Tummy Skrevet 5. mars 2017 #41 Skrevet 5. mars 2017 Den laderen med bøyde kontakt pinner, er den kjøpt i norge? Kontakter med barne sikring er noen ganger sykt vanskelige å bruke, det skal være så sikket at de mer eller mindre er ubrukelig. Om en prøver å dytte en lader in så bøyes kontaktene. Det kan noen ganger vær at elekikeren som ikke monterer dekselet på konrakren riktig. Dvs Litt skevt gjerne. Da er gjerne den ene kontakte ok å bruke og den andre veldig trøblete.
prt90 Skrevet 6. mars 2017 #42 Skrevet 6. mars 2017 Det viktigste er å kun bruke ladere av høy kvalitet (orginalladere fra Apple osv) Kina ladere fra Ebay og ClasOlsson kan være livsfarlige
vendeli Skrevet 6. mars 2017 #43 Skrevet 6. mars 2017 2 timer siden, prt90 skrev: Det viktigste er å kun bruke ladere av høy kvalitet (orginalladere fra Apple osv) Kina ladere fra Ebay og ClasOlsson kan være livsfarlige Dessverre ikke alle originale som er av høy kvalitet heller. Apple-ladere ble jo tilbakekalt pga. brannfare etter å ha vært i salg i hele 3 år. Samsungladeren min (som følgte med S6) smeltet og kunne ført til brann, litt googling viste at dette også var et vanlig problem. Ingen tilbakekalling eller mediaoppslag om det, men la merke til visse endringer i neste lader jeg fikk fra Samsung så regner med det var godt kjent for dem... Ikke stol på NOEN ladere er vel rettere å si.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #44 Skrevet 6. mars 2017 På 2.3.2017 den 19.37, AnonymBruker skrev: Virke dårlig. At den går av og på etc. Jeg ante ikke at fuske var dialekt... Beklager det. Jeg kan ikke engang et annet ord for det. Anonymkode: 6b2f1...243 Fuske er ikke dialekt Anonymkode: 6af2e...6f5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #45 Skrevet 6. mars 2017 jeg har sånn skjøteledning med av og på knapp. Holder det å bare skru den av på natten eller på hele greia draes ut? Må ommøbelere halve stua om den må draes ut helt :/ Anonymkode: 2e128...93a
Tummy Skrevet 6. mars 2017 #46 Skrevet 6. mars 2017 Du kan bruke bryteren på skjøte ledningen, men det er ikke lov å sette et skap forran kontakten. kort sakt skal kontakten vær relativt tilgjengelig.
Santflows Skrevet 6. mars 2017 #47 Skrevet 6. mars 2017 Jeg har hørt så mange historier om mobil ladere som har begynt å brenne uten at mobilen er koblet til, så JA TA UT LADEREN NÅR DU IKKE LADER. Dessuten, hvis du lader om natta, og laderen skulle begynne å ryke/ta fyr utløses en dødelig gass slik at man rett og slett kan sovne inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå