Sool Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Hei! Hørt litt om lifesum appen den siste måneden. Lastet den ned, men det er mye du ikke får gjort før du går premium. Noen som har denne appen og anbefaler å gå premium eller er det bortkastet ? Takk for svar
Wenda Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Du får jo brukt den til vanlig logg av matinntak uten premium 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Bruker myfitnespal. Ser ikke behovet for premium. Får lagt inn oppskrifter og alt jeg måtte ønske. Hva er det premium inkluderer i lifesum som du har behov for? Anonymkode: 773b9...42e
Sool Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2017 4 minutter siden, Wenda skrev: Du får jo brukt den til vanlig logg av matinntak uten premium Hei, Ja det får jeg, men dukker stadig opp ulike ting som man kun får på premium. Selvfølgelig De vil selge så er ikke unaturlig. Blant annet eget satt opp matprogram etter dine behov, registrering av mål annet enn kun vekt. Registrering av trening gjennom withings noe jeg har Beskjeder om hvilke matvarer jeg burde gå for og hvorfor dette ikke er et godt valg osv. Slike små faktorer. Men jeg har ikke kjøpt premium av den enkle grunn at ja det holder å kun sjekke matinntak, men ville gjerne høre erfaring av de som har lifesum premium om dette er noe de mener var et godt kjøp. TS
gladjenta93 Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Har brukt Lifesum (gratis versjon) siden januar. Bruker den primært til å telle kalorier så det fungerer utmerket for mitt bruk. Ikke hatt behov for premium :-) 2
Sool Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker myfitnespal. Ser ikke behovet for premium. Får lagt inn oppskrifter og alt jeg måtte ønske. Hva er det premium inkluderer i lifesum som du har behov for? Anonymkode: 773b9...42e Brukte my fitness pal før, men har gått over til lifesum da jeg syns det er en "hyggeligere app" om man kan si det sånn Litt flere motivasjonsfaktorer, og daglige oppdateringer om at jeg er på riktig vei etc. TS Endret 1. mars 2017 av Sool
Pjusk Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har brukt Lifesum i flere år nå (litt av og på). Jeg har premium-versjonen og synes det er verdt det! Jeg er litt avhengig av å kunne legge inn egne oppskrifter blant annet, og da må man ha premium
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Du får da vel legge inn andre mål enn kun vekt på lifesum uten premium? Anonymkode: f2ff3...6a1
Hmmmmmm Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har hatt premium i et år. Men nå har den gått ut. Klarer meg fint uten har jeg funnet uten. 1
Hot mess Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 Jeg tester Lifesum for tiden (har brukt annet program på desktop på mac for registrering siste år), og jeg fikk gratis prøveperiode med premium ved å maile dem. Tror jeg kommer til å fortsette med premium hvis jeg skal gå over til Lifesum, selv om det ikke er mer en små fordeler ved å ha premium, er det jo også en liten sum å betale for dem, og bare det å kunne legge inn oppskrifter virker verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå