Gå til innhold

Hvis du var student hvor ville du jobbet deltid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville vært den beste (realistiske) jobben for deg i forbindelse med studier? 

Anonymkode: babd2...ec4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykehjem eller noe annet innen helse. Er sykepleierstudent.

Anonymkode: c18d1...f62

AnonymBruker
Skrevet

Samme som over. 

Ellers er helsevesenet fint fordi de jobber alle helger/ferier/helligdager/hele døgnet - de er aldri stengt slik som butikker. Da kan jeg jobbe røde dager og tjene bra, samtidig som det ikke går ut over skolen. 

Anonymkode: 79dd7...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en deltidsstilling på universitetet jeg går på, og realistisk sett er det vel en av de beste jobbene jeg kunne fått. 

Anonymkode: ed14e...3a5

AnonymBruker
Skrevet

da jeg var student jobbet jeg som studentvakt, altså fikk betalt for å sitte på skolen til sent på kvelden og lese. Kunne ikke tenkt meg en mer perfekt jobb ved siden av studiene. Hadde også masternøkkel og adgangskort som ga adgang overalt, veldig veldig kjekt.

Anonymkode: 165a7...a69

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet hvilende nattevakt på en botjeneste for psykisk utviklingshemmende - litt krevende, men chill å sove på jobb i 6 timer. Tidsmessig gikk jobben svært lite ut over studiene. 

Nå jobber jeg som lærervikar, og det er mye vanskeligere å kombinere med studier mtp tid, men mer relevant for meg.

Anonymkode: 47dd0...3f4

Skrevet

Jeg har ikke energi til å ha en ordentlig jobb nå, men jeg tar oppdrag som mystery shopper. Får ikke så mange oppdrag, og tjener ikke så mye selvfølgelig, men det er gøy å bare gå innom butikker, kjøpe noe og lignende. Litt penger og litt varekjøp :) Samme med å få et gratis måltid på en resturant. Kommer godt med som student!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerer og jobber i klesbutikk ved siden av :) Det er veldig greit fordi det er så rolig! Har jobbet på Burger King tidligere, og da var jeg helt utslitt når jeg kom hjem. Noen dager har jeg til og med litt tid til å lese på jobb.
Dessuten stenger senteret 19:00 i ukedager, og 18:00 i helger, så får korte og greie vakter, med tid til å lese. Også godt at det er stengt på søndager, så kan jeg bruke den dagen som jeg vil :) 

Anonymkode: d44e9...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...