Gå til innhold

I need help on this one, noen i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Nå vil jeg være nok en av de uendelige medlemmene i desperados-familien med denne tråden. Jeg er håpløs. Jeg har flørtet med en kollega i en måneds tid. Han er en typisk litt nerdete fyr som gamer world of warcraft. Jeg vet ikke en gang hva som direkte tiltrekker meg ved han, annet enn at han gjør det. Jeg er motsatt, litt overfladisk med store lepper og masse sminke. Litt vulgær og pen om jeg kan si det selv. Jeg får mye oppmerksomhet, men faller ofte for disse type mennene. Jeg ser personen og ikke utseendet ofte.
Han er utrolig morsom med en sjarmerende personlighet. I starten synes jeg han bare var klein og plagsom da han var på jobb samtidig som meg. Vi fikk kjemi.. Vi har utvekslet snap, facebook og nummer. Vi tekstet ganske regelmessig, i alle fall nok til å bli top bestfriends med rødt hjerte på snapchat! Det var en del snuskete også, sant skal sies. Vi hadde også en tlfsamtale på 3 timer. Han ringte opp igjen bare  for å lese opp negervitser til meg. Da var klokken 7 på morningen. Han ville vise meg motorsykkelen sin også.
Anyway. Jeg er av den litt frempå typen, mens han er kanskje litt mer reservert.

Jeg forstår meg i hvert fall ikke på han overhodet. Han bruker ofte lang tid på å svare. Han kaller meg ikke "sexy, søta, vakker" eller lignende. Han sender ikke hjerter eller gir noe så veldig mye av seg selv at det gjør noe. Likevel flørtet han jo med meg, bare ganske forsiktig. Han sender ofte den luring-emoji og angelface. 

Han forvirrer meg så inderlig. Vi snakket mye i starten om det å vente med sex, jeg forklarte blant annet at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min å lurte på hva han ser etter generelt med dating og forhold. Slik at vi slipper å gå rundt grøten på den måten. Jeg spør hvis jeg lurer på noe, jeg orker ikke et sånt hinte-spill.
Han virker veldig usikker og svarer at han ikke er helt sikker, men vil ta ting som det kommer og at det er vanskelig å forutse på forhånd om det vil bli forhold med en person. Ville ta ting rolig. Jeg tenkte fair enough. Likevel teaser vi på snapchat og han spør om en hjelpende hånd, og det var ganske heftige greier. Nakenbilder fra min side og mye pirring. Det var etter det vi hadde en samtale på 3 timer over tlf. Ringte litt først og litt etter sextingen.

Forklarte videre at jeg ikke vil stresse med noe som helst selv, jeg bare liker å vite at man er på samme plan og nivå for å unngå misforståelser. Sannheten er at jeg er helt lost i denne fyren. Jeg overanalyserer hans svar, hvor ofte han svarer etc. Jeg venter på svar og tar som regel initativ først. Jeg dagdrømmer og har det direkte fælt slik det er nå.
Følte at jeg var den som ga mest. Kunne ikke skjønne noenting, da han ikke avviste meg - men ikke flørtet iherdig heller? 
Nok til å holde meg varm kanskje?
Brått en kveld spurte jeg om han ikke skulle komme.
Da var det blitt sent, men begge hadde jobbet sent også. Han svarte "Seriøst?" og jeg sa jeg var så seriøs som det går an å få blitt. Han reiste en 40-50 minutters tur til meg, sent på kvelden. Da masserte jeg han etter hans eget ønske, tente lys, og ja. Det endte med sex. Selvom vi skulle ta ting rolig. Det var til og med snakk om at vi måtte vente med å møtes - fordi om vi møttes, visste vi det ville bli knulling. At vi ikke klarte å holde oss unna. Og det ble det. 2 ganger. Jeg hadde nevnt at jeg er av den seriøse typen og ser på sex som starten på noe intimt på forhånd. Vi døgnet den natten. Hørte på musikk, skravlet, lo, så på humorvideoer på youtube og ble overtrøtte. Vi var oppe fra rundt midnatt til 10.30 om morningen (!!) Han sa jeg skulle kose på han og massere videre. Det var skikkelig fint egentlig. 
Når klokken slo halv ti på morningen måtte jeg på jobb, og han dro hjem. Jeg sendte snap og sa det var kos. Det gjengjeldte han. Vi ble enige om at det skjedde litt fort, men ingen angret. Vi hadde sex enda en gang senere etter dette. Jeg spurte om han ville bli med meg hjem før det og han sa "Vi får se," ol. Virket veldig kostbar. Veldig usikker på om han skulle eller ikke. Han sov ikke over. Skulle game  :P
Han sier vi bare bør være venner og heller vente med sex slik at det ikke bare blir fokus på det. Likevel kastet vi oss over hverandre når det kom til stykket. Likevel tok han meg på dåsa i bilen og ertet meg. Det var han som startet da. Han sier en ting og gjør noe annet. 

Etterpå fant jeg ut at han ikke var over eksen! Han var nylig ute av et forhold og han ville ikke at jeg skulle oppfatte han som en drittsekk. Han ville vi skulle fortsette å ha kontakt, uten sex. Bli kjent som venner å ta det derfra. At det skulle jo liksom ikke skje at vi hadde sex. Selvom det er digg og alt sånt. Han sier alltid at det spørs om vi klarer det nå, da.
Bestemoren hans døde også, som han tok veldig tungt. Han er veldig familiekjær og er veldig opprørt over dette. Han åpnet seg opp og satt i sengen min nesten nedbrutt mens jeg leker frøken psykolog, og prøver å trøste han på en så god mulig måte som mulig, selv etter han innrømmer at han er nylig ute av et forhold! Det var fortsatt god stemning og han dro etter han hadde fått pratet ut om bestemoren.

Vi prater litt videre over nett før han blir mer stille. Jeg higer etter og blir helt desperat. Jeg prøver selvfølgelig å kontrollere dette, vil jo ikke skremme fyren heller. Sender et par snap, og det går mange timer i mellom. Det har det egentlig alltid gjort fra dag èn.
Spør omsider om hva som er greia etter sist, med tanke på dette med eksen. Han stiller spørsmål ved det og sier at vi er jo venner (?)
(Han insinuerer da til at vi er venner som blir kjent,med mulig potensiale for noe mer, uten sex per dags dato. Med dating etter hvert,) og jeg svarte at det følte jeg endret seg litt da han sa han fortsatt savner x'en. Han sa ikke stort på det, men han hadde ikke lyst til å miste kontakt. Jeg prøvde som jeg alltid hadde gjort, å ta mest initativ og det hele. Etter det svarte han ikke på flere dager. Jeg spurte om han ikke ville komme en tur blant annet. Jeg sendte en sms at jeg stusser over at han ikke svarer, og mye greiere om han sier det som det er. Da hadde det gått 3 dager eller noe slikt. La det fra meg og gidder ikke drite meg ut. Det er ikke vits i å mase tenkte jeg.

Jeg så på det som dødt kjøtt. På mandagen jobbet vi sammen igjen uten at jeg hadde fått svar på den meldingen ift at jeg stusser og lurer på om det er over eller ei. På jobb så småflørtet han og var blid som vanlig? Det innebærer skyve vognen på meg, prøve å kaste papp på meg og sier "Tenk fort."
 Trekke til seg infopapirene hver gang jeg prøvde å ta de i mot, på kødd. Du vet, sånn tar til seg papirene når jeg strekker meg etter de. Sa til og med at han skulle komme innom igjen etter han hadde delt ut resten. Jeg skjønte fint lite kan du tro. Hadde jo ikke hørt en dritt.
Vi fikk også skikkelig blikkontakt når han gikk forbi, ingen slapp blikket med andre ord. Han kunne jo bare unngått meg. Han kunne jo bare sett rett frem.
Jeg spurte om han var opptatt i helgen. Hint, hint.
Skyldte på at han hadde vinterferie, og derfor ikke har mulighet til å svare på 5 dager. Han var ikke bortreist alle de 5 dagene.  Uholdbart spør du meg. Jeg høres muligens needy ut, men er du virkelig interessert i noen så svarer du i alle fall mens du sitter å driter! Hadde jo sendt en snap og spurt om han var opptatt også. Den svarte han ikke på heller.
Han unnskylder det med at han nesten ikke har vært på telefonen.
Etter det begynte jeg å roe meg ned
Jeg sendte ikke lenger snap ofte eller serverte meg selv på et gullfat jeg tidligere har gjort. Flørtet ikke innlysende og forførte han ikke heller.
Hadde fest i helgen og han viste små hint av sjalusi over at jeg hadde selfie med en annen gutt. Forklarte at det var faktisk barnefaren til tantebarnet mitt og en gammel kompis. Han svarte "Det er vel ikke lenge før det er barnefaren til din og? 😛"
Jeg spurte om han hadde fått med seg at jeg hadde sminket han kompisen. "Ser ikke så nøye på disse typene dine jeg :P " .. altså? hæ? Han sluttet å svare før han så snappene, så det kan ikke ha vært derfor.
Jeg stod der som et spørsmålstegn, han hadde ikke svart meg hele helgen. Han brukte flere dager på å åpne de snappene til og med. Dette var random-snaps, som går til resten av vennelisten. Jeg spammet han ikke helt, det er max 2 ganger. Får jeg ikke svar på den første er det ikke slik at jeg sender en ny og en ny og en ny.

Senere den arbeidsdagen tilbydde han seg å kjøre meg hjem, tullet med meg på jobb som han alltid har gjort og vi hadde ikke noe mindre blikkontakt enn vi pleier. Jeg sa jeg var heldig å ha nabogutten til å kjøre meg på onsdager og han responderer med "uuuh, nabogutten?"
I dont understand shit!

Kommer hjem, våkner opp til ingen melding. Sendte melding dagen etterpå å lurte på hvordan det gikk med døgningen, siden han sa han skulle sitte oppe å game. Da svarte han faktisk! Men når jeg svarte på den igjen, så fikk jeg ikke mer svar! Sendte den igår ettermiddag. Jeg har ikke sendt noe mer, og har ikke tenkt til det heller.
Ofte kan det ta så lang tid. Han spiller mye, men seriøst. Jeg bør vel kanskje ta et hint?

Jeg blir så uendelig frustert. Jeg gir mye og viser tydelige tegn. Han viser nok tilbake, akkurat til å ikke avvise meg helt.
Jeg forstår at han ikke er over eksen, men selv for å bare holde et vennskap varmt så må du kunne være i stand til å svare på meldinger og være interessert i kontakt!

Jeg sa jo at vi kunne ta det rolig og at jeg forstår det. Jeg trakk meg noen hakk tilbake allerede da.
Av respekt. Jeg har på en måte vært den lekne katten og han har fulgt etter?
Det er jeg som har styrt litt.
Skjønner ikke greia hans. Hvorfor flørte på jobb og vise interesse, for så og ikke gidde å svare igjen når vi kommer hjem hver for oss?
Hadde han vært player så hadde han jo vært interessert i sex, men det skulle jo egentlig ikke skje. Han har også sagt at han er interessert. Men det var før han ble så jævla rar da.

Hvordan synes du jeg bør gå frem nå? Hvordan tolker du denne situasjonen?
Vi skal jobbe sammen på fredag.

Anonymkode: 12892...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noen som gadd å lese dette?

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 59d32...1c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var ganske langt. Mitt inntrykk er at han prøver oppføre seg som vanlig for å unngå de nødvendige samtalene han burde ha med deg. han er vinglete og øyner håp med forhold til eksen og vil ikke bli seriøs med deg. Men om eksen blir off the table, så vil han være med deg. Kanskje forelsket i begge, enten mer forelsket i eksen eller dere står omtrent likt. Eller han bare liker oppmerksomhet fra deg, men har ikke følelser for deg. Har han lav selvtillit er han sikker smigret og vil ikke innrømme ovenfor seg selv at han ikke har følelser for deg

Han har kanskje ikke lyst å ha sex med deg fordi han føler seg utro med eksen, men han liker deg så godt at det ble slik allikevel

Hadde han hatt sterke følelser for deg hadde dere vært mye mer intime allerede og stormforelskelsen hadde vist seg hos begge.

Anonymkode: 1d925...748

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at han har fått for seg at du er "billig" (håper du skjønner hva jeg mener 🙈). Ikke noe å bruke energi på i mine øyne, prøv å kom deg viderere :( 

Anonymkode: 1b2ea...f82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er virkelig ikke smart som sender nakenbilder til folk. Hvem vet hvor disse bildene har havnet nå! Du kjenner fyren knapt og allerede har du sendt han nakenbilder?

Det er svært dumt å sende nakenbilder av seg selv på sms til folk. Selv folk man har kjent i mange år er troendes til å misbruke bildene etter at det er slutt, eller bare for å være jævlige...!

Anonymkode: 89a18...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp det. Om relasjonen får deg til å surre rundt på denne måten så er det nok ikke sunt for deg.

Anonymkode: b0762...2cb

Gjest 2Bhonest
Skrevet (endret)

10 grunner hvorfor du bør date en datanerd…

1. Han kan fikse datamaskinen din. Trenger du flere grunner? Han er ikke en bums. Han har flere brukbare ferdigheter som gjør livet ditt ( iallefall den tiden du bruker på data'n og det er jo ikke lite ) mye enklere. Ikke nok? Her er #2

2. Han har venner som kan fikse din datamaskin. Nå er du i et forhold og han vet han har deg og han føler ikke for å sprette opp hver gang du ringer. Plutselig er han for opptatt for deg? Han har faktisk arbeid å gjøre og kan ikke komme fort nok til deg? Ingen problem. Ring en av hans venner. De elsker å hjelpe til. Nerder og geeker er de mest hjelpfulle venner du noen gang vil få.

3. Ikke et datamenneske? Her er en vinner. Han kan også koble tv’en til dvd-spilleren og programmere alle slaks dippedutter og dingser slik at du får se ditt favorittprogram. Han kan også koble det lekreste lyd-system du noen gang ante du hadde. Rommet fylles med englesang når han er ferdig.

4. Ser du etter flere grunner? Du gjette vel at alle hans venner også kan det samme som forrige punkt…

5. Og det blir bedre. Ikke bare kan han fikse data’n, dvd’n, tv’n, parabol’n og lyd’n. Han gjøre det for dine venner også. Plutselig er ditt sosiale liv på vei fremover. Telefonen din stopper ikke å ringe. Middagsinvitasjoner til alle dager. Det liksom du eier en varebil men trenger ikke hjelpe noen å flytte. Du trenger faktisk ikke å gjøre en eneste tjeneste til noen av dine venner mer. Nerden din tar seg av alt det der.

6. Gips. Vil du ha flere grunner for å date en nerd? Her er en for din forfengelighet. Han får deg til å skinne hvor enn du går. Uansett hvor klønete din stil er eller hvor elendige sosiale ferdigheter du har, så vil du ved siden av din nerd fremstå som en motestjerne og en fremragende diplomat. Han får deg til å se så bra ut at du vil bli forelsket i deg selv…

7. Så du er ikke opptatt av datamaskiner, dvd, tv og du er ikke opptatt av å være populær eller kle deg stilig. Hva med de nyeste dippedutter som finnes? Liker du mobiltelefoner, mp3spillere, digitalkameraer og slikt? Glem blind dates. La meg bare si det rett ut at du vil bli den stolte eier av det aller siste på markedet av slike ”gadgets” om du velger å date en nerd. Din mobiltelefon vil ikke bare ha din beste venn på hurtigtasten, den vil også kunne ta bilder, lage film samt utføre manikyr. Du vil endelig kunne ta bilder med kameraet som du aldri trodde var mulig. Din mp3 spiller vil spille det du ønsker til det volumet du vil og sangen vil være klokkeklare i dine ører. Alle slike dingser og duppeditter vil endelig fungere slik reklamen lovde.

8. Ikke fornøyd enda? Ok jeg skjønner. Alle slike tekniske vidundre vil ikke holde deg varm om natta. Skjønner hva du mener. Jeg trodde ikke jeg trengte å si dette, men her er det søtt og enkelt. Din nerd vil forgude jorden du går på. Han er så glad for at en flott jente som deg gav han oppmerksomhet at han vil aldri vike fra deg. Han vil tilbe deg som om du var ei prinsesse. I hans armer vil du føle deg som Miss Universe, Miss World, ja hele pakka. Du vil være nummer EN i hele verden. Stol på meg, dette vet jeg.

9. Jeg vet jeg har fått din oppmerksomhet nå, men vent litt, det blir bedre. Han vil heller aldri være utro. Tror du meg ikke? Her er en test. Plasser den sexyeste jenta i verden i samme rom som nerden for eksempel Angelina Jolie og fyr på henne det sexyeste undertøyet fra Victoria Secret. I det andre hjørnet stabler du noen av de siste modellene til Dell, Intel, nVidia og Apple. Jeg tror jeg vet hvilket hjørne nerden ville gått til. Jeg vedder på at nerden heller ville holde på de nyeste datamaskiner, enn å prøve å bli kjent med nevnte Jolie. Han vil ikke engang kaste et blikk på henne om nevnte maskiner er koblet til internett. C’mmon han må bare sjekke mailen, surfe webben og samtidig twittre eller blogge om at han er i samme rom som Angelina….

10. Ok. Grunn nummer 10. Nevnte jeg at han kan fikse din datamaskin?

Endret av 2Bhonest
Skrevet

Virker som om han liker deg som person og er veldig tiltrukket av deg. Samtidig er han ikke over exen og får inntrykk av at han kanskje håper på noe mer der. Han prøver å gjøre det riktige i forhold til deg, merker sikkert at du ønsker mer og derfor trekker han seg unna. Virker som om du er såpass betatt at den vennegreia ikke funker for deg. Så tror jeg ville gitt beskjed om at du ikke fikser å være bare venner og trukket meg tilbake. Så kan han heller ta kontakt når han er over exen og klar til å date igjen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk inntrykk av at han har fått for seg at du er "billig" (håper du skjønner hva jeg mener 🙈). Ikke noe å bruke energi på i mine øyne, prøv å kom deg viderere :( 

Anonymkode: 1b2ea...f82

Jeg har vært i et forhold i 7 år og er ny på datingfronten, tror ikke han anser meg som billig selvom jeg skjønner hva du mener :P 

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg bare slutte å ta initiativ til samtaler på fritiden? 

Hva skjer på fredag når vi jobber sammen? Har jobbet med han i 9mnd ca. 

Vet ikke om jeg skal gi en kald skulder. Synes det er frekt å ikke svare :P 

Skrevet

Råsaåverdåse. 😵

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Og det er sjeldent lurt å involvere seg med en kollega 

Anonymkode: 7f677...b57

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Og det er sjeldent lurt å involvere seg med en kollega 

Anonymkode: 7f677...b57

Midten av tjueårene begge to. Vi jobber ikke så ofte sammen. Om det ikke blir noe så ser jeg ikke på det som verken flaut eller problematisk. Klarer å forholde meg profesjonell og høflig om så. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med alt det rosa osv? Er det klippet ut fra en tekst eller noe? 

Anonymkode: 50774...bed

AnonymBruker
Skrevet

Trolleri-trollera.

du sier mye som motsier seg....at han er veldig sjenert og ikke tar initiativ..,..men ringer deg kl 7 for å fortelle deg en negervits. Dette er faaaaakkkeee!!!

Anonymkode: 0931a...184

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trolleri-trollera.

du sier mye som motsier seg....at han er veldig sjenert og ikke tar initiativ..,..men ringer deg kl 7 for å fortelle deg en negervits. Dette er faaaaakkkeee!!!

Anonymkode: 0931a...184

I wish it was. Nei, han er ikke sjenert. Han tar bare ikke mye initiativ. Han er ikke frempå, men likevel ikke avvisende. Vi chattet hele natten før jeg spurte om han ikke kunne ringe. Han sender veldig miksende signaler, derfor kan det høres ut som jeg motsier meg selv. Det er jo derfor jeg opprettet dette innlegget fordi jeg ikke forstår noenting, og råd til om hva jeg bør gjøre videre og hvordan andre utenforstående tyder dette. Derav sykt langt innlegg. Prøver å få med detaljer. Teksten ble rosa fordi jeg kopierte et utkast, var uten hensikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at nerder er litt jordnære og hadde hatet innlegget, for eksempel..DET ER SKREVET MED ROSA BAKGRUNN

Anonymkode: da08a...bec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det på denne måten: Han var interessert i deg først, men mistet det på veien. Nå svarer han deg sjeldnere og sjeldnere for at du skal ta et hint, noe det ikke ser ut som du gjør. Feigt av han, ja, men likevel forståelig at han vil unngå å avvise deg for direkte siden dere jobber sammen. Selv om dere kanskje ikke møtes så ofte på jobb, så virker det som dere ser mye til hverandre. Typen vil ikke ha en ubehagelig konfrontasjon. 

Jeg vet hvordan det er når man virkelig håper at det skal bli noe, og ofte så prøver man flere ganger. Tror sjeldent det er lurt.

Anonymkode: 1039d...726

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det på denne måten: Han var interessert i deg først, men mistet det på veien. Nå svarer han deg sjeldnere og sjeldnere for at du skal ta et hint, noe det ikke ser ut som du gjør. Feigt av han, ja, men likevel forståelig at han vil unngå å avvise deg for direkte siden dere jobber sammen. Selv om dere kanskje ikke møtes så ofte på jobb, så virker det som dere ser mye til hverandre. Typen vil ikke ha en ubehagelig konfrontasjon. 

Jeg vet hvordan det er når man virkelig håper at det skal bli noe, og ofte så prøver man flere ganger. Tror sjeldent det er lurt.

Anonymkode: 1039d...726

Ja. Mye mulig. Jeg har i hvert fall sluttet å skrive til denne fyren. Men skjønner like lite da han er frempå på jobb. Kanskje jeg bare legger litt mye i det. 

Jeg er jo hodestups, noe han ikke er. 

Veldig spent på fredag, vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere/være. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...