Gå til innhold

Når sjefens "overhode" skal gjennomføre andregangsintervju...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva går dette egentlig ut på?

I dette tilfellet har jeg vært på intervju hos potensiell sjef, men denne sjefen har da noen over seg igjen (eier av bedrift, ikke sjef i den forstand) som skal være med på andregangsintervju før ansettelse av noen i stillingen. Hva kan jeg forvente? Dette "overhodet" har ikke utdanning innenfor feltet, så det vil jo være begrenset hvilken kompetanse denne personen har og spørsmålene vil kanskje begrense seg til det personlige?

Søknadsfristen for stillingen er ikke gått ut enda (går ut på fredag), og sjefen jeg var på intervju hos har tatt vinterferie (ergo vil ingen flere intervju gjennomføres før jeg har vært på andregangsintervju da dette skal gjennomføres over førstkommende helg). Vi var noen få søkere på intervju i første omgang, men aner ikke hvor mange som er med i neste runde. 

Anonymkode: 2414c...7d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres lovende ut.

denne hovedsjefen/eieren, vil jo sikkert gjerne møte hvem det er som jobber for han/hun.

tema blir sikkert personlighet osv, se om dere har kjemi. Hvordan du jobber og er ellers.

Anonymkode: 596f8...0cb

Skrevet

Det går som regel mer ut på personlighet, ambisjoner, tanker om firmaet, tanker om bransjen osv. Mer for å se hvordan du er som person, og hvordan du passer inn med denne sjefens verdier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...