Gå til innhold

nysing

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min nyser ofte når han tenker på sex eller det brygger opp til at vi skal ha sex, det samme må jeg innrømme at jeg gjør. Og, o unødvendige informasjon, det samme gjør faren hans.

Tilhører vi en minoritet, eller er dette helt vanlig? Det er liksom en refleks på samme måte som når man ser på sola og nyser...

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hæ? Nyser når en tenker på sex? :klø: Ikke opplevd det.

Skrevet
Og, o unødvendige informasjon, det samme gjør faren hans.

:hoho:

Skrevet

En jeg kjenner, får orgasme når han nyser.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Orgasme eller utløsning? To forskjellige ting..

Gjest seroxata
Skrevet

HAHA! så artig! trodde jeg var den eneste som gjorde det:D Jeg nyser alltid tre ganger når jeg blir kåt, og når jeg begynner å ta på meg selv der nede :kul: slår liksom aldri feil det der gitt....

Skrevet
Orgasme eller utløsning? To forskjellige ting..

Han får den samme gode følelsen som i en orgasme, sier han... :wink:

Gjest trådens starter
Skrevet

Det er en slags refleks, føles det som - sånn som hundene til Pavlov... For meg er det i hvert fall ikke koblet til noen orgasmefølelse. Hehe - det slår nesten aldri feil; for kjærestens del er det ganske sjarmerende avslørende når han liksom uskyldig gir meg et kjærtegn og nyser... da lgger det som oftest mer bak, ja.

Men altså, det er ikke alle som har det sånn? Hva med når man ser på sola? Noen som ikke nyser da?

Kanskje dette er genetisk - men litt vanskelig å finne ut ettersom jeg ikke KLARER å forholde meg til mine foreldres evt seksuelle tanker, og kjærestens fars innrømmelse ikke gir meg nok statistisk materiale til å fastslå en tendens.

Skrevet

Det er jo bevist ved tester av forskere at å nyse er det nærmeste du kommer orgasme. Kjenner det selv, men ikke helt på samme måten. Det bygger seg opp på samme måte hvis dere skjønner hva jeg mener. Puster alltid godt inn når jeg kjenner at det er to sekunder til jeg kommer, og merker at jeg trekker pusten på samme måte før jeg nyser. Morsomt å tenke på faktisk. Eneste forskjellen er at jeg ikke kjenner noe i underlivet da...

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er jo bevist ved tester av forskere at å nyse er det nærmeste du kommer orgasme. Kjenner det selv' date=' men ikke helt på samme måten. Det bygger seg opp på samme måte hvis dere skjønner hva jeg mener. Puster alltid godt inn når jeg kjenner at det er to sekunder til jeg kommer, og merker at jeg trekker pusten på samme måte før jeg nyser. Morsomt å tenke på faktisk. Eneste forskjellen er at jeg ikke kjenner noe i underlivet da...[/quote']

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...