AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Jeg er en mann på 32 år og har prøvd tinder noen uker nå. Jeg får ganske få matcher, kanskje 1 av 20 som jeg liker, liker meg tilbake. Men de jeg liker er som regel veldig vakre kvinner, med god utdanning. Har møtt et par stykker allerede, og kommer vel til å begynne å date noen av dem også. Så jeg tenker at jeg ser ganske bra ut, men likevel får jeg utrolig få matcher. Hvorfor? Anonymkode: 2faee...756
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 32 år og har prøvd tinder noen uker nå. Jeg får ganske få matcher, kanskje 1 av 20 som jeg liker, liker meg tilbake. Men de jeg liker er som regel veldig vakre kvinner, med god utdanning. Har møtt et par stykker allerede, og kommer vel til å begynne å date noen av dem også. Så jeg tenker at jeg ser ganske bra ut, men likevel får jeg utrolig få matcher. Hvorfor? Anonymkode: 2faee...756 Hvem sammenligner du deg selv med? Du kan for eksempel ikke sammenligne deg selv med damer. Damer under gjennomsnittlig pene får mer matcher en de kjekkeste mennene rett og slett fordi svært mange menn på Tinder er der kun for å få seg noe og de liker alt som er. Uavhengig om man ser ut som en modell eller ett kjøleskap. Damer er også mer selektive når de velger menn på datingapper. En nokså omtalt teori blant menn er at damer velger kun de kjekkeste mennene av utseendet og disse går på rundgang og derfor får en mann med gjennomsnittlig utseendet såpass få matcher. Hvor mye som ligger i det kan jeg ikke si. Man ser jo stadig vekk damer på forumet som skriver at alle menn på Tinder er ute etter sex etter å datet 5 stykker. Det generaliseres mye på dette forumet. Anonymkode: 804c1...e1a 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Kvinner er ofte mer kritisk av hvem de sveiper til høyre på enn det menn er Det er også mange kvinner som bare snakker med en mann om gangen. Da blir det lang tid mellom sveipingen. Anonymkode: a7f95...144
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem sammenligner du deg selv med? Du kan for eksempel ikke sammenligne deg selv med damer. Damer under gjennomsnittlig pene får mer matcher en de kjekkeste mennene rett og slett fordi svært mange menn på Tinder er der kun for å få seg noe og de liker alt som er. Uavhengig om man ser ut som en modell eller ett kjøleskap. Damer er også mer selektive når de velger menn på datingapper. En nokså omtalt teori blant menn er at damer velger kun de kjekkeste mennene av utseendet og disse går på rundgang og derfor får en mann med gjennomsnittlig utseendet såpass få matcher. Hvor mye som ligger i det kan jeg ikke si. Man ser jo stadig vekk damer på forumet som skriver at alle menn på Tinder er ute etter sex etter å datet 5 stykker. Det generaliseres mye på dette forumet. Anonymkode: 804c1...e1a ts Skjønner poenget ditt. Kvinner er litt mer kritisk til eventuelle partnere enn menn. Men jeg forstår likevel ikke hvorfor jeg da faktisk matcher med veldig pene og oppegående kvinner. Hadde jeg kun matchet med mindre attraktive kvinner, så hadde det hele gitt mening. Jeg synes det er rart at jeg matcher med relativt få kvinner, men de jeg matcher med er som regel svært attraktive. Anonymkode: 2faee...756
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Har du forresten en beskrivende profiltekst? Mange kvinner som har dette som kriterie for å sveipe høyre. Anonymkode: a7f95...144 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Har du god kvalitet på bildene, bilder som viser ansikt og kropp tydelig, utdannelse og jobb i profilen? Anonymkode: 64b75...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Har 4 helt ok bilder, som viser ansikt, kropp og normale situasjoner ganske tydelig. Profilteksten min er veldig kort, men jobb kommer frem av profilen (helt kurant jobb, med normal lønn). Anonymkode: 2faee...756
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har 4 helt ok bilder, som viser ansikt, kropp og normale situasjoner ganske tydelig. Profilteksten min er veldig kort, men jobb kommer frem av profilen (helt kurant jobb, med normal lønn). Anonymkode: 2faee...756 Ville ikke sveipet høyre på en som kun formidler jobb. Jobb litt med profilteksten din du og se om det gjør utslag. Anonymkode: a7f95...144 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: ts Skjønner poenget ditt. Kvinner er litt mer kritisk til eventuelle partnere enn menn. Men jeg forstår likevel ikke hvorfor jeg da faktisk matcher med veldig pene og oppegående kvinner. Hadde jeg kun matchet med mindre attraktive kvinner, så hadde det hele gitt mening. Jeg synes det er rart at jeg matcher med relativt få kvinner, men de jeg matcher med er som regel svært attraktive. Anonymkode: 2faee...756 Oppegående vakre kvinner går ikke etter utseendet, hvertfall ikke på tinder! De har vært borti så mange slaskete superkjekkaser og litt mindre kjekkaser (de aller verste), at de vet å gå for en med personlighet og et totalbilde for å si det sånn. Har du en grei profiltekst så kanskje det er saken. men du fremstår ikke særlig attraktiv her ved å ikke skjønne hvorfor de liker deg? Litt søtt da. hilsen en oppegående vakker kvinne, som ikveld har sendt x antall krasse avslag på datingsapper til slibrige menn Anonymkode: 3fa73...20a 1
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 32 år og har prøvd tinder noen uker nå. Jeg får ganske få matcher, kanskje 1 av 20 som jeg liker, liker meg tilbake. Men de jeg liker er som regel veldig vakre kvinner, med god utdanning. Har møtt et par stykker allerede, og kommer vel til å begynne å date noen av dem også. Så jeg tenker at jeg ser ganske bra ut, men likevel får jeg utrolig få matcher. Hvorfor? Anonymkode: 2faee...756 du får ikke nok matcher fordi du ikke ser bra ut nok. tinder går alt på utseende. så ta nye bilder , stell deg litt mer så vil det hjelpe vertfall. du kan også stjernelike de. vist du stjerneliker de så ser de bildet ditt før enn alle andre
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppegående vakre kvinner går ikke etter utseendet, hvertfall ikke på tinder! De har vært borti så mange slaskete superkjekkaser og litt mindre kjekkaser (de aller verste), at de vet å gå for en med personlighet og et totalbilde for å si det sånn. Har du en grei profiltekst så kanskje det er saken. men du fremstår ikke særlig attraktiv her ved å ikke skjønne hvorfor de liker deg? Litt søtt da. hilsen en oppegående vakker kvinne, som ikveld har sendt x antall krasse avslag på datingsapper til slibrige menn Anonymkode: 3fa73...20a vakre kvinner får vakre menn, slik er det bare 1
Derpderp Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 Førstebildet med gigasmil og en morsom informativ tekst og så er mye gjort. Ta god vare på de matchene du får, det er dessuten ingen skam i å diskutere tinder ettersom dere møttes der, kanskje du får litt innsikt i hva flere av de liker og ikke liker in general, samt hva som gjorde utslaget på din profil. Slik kan du om du ikke dama med en gang bruke tilbakemeldingene til å bygge deg en stødig profil 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem sammenligner du deg selv med? Du kan for eksempel ikke sammenligne deg selv med damer. Damer under gjennomsnittlig pene får mer matcher en de kjekkeste mennene rett og slett fordi svært mange menn på Tinder er der kun for å få seg noe og de liker alt som er. Uavhengig om man ser ut som en modell eller ett kjøleskap. Damer er også mer selektive når de velger menn på datingapper. En nokså omtalt teori blant menn er at damer velger kun de kjekkeste mennene av utseendet og disse går på rundgang og derfor får en mann med gjennomsnittlig utseendet såpass få matcher. Hvor mye som ligger i det kan jeg ikke si. Man ser jo stadig vekk damer på forumet som skriver at alle menn på Tinder er ute etter sex etter å datet 5 stykker. Det generaliseres mye på dette forumet. Anonymkode: 804c1...e1a Nope. Dette er så feil. Anonymkode: f9158...bda 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #14 