kg er at gutter ligger med alle eller at de er ekstremt kresne. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men noen gutter gir inntrykk av at de liker frodige eller tykke jenter, og da lurer jeg på hvor grensen går mellom frodig og tjukk? Og hva en foretrekker? Kan noen gutter fortelle hvorfor de tiltrekkes store jenter?

La oss si at du liker hjortestek. Kan du fortelle hvorfor du liker hjortestek? "Jo fordi det smaker godt". Å synes at noe smaker godt er jo bare definisjonen på at man liker noe, altså en sirkeldefinisjon.

Man liker det man liker. Det er en pen blanding av hva slags kroppskultur man har vokst opp i samt iboende genetiske instinkter.

Endret av Edie
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)
På 1.3.2017 den 20.24, Collan skrev:

La oss si at du liker hjortestek. Kan du fortelle hvorfor du liker hjortestek? "Jo fordi det smaker godt". Å synes at noe smaker godt er jo bare definisjonen på at man liker noe, altså en sirkeldefinisjon.

Man liker det man liker. Det er en pen blanding av hva slags kroppskultur man har vokst opp i samt iboende genetiske instinkter.

Pæreform er attraktivt, og det kunne såvisst sett like pent ut!

Ryddet for slettet innhold i sitering. Edie, mod.

Anonymkode: 92c85...979

Endret av Edie
  • Liker 1
Skrevet

Må vel si at jeg er i den kategorien som liker at kvinnene har litt å ta i, mye å ta i mye å være glad i :)  Men smaken er som baken, noen liker fylde og andre liker å kunne telle ribbeina på kvinnen :fnise:

Men nå er det vel i bunn og grunn innholdet som er viktigst da, "innpakningen" bør helt ærlig egentlig ikke ha noe å si. 

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, O.G. skrev:

Uansett bra nok for gjennomsnittsmannen.

Ganske langt over standarden for gjennomsnittsmannen vil jeg si.

AnonymBruker
Skrevet

Wow. Stygge folk tillater seg å være mot ukjente på nett.
:rolleyes:

Anonymkode: 9df49...e9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke tynne og harde damer. Må være litt løst ja.

Anonymkode: 26c58...f5f

Skrevet

Inntrykket på kg er at gutter ligger med alle eller at de er ekstremt kresne. 

Verken fugl eller fisk der, altså...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så frekt.

Anonymkode: 9df49...e9c

Nei, det var faktisk ikke frekt. Det finnes mange kroppstyper, og alle kan dekkes av fett dersom man spiser for mye og beveger seg for lite.

De fleste av oss vil nok, når vi legger på oss, være enkle å kategorisere. Men jo mer vi legger på oss, jo vanskeligere blir det å se hvilken kroppstype vi faktisk har. I den grad "kroppstyper" faktisk finnes.

Skrevet

Ryddet for omtale av kropp. Minner om følgende regel:

*Kommentarer om andres kropp, under dette tråder som er opprettet for at andre brukere skal kommentere på trådstarters eller andre brukeres kropp. Se forklaring her.

Regelen gjelder altså alle navngitte enkeltpersoner, om de er kjendiser eller ei, og handler om kommentarer som helt konkret dreier seg om kroppen deres. Vi håper denne regelen vil være med å skape et bedre debattklima for alle.

Edie, mod.

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tiltrekkes av mennesker/personligheter som er kvinner. Rent uteseendemessig tiltrekkes jeg av mer av kurver og "litt å ta i" enn for eksempel slanke kvinner - men ingenting er låst - det viktigste er igjen utstråling og personlighet. 

De flotteste kvinnene jeg vet om, både fra privatliv og kjendiser, modeller osv, er litt større kvinner. Sånn er det bare. Det betyr ikke at jeg ikke blir seksuelt tiltrukket av en slank kvinne. Det er vanskelig å forklare hvorfor, man tenner og tiltrekkes av det man tenner på. 

Frodig, chubby, tjukk, curvy, lubben eller "godt i stand" osv. er ikke så viktig. Det er heller ikke viktig for dere kvinner å finne ut i hvilke kategori dere skal plasserer dere - dette er det ingen fasit på. 

En ting er sikkert: Det deiligste jeg vet er en kvinne som er noenlunde trygg og glad i sin egen kropp - akkurat sånn som den er. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Coolaid skrev:

Jeg tiltrekkes av mennesker/personligheter som er kvinner. Rent uteseendemessig tiltrekkes jeg av mer av kurver og "litt å ta i" enn for eksempel slanke kvinner - men ingenting er låst - det viktigste er igjen utstråling og personlighet. 

De flotteste kvinnene jeg vet om, både fra privatliv og kjendiser, modeller osv, er litt større kvinner. Sånn er det bare. Det betyr ikke at jeg ikke blir seksuelt tiltrukket av en slank kvinne. Det er vanskelig å forklare hvorfor, man tenner og tiltrekkes av det man tenner på. 

Frodig, chubby, tjukk, curvy, lubben eller "godt i stand" osv. er ikke så viktig. Det er heller ikke viktig for dere kvinner å finne ut i hvilke kategori dere skal plasserer dere - dette er det ingen fasit på. 

En ting er sikkert: Det deiligste jeg vet er en kvinne som er noenlunde trygg og glad i sin egen kropp - akkurat sånn som den er. 

Det er faktisk noe jeg tror på! Jeg har alltid vært litt lubben, men jeg liker meg selv sånn som jeg er og opplever at menn synes jeg er fin sånn. Får ofte oppmerksomhet rundt bakenden min, som er god og solid (buksestr 44) men strutter etter trening. Jeg er blid som ei sol og har alltid et smilende ansikt, og det tror jeg betyr langt mer enn kropp i det lange løp. 

Anonymkode: 0469b...f00

Gjest Coolaid
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk noe jeg tror på! Jeg har alltid vært litt lubben, men jeg liker meg selv sånn som jeg er og opplever at menn synes jeg er fin sånn. Får ofte oppmerksomhet rundt bakenden min, som er god og solid (buksestr 44) men strutter etter trening. Jeg er blid som ei sol og har alltid et smilende ansikt, og det tror jeg betyr langt mer enn kropp i det lange løp. 

Anonymkode: 0469b...f00

Dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...