AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Det startet med litt, og nå er det ille og vondt. Jeg frykter at inngrep er nødvendig for å bli kvitt problemet. Hvordan er det å føde med store og vonde hemoroider, og blir de mindre etter fødsel? Rett etter? Jeg spurte legen som mente vi må vente til etter fødsel med å svare meg fordi trykket i buken fører til at de blir forverret. Det er så grusomt å gå på do, sitte og.. Alt. Anonymkode: c11f9...9a0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Mine forsvant avi seg selv i løpet av noen uker etter fødsel. Anonymkode: 08033...377
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Mine forsvant etter fødsel, men måtte bruke salve for å bli kvitt dem. Kjenner imidlertid ei som måtte fjerne en enorm hemoroide kirurgisk. Den ble kraftig forverret pga pressingen under fødselen (da snakker vi om størrelse som ei appelsin). Vet ikke hvordan den var før fødselen da (kjenner henne ikke så godt at jeg har spurt om det). Anonymkode: e9f01...a6d
Gjest Geirfuglen Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Jeg kan ikke huske at jeg hadde det under graviditeten, men jeg fikk det ved fødselen.. Fikk kjøpt salve som jeg tenkte å bruke, men alt var så stress i starten at jeg ikke rakk å bruke den før de plutselig var borte av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har to ytre nå, de er mellom str ert og liten klinkekule. Det er tre uker til termin, så om verste fall får de forverre seg i kanskje nesten en mnd før fødselen. Jeg blir vel en appelsin-pasient.sukk!!! Anonymkode: c11f9...9a0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 I fødsel tror jeg hemoroidene er mer et behag enn et ubehag. De forsvinner vanligvis etter fødesel, siden presset minker. Anonymkode: b367d...c4e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Tro meg, under fødselen vil du ikke sjenke disse hemoroidene en tanke haha. De behøver ikke forverre seg, men de kan også gjøre det. I de fleste tilfeller trekker de seg opp igjen ei tid etter fødsel. Anonymkode: c9fa0...194
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Mine er ikke borte, litt bedre bare. 16 mnd etter fødsel. Prøvd krem og stikkpiller flere ganger. Anonymkode: 06e85...4bd
Skogsprinsessa Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 I første svangerskap var jeg plaget av hemeoroider. De ble ikke verre under fødselen, og forsvant så nesten av seg selv. I neste svangerskap var jeg ikke plaget, men presset på meg noen jævlige under fødselen. De forsvant med stikkpiller...
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 Hva slags type kremer og stikkpiller er det dere har brukt? Anonymkode: 2ee75...c6e
våren14 Skrevet 2. mars 2017 #12 Skrevet 2. mars 2017 Mine er der fortsatt tross flere runder Åse salve og stikkpiller. 13 mnd siden fødsel. Men har ikke vært vonde siden de kom midt i graviditeten, de bare er der... så ikke så veldig plagsomt heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #13 Skrevet 2. mars 2017 Hvordan vet jeg om jeg har hemoroider eller om bare litt av tarmen ble presset litt ut på utsiden under fødsel? Har bare merket noe annerledes etter fødsel, ikke i svangerskapet. Og det er ikke smertefullt. (Håper det går bra at jeg spør i denne tråden. ) Anonymkode: 107ac...cc0
Skogsprinsessa Skrevet 2. mars 2017 #14 Skrevet 2. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags type kremer og stikkpiller er det dere har brukt? Anonymkode: 2ee75...c6e Scheriproct. Bare vær oppmerksom på at dette ikke kan brukes under graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå