AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 er 10dpo og igår fikk jeg en svak strek (nederste bildet). idag er EL testene positiv men Gtestene er negative:( er syklusen helt på tur eller hva skjer her? Anonymkode: b33c8...f39
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Vent noen dager og test på ny med gtest Anonymkode: 7477d...959
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 ts her. ny positiv EL test idag. negativ graviditetstest.. nå er jeg ihvertfall forvirra.. Anonymkode: b33c8...f39
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 EL-test er jo positiv for noen når de e gravide! Er bare ikke sikkert hcg har blitt nok til å gi utslag på urinprøven. Har du drukket mye vann før du la deg? Da blir ikke urinen så konsentrert, og hcg blir vanskeligere å fange opp. Anonymkode: cfb8a...45e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: EL-test er jo positiv for noen når de e gravide! Er bare ikke sikkert hcg har blitt nok til å gi utslag på urinprøven. Har du drukket mye vann før du la deg? Da blir ikke urinen så konsentrert, og hcg blir vanskeligere å fange opp. Anonymkode: cfb8a...45e ja men jeg sov 8 timer i strekk så jeg regnet med den var konsentrert nok? viser EL testene positiv før evt graviditetstest? jeg har graviditetsstrimler ,er de like bra som cb digital test? og takk for at du giddet å svare !:) Anonymkode: b33c8...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå