Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes denne mannen er (var) en herlig artist på mange måter. Trist at han er død. Husker jeg synes det var så trist å høre om at han var død :-( Har fått en sang av han på hjernen og klarer ikke komme på hva den heter. Men den lyder som følger; "Du e det finaste jag vet".

Noen som vet hvilken sang jeg mener? Noen andre her inne som liker Afzelius egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Trodde sangen het, det finaste jeg vet, men det er godt mulig jegtar feil.. skal gå å skjekke på cdn jeg har....

Sång till friheten heter den.

• 2 måneder senere...
Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg liker han :-) Kommer sikkert av at jeg er oppvokst i Sverige, han er liksom en del av min barndom! Flotte tekster, klok mann. Fine melodier å spille på gitar :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker han :-) Kommer sikkert av at jeg er oppvokst i Sverige' date=' han er liksom en del av min barndom! Flotte tekster, klok mann. Fine melodier å spille på gitar :)[/quote']

Han er herlig ja! Nydelige tekster! :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser man bort fra "Tusen bitar" og et par andre pinligheter mot slutten, var Bjørn Afzelius en flott artist! Både med Globetrotters og ikke minst sammen med Michael Wiehe i Hoola Bandola Band og senere eskapader.

Sång till friheten er en av de aller fineste han har laget, men min personlige favoritt er Till min kära.

Skrevet

Ikaros er og blir et gullkorn om oppdragelse...

Jeg var Afzelius fan :-)

Skrevet

Jeg synes Tusen Bitar er kjempe fin jeg... Og stolt av det! :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes Tusen Bitar er kjempe fin jeg... Og stolt av det! :ler:  

Jeg også! :wink:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ikaros er utrolig bra! "Ingen ælskar ett barn som ær stærkt" "Låt dina vækster få leva dær dom trivs, lås inte inn dina plantor i ett drivhus, låt dom få slippa et onaturligt liv, låt den du ælskar få prøva sina vingar, en dag så flyger din ælskade vænn, VILL DU BLI RESPEKTERAD AV DIN AVBILD, FÅR DU VISA DIN AVBILD RESPEKT!" Den er bare vakker :digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...