Skrevet 2. mars 2017 Hva slags bilder har du og hva slags tekst har du? En ting som går igjen, og som jeg alltid sveiper vekk, er fyllebilder, bilder hvor andre enn fyren er tydelige i bildet (er ditt beste bilde av deg og en venn, så fade ut ansiktet til vennen din,... du risikerer nemlig at jeg synes han er kjekkere enn deg) Altfor mange på tinder har bilder av seg selv drive med en eller annen aktivitet, hvor jeg ikke ser ansiktet hans. Pass på at bildene dine viser ansiktet fra flere vinkler, slik at hun får gjort seg opp en mening.. Husk å ta noen både med og uten smil.. Anonymkode: ebd99...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #15 Skrevet 2. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: ts Skjønner poenget ditt. Kvinner er litt mer kritisk til eventuelle partnere enn menn. Men jeg forstår likevel ikke hvorfor jeg da faktisk matcher med veldig pene og oppegående kvinner. Hadde jeg kun matchet med mindre attraktive kvinner, så hadde det hele gitt mening. Jeg synes det er rart at jeg matcher med relativt få kvinner, men de jeg matcher med er som regel svært attraktive. Anonymkode: 2faee...756 Du appalerer ikke til flertallet rett og slett, men hva er det så viktig med hvis du allerede matcher med kvinner du finner attraktive? Anonymkode: e55a7...d89 1
OnFire Skrevet 2. mars 2017 #16 Skrevet 2. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du god kvalitet på bildene, bilder som viser ansikt og kropp tydelig, utdannelse og jobb i profilen? Anonymkode: 64b75...4ce Helt sykt at utdanning er et kriterie. Jeg har høyere utdanning, men det skal ikke ha noe å si. 1
OnFire Skrevet 2. mars 2017 #17 Skrevet 2. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nope. Dette er så feil. Anonymkode: f9158...bda Det er faktisk sannheten.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #18 Skrevet 2. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: ts Skjønner poenget ditt. Kvinner er litt mer kritisk til eventuelle partnere enn menn. Men jeg forstår likevel ikke hvorfor jeg da faktisk matcher med veldig pene og oppegående kvinner. Hadde jeg kun matchet med mindre attraktive kvinner, så hadde det hele gitt mening. Jeg synes det er rart at jeg matcher med relativt få kvinner, men de jeg matcher med er som regel svært attraktive. Anonymkode: 2faee...756 Jeg hører de veldig fine jentene jeg studerer med diskutere Tinder, og det virker som om det er bred enighet om at de velger de litt mindre attraktive mennene, altså de som er helt gjennomsnittlige, fordi de er lei av konkurransen fra alle andre damer når de velger de veldig kjekke. Også hevdes det stadig vekk at veldig kjekke menn bare er ute etter å pule. Anonymkode: b9b19...5aa
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #19 Skrevet 2. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hører de veldig fine jentene jeg studerer med diskutere Tinder, og det virker som om det er bred enighet om at de velger de litt mindre attraktive mennene, altså de som er helt gjennomsnittlige, fordi de er lei av konkurransen fra alle andre damer når de velger de veldig kjekke. Også hevdes det stadig vekk at veldig kjekke menn bare er ute etter å pule. Anonymkode: b9b19...5aa Såklart alle kjekke menn er bare ute etter å pule og ikke noe forhold. Akkurat som alle de fineste jentene har stygg personlighet. Såklart dette stemmer ikke. Du finne kjekke menn som er ute etter forhold og du finner noen som er ute etter å pule, samme ulike preferanser vil du finne blant mindre attraktive menn. Anonymkode: c8dc3...73f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #20 Skrevet 2. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nope. Dette er så feil. Anonymkode: f9158...bda Mener du at mange menn ikke tar hva som helst på Tinder? Har venninner av meg som har testet ut å kun ha en murvegg som eneste bilde på Tinder. Neimen fikk hun ikke over 20 matcher etter en uke. Anonymkode: 804c1...e1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå